• 1
  • 2
2009-06-07, 16:02
Medlem
hej, min pappa som är 52 år är som sagt väldigt ohälsosam han äter väldigt ohälsosamt röker dricker & till vardags (till maten) och utför ingen fysisk träning alls.

jag tänkte om doping kunde motivera min pappa till en början med snabba resultat att starta en hälsosammare livstil, vore glad över lite tips.
2009-06-07, 16:05
Bannlyst
Du börjar i fel ände. GH + lågdos testo vore annars något att föredra.
2009-06-07, 16:06
Medlem
EvilAnnanass avatar
Dumt att föreslå doping för någon som inte har tidigare träningserfarenheter. Säg te honom att lägga ner alkoholen och nikotinet för att kunna jobba upp en bra grund att stå på innan du stoppar i honom AAS
2009-06-07, 16:13
Medlem
Sergantens avatar
p90x är kanske något för din farsa, men då måste du verkligen hjälpa honom igenom det
2009-06-07, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EvilAnnanas
Dumt att föreslå doping för någon som inte har tidigare träningserfarenheter. Säg te honom att lägga ner alkoholen och nikotinet för att kunna jobba upp en bra grund att stå på innan du stoppar i honom AAS

HRT i den åldern har nog fler fördelar än nackdelar. Men först lär han ta en snack med far sin.
2009-06-07, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apan-jolle
Du börjar i fel ände. GH + lågdos testo vore annars något att föredra.

vad är gh & lågdos testo ? jag är helt ovetades om allt på den fronten finns det någon bra sida man kan läsa vidare på ?
2009-06-07, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serganten
p90x är kanske något för din farsa, men då måste du verkligen hjälpa honom igenom det

ska söka efter p90x på någon sökmotor
2009-06-07, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilAnnanas
det är inte så enkelt det är som om han inte har någon motivation att ändra sig..

Citat:
Ursprungligen postat av apan-jolle
HRT i den åldern har nog fler fördelar än nackdelar. Men först lär han ta en snack med far sin.
jag har faktiskt sagt till min pappa lite diskret emellanåt då skyller han bara på "dålig karaktär"
2009-06-07, 16:41
Medlem
Ren idioti enligt mig. Ingen av er har kunskapen som krävs och det lär göra avservärt mer skada än nytta tror jag. För att använda doping framgångsrikt krävs stor kunskap och erfarenhet. En 52-åring som lever som skräp och inte kan ett dugg om varken träning eller doping ska inte trycka.

Däremot om du kunde få honom att träna naturligt och äta och leva nyttigt så skulle det troligtvis snart bli en positiv spiral. Om han lägger ner alkoholen och nikotinet samt börjar träna skulle han snart må bättre både fysiskt och psykiskt, få mer ork och energi, bli piggare och överlag få bättre hälsa vilket för de allra flesta leder till mer motivation att fortsätta träna och vara sund.

Underskatta inte endorfinruset som träning ger, bara det i sig är för många motivation nog att träna.
2009-06-07, 16:44
Medlem
Denna tråden påminner mig som fan om en annan tråd var en kille käkade massa thai femmor och hade inte koll på någonting. någon som vet vilken jag pratar om??
2009-06-07, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acidflower
Denna tråden påminner mig som fan om en annan tråd var en kille käkade massa thai femmor och hade inte koll på någonting. någon som vet vilken jag pratar om??

Typ 90% av trådarna här på FB är väl såna?

/V&S
2009-06-07, 18:19
Medlem
bergelins avatar
Äh, din far verkar njuta av livet. Låt honom fortsätta göra det.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in