Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Efter att ha kommit undan med en sådan löjlig dom så har jag inget emot att han förföljs lite till.
Hmm, är ditt och MorotensMages inlägg ett resultat av att jag påpekat att man verkat strunta i Tim medan man förföljt Tove? Alltså typ visa hur fel jag har?
Undrar förresten varför inte Tim begärde hemlig adress samtidigt som han bytte efternamn? Man har ju i Sverige inte obegränsat antal gånger man får byta efternamn utan dispens. Skumt.
Så litet om Tove: Chania hävdar i en postning 1 april att hon nu blivit kompis med Tove (tidigare verkar så definitivt inte varit fallet, Inälvsspyan verkar ha låtit förstå att Chania trakasserat Tove en del). Skall man tro på det här? Eller är Chania litet skraj nu när hennes kompis Kinkii försvunnit samtidigt som det är oklart om Inälvsspyan hamnar på samma avdelning på Vemyra? Är hon rädd för att Tove som är van vid slagsmål i tuff stockholmsmiljö skall komma och bitas?
Undrar förresten om inte Chania är litet avundsjuk på att Tove bara bor (bodde) 3-4 km från betongghettot Rågsved som är känt för sitt knarkande, sniffande och supande? Att få bo där måste ju vara det absolut coolaste Chania kan tänka sig, antar jag. Det är väl litet mer ghetto än Anderstorp i Skellefteå, antar jag. Chanias mamma (som Chania verkar bråka en del med) förlöjligade på nätet dotterns prat om "ghettoprinsessa" eftersom det liksom var löjligt att påstå att det fanns ghetton i Skellefteå. Antar att det skar sig ytterligare mellan mor och dotter efter att Chania på detta förödande sätt fått sin image pajad. (Nej, snälla Husvagnen, var inte in och radera här även om det är litet off-topic.)