Vad ska jag ha för bröstnäsduk till en ljusblå skjorta och en svart/mörkrosa/ljusrosa slips? Slipsen är 50% svart, 25% mörkrosa och 25% ljusrosa. De rosa färgerna bildar som ett mönster av blommor.
Funderar på om jag ska ha en näsduk eller inte, tills studenten på onsdag, min kostym är mörkgrå.
När jag köpte paketet rekommenderades jag en mörkrosa näsduk men den lämnade jag tillbaka senare då jag kände att det blev lite balen i 9an varning :P
Sen är väl även frågan om näsduken ska bilda en rak linje där det syns kanske 2 cm eller om man bara ska knögla ner den?
Är det någon som har förslag på bröstnäsduk som passar till svart skjorta/ljusrosa slips? Kostymen är svart. Ska jag satsa på en mörkare rosa, en mer "neutral" färg som svart/silver eller något helt annat?
Är det någon som har förslag på bröstnäsduk som passar till svart skjorta/ljusrosa slips? Kostymen är svart. Ska jag satsa på en mörkare rosa, en mer "neutral" färg som svart/silver eller något helt annat?
Inte för att vara sådan, men om du ska ha svart skjorta till svart kostym gör du nog bäst i att stanna hemma.
Haha fan vad fult.
TS: Varför inte en enkel vit?
Rak linje.
Senast redigerad av sanjosesharks 2009-06-08 kl. 20:22.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!