Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Håller med dig. Det är ungefär som att SD har 98 procent av rösterna. Men så är det ju inte. Istället är det bara har 2 procent. Om nästan alla trådar handlar om något SD-orienterat så betyder det att Sverigedemokraterna har tagit över PI-forumet på flashback.
Nu är det inget regelbrott att starta trådar om SD. Men jag tycker att moderatorerna och admin bör fundera över om det är så lyckat att ett parti har styr ett forum. Möjligen bör de kanske få ett eget forum, typ här diskuturer vi enbart SD frågor, dvs. invandring.
P&I, har alltid befolkats av ett stort antal SD:are. Det som nu har hänt, är att en massa småungar alt. mentalt efterblivna individer, krupit fram från de stenar, under vilka de hittills spenderat sina meningslösa liv.
Detta har gjort att kvalitén på trådar och inlägg sjunkit drastiskt, då ideologiska och sakpolitiska frågor, fått stryka på foten.
Debatten handlar i stort, numera enbart om vilket syskonknullande drägg, partiets företrädare och väljare består av. Detta eftersom man varken kan eller vill, diskutera politiken i sig.
Man lyckats med att skrämma bort seriösa debattörer från båda lägren, vilket lett till en digital pajkastning av sällan skådat slag.
Det är som att den pöbel, som de senaste åren ägnat sig åt att störa och fysiskt attackera Sverigedemokraternas torgmöten och sammankomster, nu unisont hittat till P&I.
Det är förstås glädjande att det inte verkar som att SD:s motståndare inte har mer att komma med, men samtidigt kan jag känna ett visst obehag, när jag tänker på att dessa unga människor, är en del av det framtida Sverige.
Om moderatorerna och admin, vill agera något sånär konsekvent, borde man utlysa ett tillfälligt "undantagstillstånd" på P&I, likt de på I&I.
Detta innebär att minsta lilla undermåliga trådstart låses och kastas, samt att varenda OT-inlägg raderas. Man bör även vara mer frikostig med att dela ut tillsägelser och varningar.