2015-05-17, 13:14
Medlem
kaktjuvens avatar
Att en misstänkt startar ett konto här och börjar med panik handlingar försöka rentvå sitt namn när fasaden han byggt upp och rentvått honom faller säger...att du är körd.

Till att börja med finns det vissa saker i programmet som kanske inte är de bästa rent journalistiskt.
Men polisen hade aldrig tillåtit att medverka i detta om inte det var av intresse.
Här har du ändå två av världens främsta kriminalkomissarier som bistår i en bristfällig utredning.
Brister dör den första antogs att brottsplatsen var en olycka.
Andra är att de fäste för stor vikt vid alibit. Denna slogs det hål i då det fanns en tidslucka från 00-04.
Därtill motiv, historiken med ett våldsamt förflutet, mm.
Att flytta till turkiet och inte ha något jobb där jag läste att den misstänkte skrev i denna tråd säger att han flytt från sverige för att undgå rättvisan.

Turken...du är körd om du frågar mig.
Din ursäkt till ditt alibi om att köpa cigaretter till ditt ex fick dig att begå krokben på dig själv bla.

Antar att det finns mer som tillkommit i utredningen som de inte tar upp i programmet för att inte ge GM ett försprång på vad som kommer hända.

Få se vad som kommer hända härnäst.
Citera
2015-05-17, 13:21
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Varför skulle vi betala bidrag till dem?
För han är skriven i Kristianstad kanske?

http://www.upplysning.se/person/data...6-60c44bf3380b
Citera
2015-05-18, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Att en misstänkt startar ett konto här och börjar med panik handlingar försöka rentvå sitt namn när fasaden han byggt upp och rentvått honom faller säger...att du är körd.

Till att börja med finns det vissa saker i programmet som kanske inte är de bästa rent journalistiskt.
Men polisen hade aldrig tillåtit att medverka i detta om inte det var av intresse.
Här har du ändå två av världens främsta kriminalkomissarier som bistår i en bristfällig utredning.
Brister dör den första antogs att brottsplatsen var en olycka.
Andra är att de fäste för stor vikt vid alibit. Denna slogs det hål i då det fanns en tidslucka från 00-04.
Därtill motiv, historiken med ett våldsamt förflutet, mm.
Att flytta till turkiet och inte ha något jobb där jag läste att den misstänkte skrev i denna tråd säger att han flytt från sverige för att undgå rättvisan.

Turken...du är körd om du frågar mig.
Din ursäkt till ditt alibi om att köpa cigaretter till ditt ex fick dig att begå krokben på dig själv bla.

Antar att det finns mer som tillkommit i utredningen som de inte tar upp i programmet för att inte ge GM ett försprång på vad som kommer hända.

Få se vad som kommer hända härnäst.
er du inte klok?försöka rentvå sitt namn i FLASHBACK !!!varför?jag behövde bara försvara mig och min dotter såna som DU.((flytt från sverige för att undgå rättvisan.))skooj,du vett inget om samt behöver du inte heller att duskutera med dig lika prata med en orm, detta er sista inleg om du blir glad)
Citera
2015-05-23, 21:52
Medlem
kaktjuvens avatar
Har det svenska och amerikanska mediumet gett Polisen ett skjut framåt i utredningen eller är dokusåpan bara en sketen tittarsåpa för att ragga tittare?
Citera
2015-05-24, 19:04
Medlem
Giftpennans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristianstad
du vet redan svaret?vaför ställer du frågan ? när han önskade bygga hus i tomten till eva och mig sen önskade han flytta till vårt hus sen ville leva tillsammans men han fick nej,,derför före eller efter NEJ ,varför kontraktet ölsjö blev borgäner kan du fråga bo) han kan svara detta)) fast inte viktig om han,eva,eller mormor stod för kontraktet ,,,mvh

Nej jag vet inte svaret, därför ställde jag frågan.

Jag tror inte att Bo ville bygga hus och bo tillsammans med er, då han redan bor i ett hur tillsammans med sin fru. Det skulle likna Dallas om ni skulle bo tillsammans.

Sedan har du till vis del rätt, när du berättar att du tjänade mer än Eva avseende åren 99 till 04.
Baki:99 235400, 00 206200, 01 266900, 02 147200, 03 201600 och 04 213600. (Underskott av kapital, ej försäljning av hus)
Eva:99 99900, 00 118300, 01 183800, 02 159500, 03 180200 och 04 112600. (Mammaledig från april -01 då Liv föddes och 04 jobbade hon bara halva året och du vet varför)

När det gäller huset i Åhus, har du inte köpt det till henne. Eva tar upp försäljningen i sin deklaration. Håll dig till sanningen, för den kommer alltid fram.

Vad menar du med detta? Detta ska du visst sagt till din fd fru i Simrishamn och Evas kompis?
"postat av ascheberg, Hörde för några år sedan att han ska ha hotat en kvinna med att hon skulle gå samma väg som Eva-Marie om hon inte passade sig."

Vad menar du med detta? "His meaning are that it´s we, grandparents fault , that Eva-Marie was murdered and burned up" Vad har föräldrarna med mordet att göra? Vad har de gjort?
(källa http://goto.glocalnet.net/bostrandma...nsinnehall.htm)

Varför skulle du köpa cigaretter till Eva på kvällen den 30/6 2004? Det kan hon fixa själv, utan din hjälp eller?

Du har statistiken emot dig också. Ex vem tog Marina Johansson, Spekeröd ur daga? Svar hennes ex.
Citera
2015-08-19, 01:09
Medlem
Jag tänker snarare "varför skulle exet bry sig om att försvara sig här om han var skyldig?"

Och morfar Bo känns inte seriös för fem öre i det han skriver här och i andra trådar.
Rasistiska porrsurfande sura gubbe.
Citera
2015-08-19, 01:13
Medlem
Dessutom ser flickan ut att må fint i mina ögon

https://m.facebook.com/jasminaydinkal?fref=ts
Citera
2016-03-18, 09:48
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Jag tänker snarare "varför skulle exet bry sig om att försvara sig här om han var skyldig?"

Och morfar Bo känns inte seriös för fem öre i det han skriver här och i andra trådar.
Rasistiska porrsurfande sura gubbe.
För att han vill övertyga sig själv och andra om sin oskuld. Du kan likväl vända på frågan; varför skulle han bry sig om att skriva här om han var oskyldig?

Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Dessutom ser flickan ut att må fint i mina ögon

https://m.facebook.com/jasminaydinkal?fref=ts
Baki misshandlade Eva, aldrig sitt barn Liv.
Citera
2016-04-13, 02:11
Medlem
Såg första avsnittet ur "Svenska fall för FBI" och måste säga att jag är förbluffad.

Helt uppenbart intervjuades mördaren i programmet. Men fel person pekades ut.
Citera
2016-04-14, 15:26
Medlem
KiteOnTiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Såg första avsnittet ur "Svenska fall för FBI" och måste säga att jag är förbluffad.

Nu är det ju ett bra tag sedan jag såg programmet men jag vill minnas att tre personer blev intervjuade. Vem av dem är det du syftar på?
Citera
2016-09-06, 23:22
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg

Nu väcker Du min nyfikenhet då det grövsta! Jag har precis tittat på detta avsnitt och blir enormt nyfiken på vem Du syftar på?
Jag har, sedan bara några månader, börjat intressera mig för svenska mord och har halkat in på just Eva-Marie's bortgång som väcker min önskan att förstå vad som hänt.
Fruktansvärt för alla annhöriga men även för oss utomstående, det kan gå en mördare lös bredvid mig i mataffären som eg. skulle kunna vara fast i detta nu inbillar jag mig.
Citera
2016-09-06, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Nu väcker Du min nyfikenhet då det grövsta! Jag har precis tittat på detta avsnitt och blir enormt nyfiken på vem Du syftar på?
Jag har, sedan bara några månader, börjat intressera mig för svenska mord och har halkat in på just Eva-Marie's bortgång som väcker min önskan att förstå vad som hänt.
Fruktansvärt för alla annhöriga men även för oss utomstående, det kan gå en mördare lös bredvid mig i mataffären som eg. skulle kunna vara fast i detta nu inbillar jag mig.

Tror du jag minns det där?

Så sorry, jag kommer helt enkelt inte ihåg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in