Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Nej, jag har bara läst det som postats i tråden, men tycker det verkar som att rätt många är övertygade om att en tredje tjej sitter anhållen eller liknande. Det kan mycket väl vara rykten, men att det är så "många" som påstår det talar tycker jag i delvis riktning för att det skulle kunna vara så.
Lägg där till polisens uttalanden om att relationerna ska vara oerhört komplicerade.
Edit: Eller är det bara på två ställen de talas om en tredje tjej (/Fredrika)? Har "känts" som fler.
Just stycket om "oerhört komplicerade relationer" fick också mig fundetrsam tidigare idag. Jag menar, hur oerhört komplicerade kan relationer vara för tre 15-15 åringar? Kanske i deras egna världar, men knappast för mer erfarna människor.
Det är väl egentligen bara två ställen som hittats hittills som nämner en ev. tredje tjej. "Fredrika's" blogg samt den misstänkta flickans blogg. I den bloggen förefaller dock iaf två olika människor ha lämnat information om en tredje misstänkt, men ingen av oss kan med säkerhet säga om det inte är samma person som skrivit flera ggr.
Nu nämndes iaf ett namn på bloggen:
Citat:
Postat av:
om den andra tjejen har jag fått fram ett namn, emilie. jag är långt ifrån säker på att namnet stämmer, men som sagt så sitter där en tjej till.