Citat:
Ursprungligen postat av
Frigjord
Du kan ju inte säga att jag har rätt när jag kritiserar ditt argument och samtidigt bibehålla din ståndpunkt. Om jag är korrekt så har du fel och bör således revidera din hållning i frågan.
Syresättningen av blodet och reproduktion är likvärdigt livsuppehållande för människosläktet. Du lyfter fram det sistnämnda som mer meningsfullt på till synes godtycklig grund, varför då?
Utan reproduktion dör vi kollektivt ut på en generation. Utan att kunna andas dör vi kollektivt ut på några minuter.
Jag skrev: "Korrekt,
om...". Du har alltså fel, och jag behöver inte revidera någonting.
Jag hoppas verkligen att det här är din enda invändning, för det är jättetråkigt att diskutera med folk som planlöst stirrar ut i tomma intet för att komma tillbaka med pseudointellektuella floskler. Jag behöver nu att du konkretiserar varför du citerar mig.
Tycker du att jag istället borde ha skrivit att om det finns en objektiv mening så är det att andas, dricka, äta, bajsa, knulla, etc. in absurdum? Snälla, förklara vad som gör dig så jävla smart just nu. Jag har nämligen väldigt svårt att ta dig på allvar.
"Nej men du skrev inte såhär!"
"Utan att andas så kan vi inte heller leva, så du har fel!"
Hur gravt autistisk är du på en skala från 1 till 10?