Livet är (för det mesta) skit, visst finns det en del roliga tider i livet, men dem är korta och tillfälliga.
Vi jobbar ju typ halva livet, sover 1/3 av livet, resten är bara skita, äta, sova och titta på TV.
Gud vad jag saknar barndomen och ungdomen i skolan, då vart det kul.
Det verkar som allting i livet bara handlar om överlevnad, och allting måste man kämpa för, speciellt allt bra i liver, sedan varar det bara tillfälligt iallafall.
Jag personligen röker på weed och super ett 6-pack varje helg, tittar på UFC och har skit kul,

, sedan trippar man på psykodeliska droger med kompisarna, runt 1 gång varannan månad.
Förstår inte hur folk kan leva livet utan droger, ibland känns det bara typ fuck it, varför inte bara supa och röka på varje dag, det är ju kul och man mår bra för stunden.
Men det kan ju bli en tomhets känsla, och så är jag rädd för döden.
Jag tror problemet ligger i att många inte har några mål i livet, utan mål i livet så förlorar man mycket energi, och blir omotiverad och negativ.
Ett sätt är ju att styrketräna, bygga upp sig, då mår man fysiskt bättra och ser snyggare ut, sen kan man ragga på brudar, knulla, jobba och spara ihop pengar till någon kul resa etc.
Sedan ska man inte ta livet med för stort allvar, det är ändå kort, det blir bara enklare så.