Aldrig haft sex med ett nätragg, eftersom sex letar man på krogen och inte på nätet.
Däremot har jag träffat en del som jag chattat med, och det är till största delen besvikelser även om jag sett dem på kort innan. Även om jag gillar mulliga tjejer, så är det till en viss gräns. Ser de ok ut på kort är de minst 15kg större i verkligheten. Att det är skadat gods man har att göra med får man nästan räkna med när man raggar, eftersom de snygga tjejerna blir uppraggade IRL och inte är så raggningsbara på internet...
Värst var nog den gången jag träffade två tjejer som var kompisar. En av dem konståkerska och den andra en hårdrockare. En vältränad och en tjej i min smak, någon borde ju vara okej tänkte jag... De försökte ringa och mejla mig efter det, men jag gick under jorden...
Så jag har lärt mig att bara träffa tjejer jag snackat med om vi råkar hamna i närheten av varandra av misstag, typ om vi ska på samma krog en kväll. På det sättet slipper man vara låst av att man dejtat en häxa
Naturligtvis finns det undantag, och till er som har haft turen att hitta tjejer utan alltför många fel får jag säga grattis till