Man blir ju så jävla FÖRBANNAD när nått sånt här händer
Tjejen var 15år, skulle fylla 16 om några vänner, längtade till skolbalen
var omtyckt av alla och nu får en jävla patetisk idiot sitta på ungdomsanstalt och komma ut efter några år.
Hur jävla sjukt är inte det här? Seriöst???
Lider som fan med hennes familj och vänner, känner inte flickan men ändå tär det i hjärtat.
Hoppas hans miserabla liv blir ännu mer värdelöst och att idioter hänger sig själv.
(fick nästan tårar när jag läste artikeln som användaren två poster längre upp la)
Men strax före midnatt försvann 15-åringen plötsligt med en 16-årig vän.
A**a Sv**sson skickade sms om att det var dags att åka hem.
"Jag kommer strax" svarade 15-åringen 23.57.
Det blev det sista någon hörde från henne.
Citat:
Hon andades men var svårt skadad. Hon hade blivit strypt av sitt eget halsband. Man kunde se tydligt spåren av strypmärken, säger en uppgiftslämnare.
Den 16-årige vännen hon försvann med - undrar om det var TV eller TL, eller någon annan.
Kollar man på de senaste 5-6 morden på ungdomar och vad som hänt efteråt så har gärningsmännen inte fått betala fysiskt en endaste gång.
Alla dessa tuffingar på FB som säger att dom ska ge han stryk. Se till att göra det också. När han väl kommer ut från häktet/ungdomsanstalten så har alla gått vidare i sina liv. Han kommer inte få ett endaste blåmärke.
Är det någon som kan kartlägga vem Tim är? Om det redan har tagits upp så ber jag om ursäkt men jag har inte orkat läsa igenom 78 sidor utan jag har hoppat lite, men jag vet ungefär vad som har sagts.
Jag vill veta mera om den här Tim. Va fan är det för jävla pajas? Hur ser hans liv ut? Hur är han som person? Har han syskon? Var bor han? Kom igen nu, någon här på FB måste ha gått i samma klass alternativt varit på samma fest som killen och vet mera hur han är. Dricker han? Tar han droger? Är han aggressiv?
Tycker att vi kartlägger Tim först innan vi tar den andra dåren.
Han är en hyfsat lugn och blyg kille men på senare tid har han börjat spela ball.
Jag vill veta mera om den här Tim. Kom igen nu, någon här på FB måste ha gått i samma klass alternativt varit på samma fest som killen och vet mera hur han är.
En klasskamrat lär du inte hitta som inte kommer bli avstängd på 5 röda....