När det gäller "dunderhonung" finns det ju en "undre värld" likt Fb där man kan vraka och välja emellan o som klart utklassar nätbutiker.
Det jag undrar är om det finns något liknande för dope. Ni behöver inte ange den faktiska sidan om det nu finns, utan min fråga är, Finns det en forum likt bm fast för dope?
När det gäller "dunderhonung" finns det ju en "undre värld" likt Fb där man kan vraka och välja emellan o som klart utklassar nätbutiker.
Det jag undrar är om det finns något liknande för dope. Ni behöver inte ange den faktiska sidan om det nu finns, utan min fråga är, Finns det en forum likt bm fast för dope?
Jag försökte vara diskret för att ungdomar inte skulle få tag i adressen men kör på.. .
Iaf, någon med adress till de forum som ja söker??
Thx
Du måste ha kända reffs, dom tar inte in vilka folk som helst. Om du känner nån person på ett sånt forum som kan gröna dig då får du säkert komma in men nu känner du ju ingen. De forumet jag snackar om iaf måste man ha kände reffs.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!