2009-06-11, 19:17
Medlem
Har ni inte fattat ännu att TS är ett troll och att ni ger honom sådana reaktioner han är ute efter.

Sluta mata trollet
Citera
2009-06-11, 20:41
Medlem
[complex]s avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?p=17115146#post17115146

Narcissist enligt google.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning

..
Citera
2009-06-11, 22:01
Medlem
Grievers avatar
Du är ett jävla svin, anser jag. Hoppas tjejen inser detta, och tokdumpar dig.
Citera
2009-06-11, 22:14
Medlem
StyleWarss avatar
Skönt att TS ska åka till de mest horindränkta kvarteren i hela världen.
En trippel-whammy i tacky resmål.
Där tjejerna 'drar i honom'
Citera
2009-06-12, 00:34
Medlem
mtkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist.
Den 24 juni resor jag o några kusiner till mig och några vänner till dom till Sunny Beach. Alla sticker för 2veckor men jag hinner bara med 1vecka för jag måste tillbaka till sverige till den 2juli för samma dag måste jag resa med 2 kill kompisar och 3 tjej kompisar till Amsterdam för Sensation White. Vi kommer vara borta till den 7juli o sen tillbaka till sverige och nu kommer den största bomben som kommer döda för 2 andra kill kompisar till mig boka tidigare idag en thailand resa för en hel månad och jag tackade ja. Vi 3 sticker den 9e och kommer tillbaka 8e augusti.

Jag blev tillsammans med en tjej för dryga två månader sen och vi har det faktiskt mer än bra. Jag älskar henne och hon mig jätte mycket men jag kommer garanterat vara otrogen till 100% både i Bulgarien och i Thailand för jag kommer aldrig hålla mig. Det värsta av allt är att tjejen kommer arbeta hela sommaren medan jag kommer ha party både dagar och nätter i alla 3 länderna. Hon känner till bulgarien resan men dom andra två har hon inte den blekaste aningen om… Ännu en stor besvikelse är att hon vill fira min 25års dag som jag kommer ha i juli månad men tyvärr så är jag på andra sidan av jord klotet och kommer fira så att det slår loss i hela Phuket.

Jag funderar på göra slut här o nu och efter sommarn kan vi bli ihop igen för jag vill ha den här tjejen för hon är perfekt. Tror ni hon går med på det? Hon älskar mig faktiskt skit mycket och inte bara lite.

Eller får jag dra en riktig bra historia för jag duktig på ljuga?

Jä rajt!

Om du är ett troll måste detta vara en av de roligare trådarna jag sett på FB.
Om du är "for real" måste du vara en av de vidrigaste, mest horribla och efterblivna människor jag "stött på".

Må lössen från tusen kameler hemsöka dina armhålor och en döfödd get urinera i dina skor!
Citera
2009-06-13, 14:46
Bannlyst
Typiskt dagens jönsar att åka nånstans med inställning att knulla.. Du får helt enkelt lämna nuvarande om din inställning ska ha nån logik. Att ställa en sån fråga är ju bara banal och knappast för ditt eget bästa..
Citera
2009-06-13, 18:34
Medlem
Läste de inledande tre sidorna och har tillräckligt med bevis för att slå fast att detta är "trolleri". Killen särskriver alla ord som går att särskriva och försöker inte ens skriva ihop något ord. Jag får det därför inte att gå ihop för om man läser texter av folk som inte direkt behärskar språket så ger de sig i alla fall på några försök att skriva ihop vissa ord och särskriva andra i vetskap om att konsten finns. Detta troll har på de tre första sidorna särskrivit alla ord som går att särskriva. Det kan inte vara en tillfällighet, framför allt om han verkligen är tjugofyra år gammal.
Citera
2009-06-13, 20:18
Bannlyst
Vilken trollidentifikation. En troll-blade runner
Citera
2009-06-13, 21:04
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimimaru
haha fyfan vilket avskum du är. Vågar påstå att du älskar henne men vet att du kommer va otrogen och därför göra slut och ta henne för givet att hon ska ta tillbaka dig när du kommer hem. Hoppas karma existerar ^^

Extremt bra sagt.
Citera
2009-06-13, 21:44
Medlem
jomenvisst84s avatar
Mest puckade trådstarten någonsin. Tror du på allvar att hon kommer acceptera detta? Och hur fan kan du påstå att du älskar henne men samtidigt vet att du inte kan hålla kuken i styr? Patet.
Citera
2009-06-14, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist.
Jag funderar på göra slut här o nu och efter sommarn kan vi bli ihop igen för jag vill ha den här tjejen för hon är perfekt. Tror ni hon går med på det? Hon älskar mig faktiskt skit mycket och inte bara lite.

Ser ni det ännu, ser ni trollvarningen?
Provar igen.

Citat:
Tror ni hon går med på det? Hon älskar mig faktiskt skit mycket och inte bara lite.

Ser ni det nu då? Eller gör vi ett nytt försök?

Gör det enklare för er.

Citat:

Bra historia grabben. Bra på att ljuga är du. Grattis.
Citera
2009-06-19, 14:35
Medlem
ModConss avatar
Jag älskar henne och hon mig jätte mycket men jag kommer garanterat vara otrogen till 100% både i Bulgarien och i Thailand för jag kommer aldrig hålla mig.

Herregud. Vem tvingar dig att vara otrogen?
Jag förstår inte vad fan som är problemet, du har en underbar, perfekt tjej men du ska ändå knulla runt i Thailand och Bulgarien? För att uppnå vadå? Femte gradens Gonorré? Om du inte är ett troll så har jag precis förlorat allt hopp om mänskligheten, och om du tror att hon kommer vänta på dig efter sommaren när du kommer tillbaka med ett gäng tveksamma nätter i bagaget så är du fan lobotomerad eller något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in