2010-04-04, 15:29
Medlem
Där ser man, Tim Vrågård har tydligen bytt namn nu också antar jag.. stackars pojkvasker.

http://www.ratsit.se/BC/Search.aspx

minns att jag kollade vid Julas någongång o då var han minsan med
Citera
2010-04-04, 15:41
Medlem
Ja, som jag trodde, Tim Vrågård heter inte nu Vrågård mera utan han heter;

Tim T***nberg

tog morsans efternamn.. men man kanske ska låta grabben vara o låta namnet vara censurerat istället
Citera
2010-04-04, 15:56
Medlem
Norpheuss avatar
Efter att ha kommit undan med en sådan löjlig dom så har jag inget emot att han förföljs lite till.
Citera
2010-04-04, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Efter att ha kommit undan med en sådan löjlig dom så har jag inget emot att han förföljs lite till.

Hmm, är ditt och MorotensMages inlägg ett resultat av att jag påpekat att man verkat strunta i Tim medan man förföljt Tove? Alltså typ visa hur fel jag har?

Undrar förresten varför inte Tim begärde hemlig adress samtidigt som han bytte efternamn? Man har ju i Sverige inte obegränsat antal gånger man får byta efternamn utan dispens. Skumt.

Så litet om Tove: Chania hävdar i en postning 1 april att hon nu blivit kompis med Tove (tidigare verkar så definitivt inte varit fallet, Inälvsspyan verkar ha låtit förstå att Chania trakasserat Tove en del). Skall man tro på det här? Eller är Chania litet skraj nu när hennes kompis Kinkii försvunnit samtidigt som det är oklart om Inälvsspyan hamnar på samma avdelning på Vemyra? Är hon rädd för att Tove som är van vid slagsmål i tuff stockholmsmiljö skall komma och bitas?

Undrar förresten om inte Chania är litet avundsjuk på att Tove bara bor (bodde) 3-4 km från betongghettot Rågsved som är känt för sitt knarkande, sniffande och supande? Att få bo där måste ju vara det absolut coolaste Chania kan tänka sig, antar jag. Det är väl litet mer ghetto än Anderstorp i Skellefteå, antar jag. Chanias mamma (som Chania verkar bråka en del med) förlöjligade på nätet dotterns prat om "ghettoprinsessa" eftersom det liksom var löjligt att påstå att det fanns ghetton i Skellefteå. Antar att det skar sig ytterligare mellan mor och dotter efter att Chania på detta förödande sätt fått sin image pajad. (Nej, snälla Husvagnen, var inte in och radera här även om det är litet off-topic.)
Citera
2010-04-05, 16:33
Medlem
Ja, lilla Timman lär ju få göra fler namnbyten ändå maybe...
ska vi gå ut me nya namnet hära dårå ?
Citera
2010-04-05, 20:02
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorotensMage
Ja, lilla Timman lär ju få göra fler namnbyten ändå maybe...
ska vi gå ut me nya namnet hära dårå ?

Känns helt onödigt. Det är inte Tims fel att straffet blev så lågt och till skillnad mot Tove har han hela tiden varit beredd att ta sitt straff.
Citera
2010-04-06, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Känns helt onödigt. Det är inte Tims fel att straffet blev så lågt och till skillnad mot Tove har han hela tiden varit beredd att ta sitt straff.

Aa, när du säger det så. Låt det förbli som det förblir.
Citera
2010-04-10, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorotensMage
Ja, som jag trodde, Tim Vrågård heter inte nu Vrågård mera utan han heter;
Tim T***nberg
tog morsans efternamn.. men man kanske ska låta grabben vara o låta namnet vara censurerat istället

Detta innebär väl också att familjen har splittrats.
Vem vill bo med en mördare i familjen?
Citera
2010-04-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LieDetector

Men jösses PCuri! Tror du att det blir bättre för att du fyller en sida med länkar till dina tidiagre maratoninlägg?!! De blir inte mer intressanta för att du repriserar dem.

Kryp in i din blanka rustning och hoppa upp på din vita springare och ila till Toves undsättning. Hon är ju i fara, säger du, så skynda dig!

Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten

Om Tove läser den här tråden så skulle hon nog tycka att PCuri är jäkligt creepy. Han låter som han är besatt.

Mitt förra svar på inläggen ovan plus ett inlägg (nu raderat) om att jag skulle vara släkt med Tove blev tydligen suddat. Så jag försöker med ett nytt svar:

Visst kan mina inlägg kanske uppfattas på det sätt ni framställer det. I alla fall av de som inte läst alla mina inlägg i denna tråd.

Och jag hade gärna sett att Tove fått hjälp av någon person som den där Catti (tror jag hon hette) som engagerade sig för flickan i Bjästa-fallet. Men som det nu är verkar Tove få hålla tillgodo med mig även om detta inte är helt perfekt och långt ifrån tillräckligt.

När det gäller frågan om jag är släkt med Tove borde jag kanske svara med att lägga upp silhuett-bilder av mitt huvud och av hela mig i helfigur. ”Väldigt avlägset släkt” skulle slutsatsen då åtminstone bli. (Jag har skonummer 46, handsknummer 12 och sannolikt minst dubbelt så lång näsa som Tove.)
Citera
2010-04-10, 23:59
Medlem
Kissanheikas avatar
PCuri - för din egen skull, ta och släpp det här.
Citera
2010-04-11, 00:33
Medlem
buggenbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PCuri
När det gäller frågan om jag är släkt med Tove borde jag kanske svara med att lägga upp silhuett-bilder av mitt huvud och av hela mig i helfigur. ”Väldigt avlägset släkt” skulle slutsatsen då åtminstone bli. (Jag har skonummer 46, handsknummer 12 och sannolikt minst dubbelt så lång näsa som Tove.)

Underbar självbeskrivning, och jag kan inte låta bli att göra några reflektioner:
- Lägg till hasande gång, svans och puckel - sinnebilden av ett troll...
- Det är bra med självdistans, men om du ska skriva kontaktannonser nån gång, så ta hjälp av någon annan.
Citera
2010-04-11, 01:48
Medlem
Kissanheikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PCuri
Mitt förra svar på inläggen ovan plus ett inlägg (nu raderat) om att jag skulle vara släkt med Tove blev tydligen suddat. Så jag försöker med ett nytt svar:

Visst kan mina inlägg kanske uppfattas på det sätt ni framställer det. I alla fall av de som inte läst alla mina inlägg i denna tråd.

Och jag hade gärna sett att Tove fått hjälp av någon person som den där Catti (tror jag hon hette) som engagerade sig för flickan i Bjästa-fallet. Men som det nu är verkar Tove få hålla tillgodo med mig även om detta inte är helt perfekt och långt ifrån tillräckligt.

Längre näsa? Jo, sannolikt. Även om hennes näsa i det här fallet lär vara hyfsat lång den också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in