2009-06-07, 10:51
Medlem
10 sidor och jag har inte fått reda på något nytt, sluta spamma, så trött på att vissa måste dissa de som är cyniska det skapar så mycket OT.
Citera
2009-06-07, 10:55
När jag levde rövare för några år sen så dela jag en joppe med henkes lillebror, men någon särskild relation hade vi inte... Högst troligt har han dött av drogerna men trodde inte han va heroinist.

Tragiskt, han va en rätt skön kille minns jag - precis som henke. Fötterna på jorden. Lev i frid.
Senast redigerad av eggshells 2009-06-07 kl. 10:58.
Citera
2009-06-07, 11:01
Medlem
Man kan undran vilket som är jobbigast för Henke, att brodern till slut dog efter år av förvarningar eller att sanningen om hans släkt nu kommer att bli allmänt känd..
Citera
2009-06-07, 11:32
Medlem
Har letat, men kan inte hitta, video från presskonferensen post-match. Om någon vänlig själ vet var man kan se den vore jag tacksam för en länk.
Citera
2009-06-07, 11:48
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JubeliBusken
Man kan undran vilket som är jobbigast för Henke, att brodern till slut dog efter år av förvarningar eller att sanningen om hans släkt nu kommer att bli allmänt känd..
Jamen, vad fan tror du??

Det kvittar om man har varit förberedd på en anhörigs död länge - man blir jävligt ledsen ändå!
Citera
2009-06-07, 11:50
Medlem
Beermania-cs avatar
Han kan väl inte ta ansvar för sin släkt! Gör Du det?

Henke har gjort mer för Sverige än någon av er människohatare ens kommer att göra under er livstid.
Ta bort huden och vi är alla lika. Hudfärgen beror på naturens förutsättningar och inget annat.

Lägg ner det där jävla nassesnacket!
Citera
2009-06-07, 11:54
Medlem
Andy Pandys avatar
Enligt AB dog brodern före matchen, och Henke fick beskedet efter matchen, men det var inte den svenska landslagsledningen som undanhöll honom vetskapen. Återstår familjen. Polisen säger att de inte lyckades få tag i Henke innan matchen, "men underättade övriga anhöriga".
Citera
2009-06-07, 11:55
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
LOOOOL

vem jorde vad....

Men det är alltså bekräftat att han har haft 2 bröder o båda varit bekräftade missbrukare av någon form av nakotika ?

Henkes äldre bror Kim Larsson lever fortfarande. Någon annan bror verkar aldrig ha existerat. Det skulle isåfall röra sig om någon halvbror på pappans sida som aldrig varit skriven i Sverige. Det har alltså aldrig funnits nån Anthony Larsson (eller Rocha som är pappans efternamn) i passande ålder och boendes i Helsingborgstrakten. Inte heller finner man någon sådan när man kollar i Sveriges Dödbok.
Citera
2009-06-07, 12:46
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Henkes äldre bror Kim Larsson lever fortfarande. Någon annan bror verkar aldrig ha existerat. Det skulle isåfall röra sig om någon halvbror på pappans sida som aldrig varit skriven i Sverige. Det har alltså aldrig funnits nån Anthony Larsson (eller Rocha som är pappans efternamn) i passande ålder och boendes i Helsingborgstrakten. Inte heller finner man någon sådan när man kollar i Sveriges Dödbok.
Har du möjligtvis någon aning om hur den där Kim Larsson är som person?

Då Henke har haft 2 bröder som har pundat så blir man ju intresserad av att höra hur brodern Kim är.
Citera
2009-06-07, 12:51
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
Snacka inte skit din jävla Nisse jag känner folk som dött av punderiet som var bland dom bästa människor jag träffat, men som livet varit mycket orätvist mot. Så sluta sitt och spela allan.
Det kan jag bekräfta. Robert var en av dom finaste människorna jag träffat. Dessutom var han bättre uppfostrad än många härinne. Han var vältalig och hade fötterna på jorden. Hans problem var hans missbruk. Många härinne säger att han var heroinist men jag kan inte säga att jag kommer ihåg han som heroinist. Han gillade röka brass och ta tabletter. Men det är ju 10 år sen jag träffade han sist...
Citera
2009-06-07, 13:06
Medlem
Samhains avatar
Ni som är så indignerade över att alla inte faller i tårar för att en pundare trillar av pinn. Reagerar ni likadant varje gång det händer eller är det skillnad nu för att det råkar vara Henkes bror? För om ni ska komma rusandes till försvar för varenda avliden heroinist så lär ni inte få mycket gjort annars.
Citera
2009-06-07, 13:17
Bannlyst
Nyheter24 påstår att det är Henkes lillebror (http://nyheter24.se/sport/fotboll/sv...lebror-ar-dod). Hur gammal var han?

Hemskt är det i vilket fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in