2009-06-07, 18:59
Medlem
Mitt ex av alla människor bor inte många hus bort från Tim Vårgård och kan intyga att det har stått minst två polisbilar parkerade utanför dennes hus en period av dagen..
Citera
2009-06-07, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellec
www.laget.se/10fiskbullarihummersas

Ingen Tim i truppen dock.

Förövrigt så ser ingen i det laget ut att vara en dag över 12 år, det är verkligen barn det handlar om...
Citera
Medlem
brainspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Rent tekniskt sett är det nog brottsligt, ja. Brott mot PUL och troligen också ett upphovsrättsbrott.

Än så länge är han väl bara en misstänkt...det gör väl inget, eller?
Citera
Medlem
Metropers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellec
www.laget.se/10fiskbullarihummersas

Målvakten är 180 lång och väger 80. Är det han?
Citera
2009-06-07, 19:01
Medlem
soundsgoods avatar
Saxat från bloggen( http://inus.blogg.se )

Citat:
"o sen juste, vi var typ utanför konsum jag hjalle, tim,greken o fia, vi sitter typ på en bänk så ba ser jag när en kille som heter kevin kmr ut (han går i 6an) så går han in i en bil, den står typ kvar i 20 min, jag börjar typ undra vrf den inte åker så helt plötsligt kommer han o hans pappa ut o pappan ba springer fram till oss o börjar slå på greken o ba - vrf gör du illa min son o lala elr vafan han sa..
greken ba va? så kmr kevin o ba nej de e inte han, den han o pekar på tim, han pappan ba -aha o börjar slå tim istället o typ börjar prata arabspråk o lala fatta 0 han typ ger tim typ tusen örfilar o tim ba - rör mig inte o ba vafan håller du på me, pappan ba slå inte min son o ba fattaru lala."

Han verkar ju även vart på fler personer tidigare, dock var den här killen rätt mycket yngre(3år)

Kan man inte ge den där Tim lite mer stryk?
Citera
2009-06-07, 19:01
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Är det verkligen det enda du undrar??
OM jag skulle dra till med en GISSNING så gläds dom väl nu, i och med att offret var(enligt deras terminologi) "ett halv-blod" eller inte "ren rasig" Så de har säkert en högtidsstund nu. Riktigt sjukt!

Förstår iofs inte varför du undrar något så udda
Jo men med tanke på att GM verkar vara 100% svensk likaså Tove. Det skrevs tidigt i denna tråd just att det troligtvis var invandrare som var GM. Svenskar är inte heligare än några andra människor på denna jord även om många vill försöka få det att se ut som det. RIP Therese
Citera
2009-06-07, 19:02
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainspace
Än så länge är han väl bara en misstänkt...det gör väl inget, eller?

Det spelar ingen roll om han är misstänkt, dömd eller varken eller vad gäller PUL och upphovsrätt. Men skit samma, han kommer ju inte åka dit för att ha lagt upp en bild och spridit länken. Polisen kommer inte begära ut IP-adress från Flashback för en sådan sak.
Citera
Medlem
"tim och tove hade varit tillsamans i ca två år, för ca en månad bråkade dem och tove slog ut en tand på tim. orsaken till detta skulle vara att tim "hade hållt på med någon annan"."
Citera
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Rent tekniskt sett är det nog brottsligt, ja. Brott mot PUL och troligen också ett upphovsrättsbrott.

Hur menar du att det kan vara upphovsrättsbrott? Kan det verkligen vara det?
Citera
2009-06-07, 19:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
ser ut som andra ungen från vänster längst bak har en armbindel, va inte tim kapten..?

Han med armbindeln heter Anders L..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cipher
Vart skriver jag att misshandeln avslutades med att hon blivit strypt?

Citat:
Ursprungligen postat av Cipher
Under misshandelns gång har hon blivit bland annat blivit strypt, och det ska ha avslutats med att hon blev knuffad nedför en brant. Hon avled en kort stund senare.

Eftersom det nämnts något om någon form utav vapen, och det hela känns väldigt spontant, så kanske "vapnet" är det hon blivit strypt med. Känns inte som det var så mycket till vapen han använde sig av i vilket fall, med tanke på att hon ändå levde en stund.

Det gjorde du inte.
Jag utgick från att strypningen var det som bragde henne om livet, kanske felaktigt antagande. Inte desto mindre är det fortfarande märkligt att en så stor person skulle behöva strypa en liten tjej under en misshandel, ett slag lär ju ha varit förödande om man väger in skillnaden i storlek.
Citera
Bannlyst
ska vi göra en raid och tillfånga ta tim ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in