2003-11-15, 00:36
Medlem
Stiffmeisters avatar
En som jag träffade på amore chatten på passagen när jag var aktiv där för några år sedan.
Citera
2003-11-15, 00:43
Medlem
najs

----------------------------------------
Citera
2003-11-15, 09:33
Medlem
TomBombadills avatar
0... Beror nog mest på att jag har varit i ett långvarigt förhållande i två år. Och innan dess så har jag bara haft förhållanden i princip.
Men jag skulle lätt kunna få ett ligg via internet. Det är inte svårt.
Citera
2003-11-15, 10:28
Medlem
3

3st och jag är tillsammans med en av dom nu.
Citera
2003-11-15, 13:41
Medlem
vi säger grattis tillls mannen ovan
Citera
2003-11-15, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xs1
Svara ärligt, hur många har du träffat från nätet som du fått sätta på?
Vore intressant att höra.

En, men vi kände iofs varandra sedan tidigare.

Nej, ingen brud - en kille.
Citera
2003-11-15, 19:25
Medlem
Mr Caves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysharry
Träffat två, nekat bägge. Den ena var så ful så klockorna stannade, den andra än värre. Sen gav jag upp och gjorde på det gamla beprövade sättet, snodde en kompis flickvän. Nejdå, jag träffade henne genom gemensamma bekanta som trodde vi var "rätt för varandra". Fan vad jag hatar när folk har rätt.

haha, det är härligt att höra. Man vill ju gärna tro att det sitter supermodeller hemma och raggar. Troligtvis är väl risken att man får tag på nåt bottenskrap ca 2938474^243543 ggr större äjn att stöta på nån fin tjej...

Själv såg jag en tjej i en polares klass på gymnasiet som var jävligt fin. Vi började prata genom mirc, men en dag tog jag mod till mig och skrev: Vill du hitta på nåt efter skolan? Sen hånglade vi, sen blev vi ihop, sen knullade vi (hon tog min oskuld) sen dumpade jag henne. Sen sa jag några år senare, på studenten, på tolvslaget när alla hurrade: jag tror jag är kär i dig. Sen knullade vi en sommar till. Sen flyttade hon.
Citera
2003-11-16, 01:03
Medlem
Pellenezs avatar
En enda! Chattade under några veckor, pratade sen i telefon några ggr. Slutligen hälsade hon på mig över en helg (bodde 30 mil bort) och då blev det lite raj-raj. Höll kontakten ett tag till, men sedan rann det ut i sanden.
Citera
2003-11-16, 02:10
Medlem
Sickboys avatar
Jag har träffat två från nätet, haft sex med en av dom (men vi hade chattat i ett halvår innan). Var jäkligt bra sex, men hon bodde för långt bort så det höll inte.
Den andre var så fet att jag sprang därifrån i ren förskräckelse. Ok, lite överdrivet men jag blir inte så tänd av en tjej som är tre gånger så stor som mig. Så jag har lärt mig att alltid fråga om bild innan jag träffar tjejen.
Citera
2003-11-16, 02:12
Medlem
Ralfons avatar
Ingen, men det skulle gå att ändra på om jag verkligen skulle vilja...men har inte lust att lägga pengar på resa, speciellt inte som jag har flickvän...räknas småpojkar också, tänkte så att HYland inte känner sig utanför..?
Citera
2003-11-16, 13:24
Medlem
Aziraphales avatar
Aldrig haft sex med ett nätragg, eftersom sex letar man på krogen och inte på nätet.

Däremot har jag träffat en del som jag chattat med, och det är till största delen besvikelser även om jag sett dem på kort innan. Även om jag gillar mulliga tjejer, så är det till en viss gräns. Ser de ok ut på kort är de minst 15kg större i verkligheten. Att det är skadat gods man har att göra med får man nästan räkna med när man raggar, eftersom de snygga tjejerna blir uppraggade IRL och inte är så raggningsbara på internet...

Värst var nog den gången jag träffade två tjejer som var kompisar. En av dem konståkerska och den andra en hårdrockare. En vältränad och en tjej i min smak, någon borde ju vara okej tänkte jag... De försökte ringa och mejla mig efter det, men jag gick under jorden...

Så jag har lärt mig att bara träffa tjejer jag snackat med om vi råkar hamna i närheten av varandra av misstag, typ om vi ska på samma krog en kväll. På det sättet slipper man vara låst av att man dejtat en häxa

Naturligtvis finns det undantag, och till er som har haft turen att hitta tjejer utan alltför många fel får jag säga grattis till
Citera
2003-11-16, 15:01
Medlem
ok

----------------------------
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in