2009-06-07, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettogubben
Kanske var avstängd med tanke på alla röda kort han fått..

Har för mig att röda kort inte per automatik ger avstängning i nästa match i korpen. Däremot i seniorserierna.
Citera
2009-06-07, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aodam
Kanske inte så stor, men jämför man med de andra killarna så :P. Det är dock rätt svårt att avgöra på bilden. Jag reagerade mest på märket på hans tröja eftersom någon nämnde rykten om att den misstänkte var inblandad i huligankretsar.

Just det, han var ju en sådan tuffing.
Citera
2009-06-07, 18:44
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
De flesta 16-åringar med den längden brukar se ut som flaggstänger. Så för en 16-åring skulle jag säga att det är ovanligt.

För en man på ca 180 är det normalvikt.
Anabola?
Citera
2009-06-07, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en salt kille
Har för mig att röda kort inte per automatik ger avstängning i nästa match i korpen. Däremot i seniorserierna.

Knappast korpen eller? Måste väl vara ett vanligt P93-lag, och man blir avstängd i pojklagsserier efter röda kort.
Citera
2009-06-07, 18:47
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Anabola?

skämtar du eller? inga konstigheter att en 16åring väger över 80kg om man är över 180cm...
Citera
2009-06-07, 18:47
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tim finns förmodligen med på någon av dessa bilder:

http://inus.blogg.se/2008/may/tisdag2008-05-06-2.html

Usch, det blir väldigt tydligt att det handlar om människor som fortfarande är barn när man ser de där bilderna.
Citera
2009-06-07, 18:48
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Anabola?

Enligt vad jag har hört är det så...
Citera
2009-06-07, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Tycker att det är väldigt väldigt trisst för alla inblandade i det här ärendet. Det enda jag undrar är vart alla rassister som finns på Flashback har att säga nu.

Är det verkligen det enda du undrar??
OM jag skulle dra till med en GISSNING så gläds dom väl nu, i och med att offret var(enligt deras terminologi) "ett halv-blod" eller inte "ren rasig" Så de har säkert en högtidsstund nu. Riktigt sjukt!

Förstår iofs inte varför du undrar något så udda
Citera
2009-06-07, 18:49
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Usch, det blir väldigt tydligt att det handlar om människor som fortfarande är barn när man ser de där bilderna.
Ja..Hade samma tanke
Citera
2009-06-07, 18:50
Medlem
Tobiaslindgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Det där var lågt som fasiken.

Inte lägre än din mamma. Den där killen måste ju ha slagit ihjäl henne med uppsåt, eller? Om han är så biffig som det sägs här i tråden borde han veta om att han kan tillfoga en liten fjortistjej mycket stor skada - med enbart några få slag.

En vek wow-nörd eller dito kanske mer drämmer till allt vad han har, för att han inte tror att hans slag är fatala.
Citera
2009-06-07, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Är det verkligen det enda du undrar??
OM jag skulle dra till med en GISSNING så gläds dom väl nu, i och med att offret var(enligt deras terminologi) "ett halv-blod" eller inte "ren rasig" Så de har säkert en högtidsstund nu. Riktigt sjukt!

Förstår iofs inte varför du undrar något så udda

Det var alltså ett hatbrott? Den där Tim skulle jag vilja träffa.
Citera
2009-06-07, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiaslindgren
Inte lägre än din mamma. Den där killen måste ju ha slagit ihjäl henne med uppsåt, eller? Om han är så biffig som det sägs här i tråden borde han veta om att han kan tillfoga en liten fjortistjej mycket stor skada, med enbart några få slag.

En vek wow-nörd eller dito kanske mer drämmer till allt vad han har, för att han inte tror att hans slag är fatala.

Klart som fan att han visste vad som komma skulle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in