2009-06-09, 08:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BubbleKid
Jag är 34 år fyllda och har i mitt liv endast träffat på en kvinna som jag respekterar o älskar - min mamma.

Kvinnor ger lite och kräver enormt. De lever med ngn sorts aura av "det bra könet" när jag tamefan inte träffat en kvinna som känns genuint god / rejäl. De lyfter själva fram patriarkatet genom att trycka sina musar mot det. De är alltid offer och är helt oförmögna att ta upp sin egen inblandning i de olykliga strukturer som finns i samhället. De ska bli uppraggade, försörjde och imponeras. De räds manlig svaghet som pesten och har patenterat ställningen som svag och behövande. De är statistiskt sett mer olojala. Själva har de gjort sitt om de sett bra ut och gett lite sex. Har ingen statistik på't men i mitt liv så är lögn näst intill obefintligt bland män, medans en vit lögn känns som vardagsmat för en kvinna.

Feminism är en omskrivning av mer åt de rika.

Känner inte ett dugg igen mig. Du har nog snarare råkat ut för eller så umgås du med biatches. Jag raggade upp min nuvarande pojkvän, jag tjänar mer än honom, jag har ingen svårigheter med att han känner sig svag eller mår dåligt som alla människor gör då och då, jag skulle knappast kalla mig själv för svag och jag är väldigt ärlig i mina förhållanden. Jag är inte otrogen.

Det känns lite som du umgås med småtjejer faktiskt. Och som att du blivit bitter i förtid.

Sedan är det väl knappast så att män inte ljuger? Det är väl personligt. Jag har träffat ett stort antal män som ljugit som fan. Och som varit olojala. Och som bara bryr sig om hur de ser ut. osv
Citera
2009-06-09, 13:37
Bannlyst
Bli feminist så botar du ditt kvinnohat direkt
Citera
2009-06-09, 14:34
Medlem
Sadgasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Ja DÅ förstår jag. Klart man måste hata alla kvinnor när de utför så bestialiska dåd...

Haha, ja jag förstår att det låter som en skit sak för din del men hade du varit insatt i spelet hade du förstått vad jag snackar om Vi hade en drös jubelidioter som lämnade guilden pga skitsaker men hon var den enda som var så svinig, Spelade som att allt var perfekt, klagade aldrig. Hon stannade t o m efter att vi kickat hennes pojkvän som var ofocuserad. Sen tog det hon behövde (Inklusive ett legendary svärd ) de två sista månaderna hon var med, snackade skit om oss och gnällde över saker som aldrig hänt sen joinade en annan guild.

A real cold hearted bitch

Edit: Jag föredrar faktiskt kvinnor annars. de är bra vänner och snygga att se på Och ser man på vilket kön som det sitter flest av i fängelse är kvinnor änglar
Senast redigerad av Sadgasm 2009-06-09 kl. 14:36.
Citera
2009-06-09, 14:43
Medlem
Du skriver väldigt bra och träffande bubblekid. Min lösning har varit att försöka anpassa mig om jag vill ligga, i övrigt leva i ensamhet.
Citera
2009-06-09, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
I så fall är ju det monogama samhället inte i samklang med biologin. Stämmer det du säger skulle det ju innebära att endast en eller ett fåtal män får ligga ö.h.t.
Precis så det är.. Det monogama samhället har väl sin grund i det gamla romarriket skulle jag tro. Det är lite som julafton, en hednisk sed som integrerats i kristendomen (iof, vad i kristendomen är inte?). Det är inte gynnsamt evolutionärt för mänskligheten som art. Fast förvisso, de svagaste hannarnas honor knullar ju runt rätt friskt vid sidan av ändå så.. det kanske löser sig i långa loppet trots allt.
Citera
2009-06-09, 21:09
Medlem
Zimabardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadgasm
jag började små hata kvinnor när jag jobbade som kioskbiträde på en golfbana då jag insåg att kvinnor får gå längre fram för att skjuta ut sina bollar, de vill ha jämnställdhet men när de ska skjuta ut sina bollar vill de gå längre fram Jävla hycklare.

Under min wow period i livet var vi i endgame, vi farmade BT för fullt och vi var en av de bästa guilderna på servern, vi hade en enda tjej i guilden som sa att hon gav allt för guilden och var en teamplayer...

MY ASS...

Jag hade koll på de andra guildernas apply forum och såg att hon ansökt på en av våra jämnlikars forum, där klagade hon på oss som fan helt utan anledning och sa att det gick långsamt (Vi farmade alla endgame raid instancer konstant)

Nästa dag skrev hon whisper till guildmaster att hon hade fixat det gear hon ville ha och hon tyckte vi hade dåligt tempo(!) Hon hade t o m tjatat till sig ett legendary svärd från Illidan två veckor tidigare fastän hennes klass inte hade någon som helst prio och en av våra hängivna rogue spelare egentligen behövde svärdet 10 gånger mer. Otacksamma subba

Med risk för att låta dryg måste jag bara flika in här att du bör bedöma människor på hur de beter sig i den verkliga, sociala världen. I spel gäller andra "regler" än i verkligheten, tycker man nog annat spelar man nog för mkt dataspel helt enkelt
Citera
2009-06-09, 22:22
Bannlyst
Ibland vore det så enkelt att bara vara homosexuell.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in