2009-06-20, 12:08
Medlem
Tashokus avatar
Älskling kan vi göra slut i typ 2 månader så jag får knulla runt lite med gott samvete på min semester, du vet ju själv hur snygga dem e där nere i Thailand. Pretty please with suger on top?
Citera
2009-06-20, 14:05
Medlem
Tapthiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist.
Den 24 juni resor jag o några kusiner till mig och några vänner till dom till Sunny Beach. Alla sticker för 2veckor men jag hinner bara med 1vecka för jag måste tillbaka till sverige till den 2juli för samma dag måste jag resa med 2 kill kompisar och 3 tjej kompisar till Amsterdam för Sensation White. Vi kommer vara borta till den 7juli o sen tillbaka till sverige och nu kommer den största bomben som kommer döda för 2 andra kill kompisar till mig boka tidigare idag en thailand resa för en hel månad och jag tackade ja. Vi 3 sticker den 9e och kommer tillbaka 8e augusti.

Jag blev tillsammans med en tjej för dryga två månader sen och vi har det faktiskt mer än bra. Jag älskar henne och hon mig jätte mycket men jag kommer garanterat vara otrogen till 100% både i Bulgarien och i Thailand för jag kommer aldrig hålla mig. Det värsta av allt är att tjejen kommer arbeta hela sommaren medan jag kommer ha party både dagar och nätter i alla 3 länderna. Hon känner till bulgarien resan men dom andra två har hon inte den blekaste aningen om… Ännu en stor besvikelse är att hon vill fira min 25års dag som jag kommer ha i juli månad men tyvärr så är jag på andra sidan av jord klotet och kommer fira så att det slår loss i hela Phuket.

Jag funderar på göra slut här o nu och efter sommarn kan vi bli ihop igen för jag vill ha den här tjejen för hon är perfekt. Tror ni hon går med på det? Hon älskar mig faktiskt skit mycket och inte bara lite.

Eller får jag dra en riktig bra historia för jag duktig på ljuga?
Jadu, du är ju bra smart hahaha... om man ändå kunde hålla på sådär, men kör hårt! lite kul på semestern är ju aldrig fel..
Citera
2009-06-20, 15:06
Bannlyst
allt e packat o klart!

Fick dra en värsta historia för henne och hon tror verkligen på den.. Jag vet att jag hemsk men va fan gör man när man behöver backup efter sommarn.. Jag inte den värsta grymma snubben på ragga heller

Sverige e ett väldigt svårt land med fruntimmer. May the best man win brukar folket prata om el e jag helt fel ute

drar om 4a dar.. Trevlig sommar pojkar o flickor
Citera
2009-06-20, 15:27
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
drar om 4a dar.. Trevlig sommar pojkar o flickor

Hoppas du "fastnar" utomlands och att du aldrig mer kommer tillbaka...
Citera
2009-06-20, 17:21
Medlem
theunits avatar
TROLLTRÅD!!!

Annars är du mer än narcissist min "vän". O inte av godo!

Bevärdigar dig inte ens med råd, då du uppenbarligen trollar.

SKÄMS!
Citera
2009-06-21, 13:44
Medlem
Citat:
Den 24 juni resor jag o några kusiner till mig och några vänner till dom till Sunny Beach. Alla sticker för 2veckor men jag hinner bara med 1vecka för jag måste tillbaka till sverige till den 2juli för samma dag måste jag resa med 2 kill kompisar och 3 tjej kompisar till Amsterdam för Sensation White. Vi kommer vara borta till den 7juli o sen tillbaka till sverige och nu kommer den största bomben som kommer döda för 2 andra kill kompisar till mig boka tidigare idag en thailand resa för en hel månad och jag tackade ja. Vi 3 sticker den 9e och kommer tillbaka 8e augusti.

Jag blev tillsammans med en tjej för dryga två månader sen och vi har det faktiskt mer än bra. Jag älskar henne och hon mig jätte mycket men jag kommer garanterat vara otrogen till 100% både i Bulgarien och i Thailand för jag kommer aldrig hålla mig. Det värsta av allt är att tjejen kommer arbeta hela sommaren medan jag kommer ha party både dagar och nätter i alla 3 länderna. Hon känner till bulgarien resan men dom andra två har hon inte den blekaste aningen om… Ännu en stor besvikelse är att hon vill fira min 25års dag som jag kommer ha i juli månad men tyvärr så är jag på andra sidan av jord klotet och kommer fira så att det slår loss i hela Phuket.

Jag funderar på göra slut här o nu och efter sommarn kan vi bli ihop igen för jag vill ha den här tjejen för hon är perfekt. Tror ni hon går med på det? Hon älskar mig faktiskt skit mycket och inte bara lite.

Eller får jag dra en riktig bra historia för jag duktig på ljuga?

En tjej som accepterar detdär beteendet är inte perfekt, bara EXTREMT blåst i HELA huvudet...
Citera
2009-06-21, 19:26
Medlem
Jag hoppas verkligen att något gatubarn klipper ditt pass och annan ID så du blir tvungen att stanna där nere..

jävla kräk
Citera
2009-06-21, 23:00
Medlem
darws avatar
gör slut med henne, du förtjänar henne inte.
Citera
2009-06-22, 02:34
Medlem
Brukar inte komma med moralkakor, men du är fan ett rövhål
Citera
2009-06-22, 13:08
Medlem
SjogrenXs avatar
TS fantasi är det ju inget fel på iallafall, gör nånting kreativt med den
Citera
2009-06-22, 14:40
Medlem
dannywtfs avatar
Tycker också att du har gjort dig förtjänt av en:
Citera
2009-06-22, 14:43
Medlem
speedycarlitos avatar
men ja förstår inte problemet?, varför inte bara äta kakan och behålla den?,

knulla runt hur mycket du vill och låt bara bli och säga det, svårare än så behöver det inte vara.

punkt slut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in