• 1
  • 2
2009-06-09, 21:48
Medlem
Jag är 23 år, 96kg, ca 16%bf o har en 50/50 dboll kur bakom mej, samt en 8v Tren A+Test P 50mg ed av varje, gjorde fina ökningar i styrka o massa, o brände en hel del fett också på den senare. Ska kliva på snart igen o har tänkt köra en Testo E eller C only kur. Har inte bestämt mej vilken av dom än, e knappt nån skillnad men iaf.

Så här ser upplägget ut:

Testo E 400mg e5d v1-10 (inj.1 & 2 - 800mg) *
HCG 500iu e3d v3,4 v7,8
Proviron 50mg ed v1-10, v11-12 25mg ed, v15-16 25mg ed

* Jag frontar på 800mg de första 2 injects för o komma upp i steady state snabbt. Har haft problem med levern så jag vill inte köra dboll.
PCT:n kör ja på Nolva, har tänkt o köra Arimidex genom kur, men de känns tveksamt att det behövs för denna kuren. Har även hört att den kan ha rätt jobbiga sides.

Provironet ska ja köra 2v on/off ett tag efter kur för o hålla uppe libidon.
Men då bara på 25mg ed.

Hur tycker ni det ser ut för övrigt ? Nån som har åsikter om det är mer tryck i Testo C eller inte ? Kan ju va individuellt också...

MVH // Bigboy86
Senast redigerad av BigBoy86 2009-06-09 kl. 21:53.
Citera
2009-06-09, 21:55
Medlem
!!!

låt kroppen vila lite, du e på långa vägar inte redo för att hoppa på kur nummer 3 inom loppet va ca 7 månader om jag inte missminner mig.

Mvh// SB
Citera
2009-06-09, 22:03
Medlem
dboll kuren var ett par år sedan, och tren kuren var ca 2-3 månader sen jag avslutade. Men jag känner i kropp o själ att jag e helt återställt o redo för kur numero 3 =) tänkte tillome höja lite 450/900 blir det.
Citera
2009-06-09, 22:54
Medlem
dbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBoy86
dboll kuren var ett par år sedan, och tren kuren var ca 2-3 månader sen jag avslutade. Men jag känner i kropp o själ att jag e helt återställt o redo för kur numero 3 =) tänkte tillome höja lite 450/900 blir det.
eller så går det bara dåligt på gymmet, vila litelängre så gör du dig själv en tjänst
Citera
2009-06-09, 23:04
Medlem
BengtZzs avatar
två till tre månader är rätt kort tid, tänk på att det var nor-19 du använde också.
Citera
2009-06-09, 23:11
Medlem
Bengtz

Hur länge tycker du ja ska köra rent nu, innan ja kliver på igen... ?
FÖ hur ser upplägget ut?

MVH // Blatten
Citera
2009-06-09, 23:20
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Hur länge tycker du ja ska köra rent nu, innan ja kliver på igen... ?
FÖ hur ser upplägget ut?

MVH // Blatten
Vet inte riktigt hur länge du skall vila rent, det är extremt individuellt men ju längre du vilar desto hälsosammare är det. Hur länge upplever du just nu att din kropp har varit i normalt tillstånd? Dvs libido, psykiskt välbefinnande etc. Alla saker som du var innan du klev på kuren.

Upplägget ser skitbra ut, men varför skall du göra avbrott i Proviron? Proviron är skitbra och du har ett skolexempel på hur en vettig kur skall se ut. Förutom att du har ett uppehåll på proviron, gör inte det, kör på proviron hela tiden!

Var dessutom restriktiv med proviron under PCT. Ju mindre androgener desto bättre, använd det bara om du får riktiga problem så att säga. Lägg liksom inte in det i schemat än, utvärdera först om du hänger med på vad jag menar
Citera
2009-06-10, 13:43
Medlem
Var ser du avbrottet av Proviron ? ja kör den ED genom kuren, och efter kör jag 2v on, 2v off för att kroppen inte ska vänja sig. Mitt välbefinnande är som vanligt och kroppen känns i bra form, när de gäller libidon så vet jag inte, den har inte varit så hög innan kur heller, men kan säga att den är bättre nu än den va innan, så det tar jag som att ja är relativt återställd.
Citera
2009-06-10, 13:48
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Var ser du avbrottet av Proviron ? ja kör den ED genom kuren, och efter kör jag 2v on, 2v off för att kroppen inte ska vänja sig. Mitt välbefinnande är som vanligt och kroppen känns i bra form, när de gäller libidon så vet jag inte, den har inte varit så hög innan kur heller, men kan säga att den är bättre nu än den va innan, så det tar jag som att ja är relativt återställd.
Varför 2v on och 2v off? Kroppen kan inte vänja sig vid en androgen. Proviron är en Androgen Steroid.

Vänta i alla fall minst en månad till innan du går på kur, det är trixxy med Nor-19. Återhämtningen blir betydligt sämre och långsammare, du körde ju Tren sist~.
Citera
2009-06-10, 13:56
Medlem
Okey, fick höra det om Provironet, men tyckte också det lät lite skumt.
A, det blir minst en månad rent nu innan ja kliver. Men en annan fråga lite snabbt, tycker du ja ska köra nåt snabbare Testo emellan sista Sticket Ena/Cyp och PCT:n ?? Typ propp
Citera
2009-06-10, 13:59
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Okey, fick höra det om Provironet, men tyckte också det lät lite skumt.
Vad är regel nummer 1 med AAS???

Jämna nivåer!!!!!!! Trycka på detta... inget jävla tabbar på träningsdagar och hux flux, samma hela tiden.

Citat:
A, det blir minst en månad rent nu innan ja kliver.
Fint.

Citat:
Men en annan fråga lite snabbt, tycker du ja ska köra nåt snabbare Testo emellan sista Sticket Ena/Cyp och PCT:n ?? Typ propp
Nä det tycker jag inte. Tycker dock du kan köra ett oralt DHT preparat. Börja 5 dagar efter sista sticket med dina tabs och kör på dem i 3 veckor, då har du fått ut det mesta esteriserade testosteronet ur kroppen och då kan du få en effektiv PCT. Man vill inte ha androgener i omlopp under PCT.
Citera
2009-06-10, 14:19
Medlem
Okey, vilket e det bästa DHT prep o köra om levern har vart lite ur funktion för ett tag sedan ??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in