2009-06-12, 14:40
Medlem
skön kille som ber en dra åt helvete
Citera
2009-06-13, 03:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snubb
Så du vet att du är en mupp som klagar till dig varor?

Dålig helg!

Nope det är ju det jag INTE gör, men läsförståelsen är ju inte den skarpaste alla ggr eler hur?
Citera
2009-06-13, 12:28
Medlem
Snubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandbredd
Nope det är ju det jag INTE gör, men läsförståelsen är ju inte den skarpaste alla ggr eler hur?
Läsförståelse kan inte vara skarp...
Citera
2009-06-13, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
fyfan vilket gnäll. kompensation? klart killen lackar, MEN han borde ha behärskat sig.

sorten av människor som ts tillhör finns överallt. riktigt gnidiga människor som inte bedömer en vara eller service utifrån hur bra den är utan om den är dålig nog för att kräva kompensation.

Ojoj...

Klart att man frågar efter en kompensation ifall de strular ihop beställning. Klippningen missade jag helt då vi var tvungna att åka iväg direkt till bröllopet.

Även jag jobbar med kundservice och vet att kunden alltid har rätt. Får man en missnöjd kund så är det en mindre katastrof ur marknadsföringssyfte. Speciellt när kunden är lika envis som mig och gärna publicerar händelsen på internet.

Vilken miss att han hade glömt att köpa: http://billbäcks.se och bara hade köpt billbacks.se.

Vad kan jag sätta upp på sajten utan att bli anmäld? Jag har ingen anledning att skriva något som inte är sant(förtal). Kan jag sätta upp en blogg om Billbäcks Plantskola på den adressen?
Citera
2009-06-13, 13:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
fyfan vilket gnäll. kompensation? klart killen lackar, MEN han borde ha behärskat sig.

sorten av människor som ts tillhör finns överallt. riktigt gnidiga människor som inte bedömer en vara eller service utifrån hur bra den är utan om den är dålig nog för att kräva kompensation.

Det är helt naturligt med kompensation om servicen inte varit som förväntat.
Citera
2009-06-13, 14:07
Medlem
Mulltoans avatar
Skulle vara intressant att höra Billbäcks version också. och inte bara den ena sidan.
Citera
2009-06-13, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulltoan
Skulle vara intressant att höra Billbäcks version också. och inte bara den ena sidan.

De är varmt välkomna att beskriva hur de ser på detta som har hänt. Jag har min vän samt ägaren fru som stod i närheten när han ballade ur.

Jag välkomnar även en ursäkt så får vi detta ur världen.
Citera
2009-06-13, 18:22
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoffe.com
Ojoj...

Klart att man frågar efter en kompensation ifall de strular ihop beställning. Klippningen missade jag helt då vi var tvungna att åka iväg direkt till bröllopet.

Även jag jobbar med kundservice och vet att kunden alltid har rätt. Får man en missnöjd kund så är det en mindre katastrof ur marknadsföringssyfte. Speciellt när kunden är lika envis som mig och gärna publicerar händelsen på internet.

Vilken miss att han hade glömt att köpa: http://billbäcks.se och bara hade köpt billbacks.se.

Vad kan jag sätta upp på sajten utan att bli anmäld? Jag har ingen anledning att skriva något som inte är sant(förtal). Kan jag sätta upp en blogg om Billbäcks Plantskola på den adressen?
men ser du inte själv, människa? du ska alltså starta ett mindre krig? kunden har inte alls alltid rätt. killen lackade ju uppenbarligen ur alldeles för mycket, men det var faktiskt ett träd du köpte, en vara du fick efter en väntetid. att du missade din klipptid är delvis ditt fel då du verkar ha planerat dåligt.

jag jobbar på hotell och om du bara visste vilka galna krav på kompensation jag har hört. en gäst som hade löst in bonuspoäng och därmed inte betalade nåt fastnade i hissen i FEM minuter pga han hade ställt grejer över den där gula linjen. en annan gäst klagade över att gatukontotets traktorer röjde snö under natten och ville ha pengarna tillbaka. hoppas han åtminstone var glad att han kunde komma ut med bilen från parkeringen på morgonen...

det finns folk som har fått kompensation av mig, och då är det när vi har gjort något klumpigt. men man märker jävligt snabbt när det är en snål jäkel som försöker få nånting gratis eller billigare. din berättelse ger mig det intrycket.
Citera
2009-06-13, 18:40
Medlem
Mulltoans avatar
Citat:
De är varmt välkomna att beskriva hur de ser på detta som har hänt. Jag har min vän samt ägaren fru som stod i närheten när han ballade ur.

Hänvisa de hit då så vi kan få höra deras version.
Citera
2009-06-13, 21:08
Bannlyst
slappna av lite, rätt männskligt att balla ur ibland, han e nog inte orolig ekonomiskt av att tappa dig som kund, han gör ju 10 mille i vinst varje år så..
Citera
2009-06-14, 01:12
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piekna
slappna av lite, rätt männskligt att balla ur ibland, han e nog inte orolig ekonomiskt av att tappa dig som kund, han gör ju 10 mille i vinst varje år så..

Många bäckar små....
Citera
2009-06-14, 01:46
Medlem
Snubbs avatar
Citat:

Billbäcks är nog VÄLDIGT oroade nu. Det är ju redan "publicerat" på Flashback, och där vet man ju att riktigt inflytelserika människor sitter och läser. Och du kanske "går vidare" med saken på bästa White Trash-manér.

Har du tipsat Aftonbladet än? Bilden på dig, ledsen och besviken för den uteblivna kompensationen, hållandes i trädet framför Billbäcks entré, kommer säkert få ett mittuppslag.
Senast redigerad av Snubb 2009-06-14 kl. 01:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in