2009-06-11, 04:04
Medlem
wonderlands avatar
SD har för många topics, ser inte varför några kan slås ihop alt. stängas, vissa har inga diskussionsunderlag. Sen hade jag tyckt det varit störande om det hade gällt S istället trots att det är det största partiet, för många trådar om samma parti helt enkelt blir bara störande.
Citera
2009-06-25, 23:05
Medlem
Svejks avatar
Så nu när det är 4st moderatorer i detta underforum så höjdes ju förväntningarna lite.

Men ...ett färskt exempel: Jag skickade ett RP på denna tråd https://www.flashback.org/showthread.php?t=944727 för en ca 18 timmar sen, tidigt i morse nån gång, men den ligger kvar och är halvfylld med rent skräp, och den kommer säkert att få finnas kvar bara för att sakta sjunka ner i dyn i brist på aktiva moderatorer.
Flera mods har varit inloggade under dagen men uppenbarligen inte brytt sig om att agera, vilket jag tycker är jävligt märkligt.

Om man inte vill vara mod så tycker jag att man ska avsäga sig den bördan, och om en del inte klarar av att vara mod så tycker jag att admin ska frånta de personerna den uppgiften.
För det verkar snarare vara en vettigare åtgärd att avsätta mods än att tillsätta i detta läge.

Jag har aldrig fått ett svar/respons från en mod i PI så därför anser jag att det inte är någon vits med att PM:a eller RP:a dessa med mina synpunkter utan postar de här istället.
Citera
2009-06-26, 10:35
Medlem
ubersantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svejk
Så nu när det är 4st moderatorer i detta underforum så höjdes ju förväntningarna lite.

Men ...ett färskt exempel: Jag skickade ett RP på denna tråd https://www.flashback.org/showthread.php?t=944727 för en ca 18 timmar sen, tidigt i morse nån gång, men den ligger kvar och är halvfylld med rent skräp, och den kommer säkert att få finnas kvar bara för att sakta sjunka ner i dyn i brist på aktiva moderatorer.
Flera mods har varit inloggade under dagen men uppenbarligen inte brytt sig om att agera, vilket jag tycker är jävligt märkligt.

Om man inte vill vara mod så tycker jag att man ska avsäga sig den bördan, och om en del inte klarar av att vara mod så tycker jag att admin ska frånta de personerna den uppgiften.
För det verkar snarare vara en vettigare åtgärd att avsätta mods än att tillsätta i detta läge.

Jag har aldrig fått ett svar/respons från en mod i PI så därför anser jag att det inte är någon vits med att PM:a eller RP:a dessa med mina synpunkter utan postar de här istället.

Jag svarar nu som användare:

Det var faktiskt inte så längesen moderatorerna blev tillsatta, kanske tar lite tid att bli varm i kläderna. Ha lite tålamod.
Citera
2009-06-26, 10:58
Medlem
Svejks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Jag svarar nu som användare:

Det var faktiskt inte så längesen moderatorerna blev tillsatta, kanske tar lite tid att bli varm i kläderna. Ha lite tålamod.
Jo jag ska inte överarbeta detta.
Men jag ser att Deeec har både låst och städat den nämnda tråden – vilket uppskattas. Så acklimatiseringstiden kanske redan är över och arbetet med resten kan börja?

Hurra!

Sen kanske de äldre befintliga modsen har gått in i en annan fas, där arbetet istället är avstannande och blir mer apatiskt. Ungefär som gamla elefanter som ställer sig tyst i skuggan och väntar på döden.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in