Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Oj, det känns skönt att höra att jag lyckats få dig att inse att det är fel att misshandla SD:are. Jag blir lite stolt och varm på insidan.
Men än en gång blir det fel när du tänker. Ska inte vänsterfanatikerna stå för sina gärningar? Sen är det offentliga handlingar som alla i Sverige har rätt att ta del av, vill du neka oss den rätten eller ändra lagen på något sätt? Tanken tror jag är att folk ska veta vilka dom är och passa sig för dessa galningar. Systemet verkar uppmuntra att folk ska stå för det dom gör, något emot det eller? Lagligt är det korrekt moraliskt är det mer än rätt. Håller du inte med så får du förklara bättre hur du ser på det hela.
Varsågod, inse att jag har helt rätt om allt (självinsikten är total här från min sida), och skriv "whatever" i hopp om att du ska kunna förneka sanningen för dig själv.
Edit: Sorry mod, men det här är väl OnT? Annars får ni väl radera.
"Whatever" grejen var ett försök att stoppa då jag insåg att mod skulle bita ifrån när vi kom in på andra världskriget och judeutrotningen.
Men som jag sagt emellanåt så tycker jag att det är fel att de misshandlade honom. Jag har också sagt att jag förstår att andra människor som känner sig provocerade av SD's politik tar till detta med våld.
Jag förstår men förespråkar det inte. Jag tror att de som vill motarbeta SD har större chans om de inte ger folk möjlighet att tycka synd om dem.
Från trådskaparen:
Citat:
Hur få bukt med vänsterextremister?
Varför är vänsterextremister på just SD'are för? Vad tror en SD'are om varför?
Citat:
Varför så dålig rapporting om detta i medierna?
Är det verkligen så dåligt. Det är ju inte en sådär jättekänd politiker direkt. Eller?
Citat:
Hur ser Piratpartister som hävdar att de röstar på PP för integriteten, samhället, framtiden och demokratin, på denna typen av händelser?
En piratpartist tycker nog det är viktigt att han får tillgång till misshandelsvideon via piratebay så han kan ladda ner den på piratebay just för att det är piratebay. Sen själva misshandeln tror jag inte de förstår sig på att ha någon uppfattning om. Han va ju inte online när han misshandlades.