Citat:
Ursprungligen postat av /dev/jesus
Vad IE kan göra, dock, är att visa fonter i en massa olika storlekar; detta är, av en förbluffande tillfällighet, precis vad som efterfrågas.
Jag tror inte någon överhuvudtaget blir "upprörd" eller "förvånad" när du rekommenderar Firebird istället för IE, det är ju trots allt en väldigt bra browser, mycket bättre än IE på flera sätt anser jag personligen, dock är det en fruktansvärt usel ursäkt.
När jag testar IE 6 här på forumet så kan jag i menyn välja på fem olika textstorlekar. Det enda som händer något med är texten i reklamen, inte texten i själva inläggen. Att rekommendera någon som har svårt att läsa den klena texten i just inläggen att använda IE är därför inget jag vill göra. Det är ju ett sällsynt uruselt råd.
När jag säger till folk att använda Firebird eller Linux så är det ingen
ursäkt, där har du missuppfattat mig. Det är ett råd. Ett bra sådant dessutom, eftersom det faktiskt innehåller hela två lösningar på frågeställarens problem.
Skit samma. Rykten säger mig att admin har nån förändring på gång nu i början på veckan. Huruvida det handlar om att åtgärda buggar återstår att se, men lite spännande är det iaf.