2009-06-24, 01:09
Medlem
Roundcubes avatar
hahahaha! Bra tänkt där!

Glöm för fan inte att redogöra i tråden för hur din plan gick!

GL HF!
Citera
2009-06-24, 01:18
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roundcube
hahahaha! Bra tänkt där!

Glöm för fan inte att redogöra i tråden för hur din plan gick!

GL HF!
Träligt att han inte kan göra det då han är avstängd.
Citera
2009-06-24, 12:55
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Klarar inte TS av att resa utan att knulla ska han inte ha nån flickvän.
Citera
2009-06-24, 13:45
Medlem
set_my_paths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist.
Fick dra en värsta historia för henne och hon tror verkligen på den.. Jag vet att jag hemsk men va fan gör man när man behöver backup efter sommarn.. Jag inte den värsta grymma snubben på ragga heller
Nej, det tror jag det! Många svenska lider ju av fullt fungerande hjärnor, och då har ju inte du en chans. Är din nuvarande flickvän möjligvis en haltande fårtacka som inte lyckades fly när du kärlekskrank stormade ut i hagen med kuken i näven?

Sluta trycka in topsen i örat när du känner motstånd.
Citera
2009-06-24, 20:26
Medlem
arnold2k5s avatar
[quote=narcissist.]text[quote]
du låter som en riktig jävla praktidiot, gör slut för tjejens skull.
"jag skulle aldrig kunna hålla mig" ja då är du inte kär på riktigt din pajas! sånt här gör mig fan uppriktigt förbannad, du ska fylla 25 men resonerar som en 12-åring "men vafan bara för att hon ska vara hemma och jobba måste väl inte jag stanna hemma, jag vill ju leva livet" Ja vet du vad, du har nu satt dig i skiten totalt genom att boka resor som du inte ens pratat om med din brud, jag hoppas fan att du inser vilket skämt du är!

allvarligttalat min lillebrorsa på 16 år beter sig mer vuxet, så gör henne en tjänst och gör slut så att hon slipper bli sittandes med ett pucko!
Citera
2009-07-16, 03:19
Medlem
HAHAHAHA!!! Ursäkta bump, men jag är fan 100% på att jag vet vem snubben är, och tjaa, han är inte den som har alla indianer i kanoten.
Citera
2009-07-16, 11:06
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:

Jag funderar på göra slut här o nu och efter sommarn kan vi bli ihop igen för jag vill ha den här tjejen för hon är perfekt. Tror ni hon går med på det? Hon älskar mig faktiskt skit mycket och inte bara lite.

Eller får jag dra en riktig bra historia för jag duktig på ljuga?
De e ju förfan ingen bil man ställer av under vintern. Det är ju en människa. Så kan du ju för helvete inte göra. SKärp dig och gör ett val och håll fast vid det. hattande personer som du borde låsas in.
Citera
2009-07-16, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ek22nl
HAHAHAHA!!! Ursäkta bump, men jag är fan 100% på att jag vet vem snubben är, och tjaa, han är inte den som har alla indianer i kanoten.

Berätta mer!
Citera
2009-07-16, 14:23
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Den 24 juni resor jag o några kusiner till mig och några vänner till dom till Sunny Beach. Alla sticker för 2veckor men jag hinner bara med 1vecka för jag måste tillbaka till sverige till den 2juli för samma dag måste jag resa med 2 kill kompisar och 3 tjej kompisar till Amsterdam för Sensation White. Vi kommer vara borta till den 7juli o sen tillbaka till sverige och nu kommer den största bomben som kommer döda för 2 andra kill kompisar till mig boka tidigare idag en thailand resa för en hel månad och jag tackade ja. Vi 3 sticker den 9e och kommer tillbaka 8e augusti.

Jag blev tillsammans med en tjej för dryga två månader sen och vi har det faktiskt mer än bra. Jag älskar henne och hon mig jätte mycket men jag kommer garanterat vara otrogen till 100% både i Bulgarien och i Thailand för jag kommer aldrig hålla mig. Det värsta av allt är att tjejen kommer arbeta hela sommaren medan jag kommer ha party både dagar och nätter i alla 3 länderna. Hon känner till bulgarien resan men dom andra två har hon inte den blekaste aningen om… Ännu en stor besvikelse är att hon vill fira min 25års dag som jag kommer ha i juli månad men tyvärr så är jag på andra sidan av jord klotet och kommer fira så att det slår loss i hela Phuket.

Jag funderar på göra slut här o nu och efter sommarn kan vi bli ihop igen för jag vill ha den här tjejen för hon är perfekt. Tror ni hon går med på det? Hon älskar mig faktiskt skit mycket och inte bara lite.

Klart hon kommer förstå dig och vänta på att ni ska leva ihop igen till hösten, bara tuta och köra!

Vem hade tackat nej till ditt förslag liksom?
Citera
2022-08-22, 09:16
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:

Under EGOIST, i en uppslagsbok finns det en bild på dig.
Och eftersom du är det kommer du inte alls förstå

Ingen ska behöva utsättas för dig i en relation. Håll dig borta från människor
Citera
2022-08-22, 09:51
Medlem
Citat:
Den 24 juni resor jag o några kusiner till mig och några vänner till dom till Sunny Beach. Alla sticker för 2veckor men jag hinner bara med 1vecka för jag måste tillbaka till sverige till den 2juli för samma dag måste jag resa med 2 kill kompisar och 3 tjej kompisar till Amsterdam för Sensation White. Vi kommer vara borta till den 7juli o sen tillbaka till sverige och nu kommer den största bomben som kommer döda för 2 andra kill kompisar till mig boka tidigare idag en thailand resa för en hel månad och jag tackade ja. Vi 3 sticker den 9e och kommer tillbaka 8e augusti.

Jag blev tillsammans med en tjej för dryga två månader sen och vi har det faktiskt mer än bra. Jag älskar henne och hon mig jätte mycket men jag kommer garanterat vara otrogen till 100% både i Bulgarien och i Thailand för jag kommer aldrig hålla mig. Det värsta av allt är att tjejen kommer arbeta hela sommaren medan jag kommer ha party både dagar och nätter i alla 3 länderna. Hon känner till bulgarien resan men dom andra två har hon inte den blekaste aningen om… Ännu en stor besvikelse är att hon vill fira min 25års dag som jag kommer ha i juli månad men tyvärr så är jag på andra sidan av jord klotet och kommer fira så att det slår loss i hela Phuket.

..

Visa henne detta inlägget
Citera
2022-08-22, 12:02
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Kan du inte helt enkelt ringa hem till tjejen och göra slut om och när du får napp på någon brud? Det är ju bara ringa och bli ihop sedan när du knullat färdigt. Huvudsaken är ju att man inte är otrogen, eller hur?

Edit:
Sorry för konstig bump, men snubben är säkert tacksam för råd nu tretton år senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in