Citat:
Ursprungligen postat av BubbleKid
Jag är 34 år fyllda och har i mitt liv endast träffat på en kvinna som jag respekterar o älskar - min mamma.
Kvinnor ger lite och kräver enormt. De lever med ngn sorts aura av "det bra könet" när jag tamefan inte träffat en kvinna som känns genuint god / rejäl. De lyfter själva fram patriarkatet genom att trycka sina musar mot det. De är alltid offer och är helt oförmögna att ta upp sin egen inblandning i de olykliga strukturer som finns i samhället. De ska bli uppraggade, försörjde och imponeras. De räds manlig svaghet som pesten och har patenterat ställningen som svag och behövande. De är statistiskt sett mer olojala. Själva har de gjort sitt om de sett bra ut och gett lite sex. Har ingen statistik på't men i mitt liv så är lögn näst intill obefintligt bland män, medans en vit lögn känns som vardagsmat för en kvinna.
Feminism är en omskrivning av mer åt de rika.
Kvinnor ger lite och kräver enormt. De lever med ngn sorts aura av "det bra könet" när jag tamefan inte träffat en kvinna som känns genuint god / rejäl. De lyfter själva fram patriarkatet genom att trycka sina musar mot det. De är alltid offer och är helt oförmögna att ta upp sin egen inblandning i de olykliga strukturer som finns i samhället. De ska bli uppraggade, försörjde och imponeras. De räds manlig svaghet som pesten och har patenterat ställningen som svag och behövande. De är statistiskt sett mer olojala. Själva har de gjort sitt om de sett bra ut och gett lite sex. Har ingen statistik på't men i mitt liv så är lögn näst intill obefintligt bland män, medans en vit lögn känns som vardagsmat för en kvinna.
Feminism är en omskrivning av mer åt de rika.
Känner inte ett dugg igen mig. Du har nog snarare råkat ut för eller så umgås du med biatches. Jag raggade upp min nuvarande pojkvän, jag tjänar mer än honom, jag har ingen svårigheter med att han känner sig svag eller mår dåligt som alla människor gör då och då, jag skulle knappast kalla mig själv för svag och jag är väldigt ärlig i mina förhållanden. Jag är inte otrogen.
Det känns lite som du umgås med småtjejer faktiskt. Och som att du blivit bitter i förtid.
Sedan är det väl knappast så att män inte ljuger? Det är väl personligt. Jag har träffat ett stort antal män som ljugit som fan. Och som varit olojala. Och som bara bryr sig om hur de ser ut. osv

) de två sista månaderna hon var med, snackade skit om oss och gnällde över saker som aldrig hänt sen joinade en annan guild.
Jävla hycklare.