2009-06-10, 18:00
Bannlyst
det kanske finns en tråd om detta eller den kanske ligger i fel, jag har ingen aning

så som rubriken lyder, har han hamnat i psykos?
i fredags kväll åkte han ut med några kompisar i skogen och grillade med en 10 liters lustgastub dom var 5 personer som delade på lustgastuben och rökte en massa weed, min kompis olle som vi kan kalla han för skulle upp och jobba dagen efter, men han fick inte mer en 1 timmes sömn, efter jobbet så åkte han tillbaka till sina kompisar som var kvar i skogen. han rökte massor med weed och spice och drack öl, till klockan 05,00 på söndag morgon
05,00 så fick han tag på 1 gram shack han bombade 0,5a shack (han hörde dock rykten efter intaget att det kunde varit meta eller dragonfly)
klockan 10 på morgonen ungefär hamnar han i psykos (typ som en riktig snetripp på shack+lsd) han hör massor med röster och får tvångstankar, men det ända han gör egentligen är att ber alla om ursäkt hela tiden, han tror att han har sagt massor med elaka saker till alla. men efter ett tag när han börjar spåra ur totalt så ger vi han en xanor så han ska kunna slappna av.
efter några timmar börjar detta avta och han börjar bara bli al ment seg,
han tar en fet lina cola, och bara mår guld och känner sig skit tung, sen en fet lina som han vet är riktigt shack, han röker några spliffar och mår bra, men han är fortfarande paranoid och lite schizofren, han tror att alla är skit sura på honom för att han har sagt duma saker till alla, och när han ska prata med dom är det fortfarande så att han tror dom säger saker som dom inte säger. tex han tror att alla står och gör upp en plan om hur dom ska stycka honom och gräva ner han i skogen, han har alltså bara får 1 timmes sömn på 3 dygn,
han kommer hem till en kompis och sover i 12 timmar, när han vaknar är han förvirad och paranoid och sitter och diskuterar med sig själv, han somnar om sover ytligare 6 timmar och han är fortfarande förvirad, paranoid(tror att alla är mot han och snackar skit om han), diskuterar med sig själv, och väldigt stressad, och han har varit så hela tiden efter och är så fortfarande, nu undrar han om det kan bli värre om han sätter sig och röker lite weed för slappna av lite eller om det bara kommer bli värre?
och hur länge kommer han vara sa här paranoid och grejer,
han är även i en period i livet där han inte mår alls bra och går terapi 2 dagar i veckan.
kan det vara så att han aldrig slutar diskutera med sig själv och alltid kommer vara paranoid

och hans tidigare vanor av droger är benso, shack, weed, lsd, 2c-e

och under alla dom är 3 dagarna så hörde han riktigt mörk darkspsy och progg.

jag ber så hemsk mycket om ursäkt för att min dåliga styck indelning och röda tråd men mår inte så bra i huvet för tillfället, tack på för hand.
Citera
2009-06-10, 18:01
Bannlyst
juste

han måste även lyssna på musik hela tiden nu efter för annars blir han änumer stressad
Citera
2009-06-10, 18:11
Medlem
Chilla-Galets avatar
Tror inte den här tråden passar i hallucinogener, borde nog ha lagt den i drogakuten.
Hur länge sen var det han blev så här?
Citera
2009-06-10, 18:18
Bannlyst
Det ska nog ordna upp sig insom tid.. Kanske en fet dos lsd skulle kunna vända nojjorna och vanföreställningarna till nånting ljusare, kanske en permanent frånvaro där han slipper tänka på så mycket runtomkring. En fet dos så han svävar bort från eländet typ.. Jag skulle iaf vilja skriva en ordination på en hel del gräs här..
För som det brukar heta på alternativmedicinsfack, cartoon people got no pian..
En kuckelimux av diverse preparat från kliniken kan ordineras ut och ges vid
ledande besvär..
Citera
2009-06-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombbombbomb
Text.

Förstår inte varför ni lät honom dra mer tjack, cola samt röka mer weed efter att ha freakat ur sådär?! inte så jävla smart... när ni också vet att han mår allmänt dåligt... vilka vänner....
Senast redigerad av Groundation 2009-06-10 kl. 18:32.
Citera
2009-06-10, 18:22
Bannlyst
Fråga om han är en apelsin.
Citera
2009-06-10, 18:24
Bannlyst
Han ska inte ha nå knark alls på länge... sen så stavas det tjack och inte shack. Om detta pågått i flera dagar så in med han på psykakuten.

Mvh Gimpen
Citera
2009-06-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SailerRipley
Det ska nog ordna upp sig insom tid.. Kanske en fet dos lsd skulle kunna vända nojjorna och vanföreställningarna till nånting ljusare, kanske en permanent frånvaro där han slipper tänka på så mycket runtomkring. En fet dos så han svävar bort från eländet typ.. Jag skulle iaf vilja skriva en ordination på en hel del gräs här..
För som det brukar heta på alternativmedicinsfack, cartoon people got no pian..
En kuckelimux av diverse preparat från kliniken kan ordineras ut och ges vid
ledande besvär..

dummaste jag har hört... tror du droger är svaret när antagligen problemet från början är droger??
Citera
2009-06-10, 18:34
Medlem
BenAsslicks avatar
Först och främst så är det förbannat jävla dumt att han får i sig ännu mera knark när han snear - speciellt efter att ni gett han xanor för att lugna sig.
Jag hoppas att han gjorde det på egen hand och att det inte var någon av er som matade han..

För det andra så ska han ju självfallet inte få i sig någon form av narkotika mer, han måste nyktra till och börja tänka rationellt.
Citera
2009-06-10, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Först och främst så är det förbannat jävla dumt att han får i sig ännu mera knark när han snear - speciellt efter att ni gett han xanor för att lugna sig.
Jag hoppas att han gjorde det på egen hand och att det inte var någon av er som matade han..

För det andra så ska han ju självfallet inte få i sig någon form av narkotika mer, han måste nyktra till och börja tänka rationellt.

spelar ingen roll enligt mig, hade det varit min vän hade jag aldrig låtit honom ta mer, en person som är så väck och mår allmänt dåligt brukar skita i vad som händer...
Citera
2009-06-10, 18:38
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groundation
spelar ingen roll enligt mig, hade det varit min vän hade jag aldrig låtit honom ta mer, en person som är så väck och mår allmänt dåligt brukar skita i vad som händer...

Vad jag menade var att jag verkligen inte hoppas att det var hans "vänner" som trodde det skulle lösa sig genom att proppa i han mer knark.
Citera
2009-06-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Vad jag menade var att jag verkligen inte hoppas att det var hans "vänner" som trodde det skulle lösa sig genom att proppa i han mer knark.

aa, då förstår jag men enligt mig är de "vänner" ändå eftersom de lät honom trycka i sig så mycket efter att han redan sneat och fått xanor för att bli lugn...

Men vi är på samma blad här BenAsslick
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in