2003-11-16, 16:46
Medlem
johnjohns avatar
En polare som chattar friskt på nätet har genom åren fått knulla EN brud som var fet och luktade svett.
Citera
2003-11-16, 20:06
Medlem
Ernst_Buschs avatar
Ingen hittils (fast visst drömmer man lite grand om det, problemet är att många tjejer åp nätet verkar vara så fula)
Citera
2003-11-16, 20:21
Medlem
kurrecs avatar
Två st, en som bara ville suga av mig, och en gift kvinna som jag knullade i alla hål, det var rätt häftigt.
Citera
2003-11-16, 22:34
Medlem
unikums avatar
Visst kan man bli blåst... jag har haft sex med 3 st jag träffat på nätet. 2 av dom hade jag chattat med i flera månader och även pratat med i telefon. Dom var fina och trevliga tjejer. Den 3e (som var nr 2 i ordningen) såg jag dagen efter jag fått kontakt med henne. Hon var ful och överviktig men eftersom jag var sugen på att knulla så sket jag i det. Hon var skitbra på att suga iaf. Vi bytte telenr men jag ringde aldrig.
Senaste jag träffade på nätet är jag förlovad med sen ett drygt år.
Citera
2003-11-16, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xs1
Vi tar detta ett steg vidare, nån som fått till en 3kant från nätet?
Gick själv på en ganska skön nit då jag pratat med en kvinna som skickade kort sa sig vara lång blond snygg singel rakad och mkt sugen.
Åkte dit samma kväll, hon öppnar i mysbyxor skitiga vita tubsockar och hennes 3 ungar ligger och sover i rummet brevid!!!*duuuh*
Hon sa sig vara 30 men var runt 50, jag har inget emot mogna kvinnor annars.

Det jag aldrig kan förstå är att om man går med på en nätträff, varför ljuger man om hur man ser ut om man sedan bjuder hem någon?
Jag fattar det inte.

Bland den värsta träff jag haft, jag får rysningar än idag när jag tänker på det.
Men sedan har jag även träffar en del tjejer som ser jävligt bra ut och verkligen går igång på äventyret och spänningen.

Det finns, om man gillar den sortens sätt att ragga på, jag gör det och det står jag för.

Träffat dina kvinnor via communities ā la lunar, helgon, kontaktannonser eller bara gammal hederlig chat (aftonbladet, irc)?
Citera
2003-11-16, 23:35
Medlem
------------------------
Citera
2003-11-16, 23:42
Medlem
---------------------
Citera
2003-11-17, 03:44
Medlem
Har varken satt eller ens träffat någon tjej från internet men har flera polare som har satt 15-20 brudar från nätet...
Citera
2003-11-17, 03:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
En polare som chattar friskt på nätet har genom åren fått knulla EN brud som var fet och luktade svett.
är vi polare? hehe
Citera
2003-11-17, 08:26
Medlem
Robqrs avatar
Jag har aldrig dunkat nån brud. Däreot gjorde jag en jävligt snygg 3 poängare med en brud. Jag stod och studsade en stund och sen la jag upp henne på fingertopparna, gjorde ett litet hopp och...bang där satt den!
Citera
2003-11-18, 00:35
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robqr
Jag har aldrig dunkat nån brud. Däreot gjorde jag en jävligt snygg 3 poängare med en brud. Jag stod och studsade en stund och sen la jag upp henne på fingertopparna, gjorde ett litet hopp och...bang där satt den!

Fan va långsökt, fick läsa igenom tre gånger innan jag fattade

Själv har jag bara satt på en tjej från nätet som jag iofs också var tillsammans med i två år...
Citera
2003-11-18, 01:20
Medlem
tomibollens avatar
Tja jag e ju gift och så, innan internet fanns....

man va fan, jag var ung på 80 talet och då
dunka jag på 4 brudar som jag hitta på heta linjen

inte samtidigt......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in