Citat:
Ursprungligen postat av
kristianstad
du vet redan svaret?vaför ställer du frågan

? när han önskade bygga hus i tomten till eva och mig sen önskade han flytta till vårt hus sen ville leva tillsammans men han fick nej,,derför före eller efter NEJ ,varför kontraktet ölsjö blev borgäner kan du fråga bo

) han kan svara detta

)) fast inte viktig om han,eva,eller mormor stod för kontraktet ,,,mvh
Nej jag vet inte svaret, därför ställde jag frågan.
Jag tror inte att Bo ville bygga hus och bo tillsammans med er, då han redan bor i ett hur tillsammans med sin fru. Det skulle likna Dallas om ni skulle bo tillsammans.
Sedan har du till vis del rätt, när du berättar att du tjänade mer än Eva avseende åren 99 till 04.
Baki:99 235400, 00 206200, 01 266900, 02 147200, 03 201600 och 04 213600. (Underskott av kapital, ej försäljning av hus)
Eva:99 99900, 00 118300, 01 183800, 02 159500, 03 180200 och 04 112600. (Mammaledig från april -01 då Liv föddes och 04 jobbade hon bara halva året och du vet varför)
När det gäller huset i Åhus, har du inte köpt det till henne. Eva tar upp försäljningen i sin deklaration. Håll dig till
sanningen, för den kommer alltid fram.
Vad menar du med detta? Detta ska du visst sagt till din fd fru i Simrishamn och Evas kompis?
"postat av ascheberg, Hörde för några år sedan att han ska ha hotat en kvinna med att hon skulle gå samma väg som Eva-Marie om hon inte passade sig."
Vad menar du med detta? "His meaning are that it´s we, grandparents fault , that Eva-Marie was murdered and burned up" Vad har föräldrarna med mordet att göra? Vad har de gjort?
(källa
http://goto.glocalnet.net/bostrandma...nsinnehall.htm)
Varför skulle du köpa cigaretter till Eva på kvällen den 30/6 2004? Det kan hon fixa själv, utan din hjälp eller?
Du har statistiken emot dig också. Ex vem tog Marina Johansson, Spekeröd ur daga? Svar hennes ex.