2009-06-07, 03:49
Medlem
BubbleKids avatar
Jag är 34 år fyllda och har i mitt liv endast träffat på en kvinna som jag respekterar o älskar - min mamma.

Kvinnor ger lite och kräver enormt. De lever med ngn sorts aura av "det bra könet" när jag tamefan inte träffat en kvinna som känns genuint god / rejäl. De lyfter själva fram patriarkatet genom att trycka sina musar mot det. De är alltid offer och är helt oförmögna att ta upp sin egen inblandning i de olykliga strukturer som finns i samhället. De ska bli uppraggade, försörjde och imponeras. De räds manlig svaghet som pesten och har patenterat ställningen som svag och behövande. De är statistiskt sett mer olojala. Själva har de gjort sitt om de sett bra ut och gett lite sex. Har ingen statistik på't men i mitt liv så är lögn näst intill obefintligt bland män, medans en vit lögn känns som vardagsmat för en kvinna.

Feminism är en omskrivning av mer åt de rika.
Senast redigerad av BubbleKid 2009-06-07 kl. 03:54.
Citera
2009-06-07, 03:57
Medlem
Cotillions avatar
Men är det enda du vill ha ut av en kvinna sex ?
Om svaret är nej så kan du väl lära känna en och behandla henne som en vän och upptäcka att 50% av befolkningen är helt okej också.

Om du bara är ute efter att knulla så kanske du behöver tänka om lite ?
De har faktikst en hel del tanke verksamhet också och är helt okej att samtala med, om du nu inte har varit med om det själv så får du ta mig på mitt ord.

Edit:
Jo min uppfattning är väl också att kvinnor generellt sett är mer falska men en man kan å andra sidan vara mer självisk och nedvärderande.
Citera
2009-06-07, 04:10
Bannlyst
Ingen mamma anser sin sons kvinna duga, är det mamma som spökar där kanske?
Och hur fick din mamma dig? Och hur fick hon din pappa som? Snärjde hon honom, eller?

Visst finns det falska kvinnor, helt klart. Och visst finns det kvinnor.
Men hur kan du träffa idel fel kvinnor som, med din mamma som förebild?? Det stämmer ju liksom inte!?
Och stämmer det inte så kanske du just raggar och får därför samma tillbaka?
Behöver du vägledning i livet för att hitta rätt kvinna så prata med din pappa?
Citera
2009-06-07, 04:12
Bannlyst
Finns inte så mkt att säga förutom att det du skriver stämmer.
Citera
2009-06-07, 14:51
Medlem
unkens avatar
Det du beskriver är ju ingen psykisk åkomma, det är ju allmänbildning?

Jokes aside, jag tror att du kommer att hitta en kvinna som inte alls är så falsk som du beskriver majoriteten till slut. Ta dig bara tid åt att prata med kvinnorna lite djupare så märker du vilka som inte har med sådant att göra. Jag tycker att det syns tydligt vilka som är falska redan från början.
Citera
2009-06-07, 17:02
Medlem
Tjohildas avatar
Klart kvinnor inte gillar dig, du är ju en mammagris. Det är omanligt...
Citera
2009-06-07, 17:13
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Klart kvinnor inte gillar dig, du är ju en mammagris. Det är omanligt...

han är iaf mammagris å verkligen tycker om någon.
Hur är det me er tjejer då?tycker ni om någon i familjen?
Senast redigerad av saso 2009-06-07 kl. 17:16.
Citera
2009-06-07, 17:24
Medlem
MDKs avatar
ännu ett exempel av en kille som inte lyckas med kvinnorna. har skrivit om det tidigare och jag skriver igen:

"det är biologiskt bevisat att det är kvinnan som väljer partner, detta på grund av faktumet att de är sårbara i 9 månader då de är gravida samt att de ansvarar/de för barnen. mannens roll är att göra sig värd kvinnan.

med andra ord säljer sig kvinnor till högstbjudande. biologiskt faktum."
Citera
2009-06-07, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MDK
ännu ett exempel av en kille som inte lyckas med kvinnorna. har skrivit om det tidigare och jag skriver igen:

"det är biologiskt bevisat att det är kvinnan som väljer partner, detta på grund av faktumet att de är sårbara i 9 månader då de är gravida samt att de ansvarar/de för barnen. mannens roll är att göra sig värd kvinnan.

med andra ord säljer sig kvinnor till högstbjudande. biologiskt faktum."
I så fall är ju det monogama samhället inte i samklang med biologin. Stämmer det du säger skulle det ju innebära att endast en eller ett fåtal män får ligga ö.h.t.
Citera
2009-06-07, 18:21
Medlem
pump-action.s avatar
Det är nog inga problem, du ser den moderna kvinnan och hon är vidrig. Min frustration för kvinnor har också ökat något enormt, från att ligga på en liten nivå till nästan hat. Ibland vill man bara skada en...
Citera
2009-06-07, 18:50
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubbleKid
Kvinnor ger lite och kräver enormt.

Dagens sanning!
Citera
2009-06-07, 19:06
Medlem
Caesar Johansens avatar
Jag förstår inte utgångspunkten för ditt problem?

Att kvinnor sviker dig, och att de inte är konsekventa när det kommer till syn på trohet och jämställdhet o.s.v.?

Ööööh? Det är klart att det är så. Solen går upp på morgonen, havet är blått, och kvinnor är som dem är. Det är bara att acceptera och hantera.
Hat är en återvändsgränd. Jag gillar kvinnor, trots att de är som de är. Man kan utveckla något med tjejer, så länge man vet vem man själv är och vad man vill, och framförallt att man inte har massa illusioner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in