2012-04-25, 08:26
Medlem
bobrovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Det kommer en dag då barn blir vuxna och vill veta mer om vad som hände deras älskade mamma.
Någon som vet hur gamla barnen är idag ?

BO´s dotter är född 2001.
Citera
2012-04-25, 20:22
Medlem
prudenss avatar
Exet kommer enligt egen utsaga från Istanbul. Inte för att det tillför något men i alla fall.
Citera
2012-05-07, 14:30
Medlem
Giftpennans avatar
Exet bor i lägenhet i Simrishamn. Han bor själv ihop med dottern.
Citera
2012-05-07, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftpennan
Exet bor i lägenhet i Simrishamn. Han bor själv ihop med dottern.

Får hon träffa mormor och morfar ?
Citera
2012-05-08, 18:45
Medlem
Giftpennans avatar
Citat:
Får hon träffa mormor och morfar ?

Tror inte att hon gör det så ofta. Får den uppfattningen enligt E-M:s pappas blogg.
Förstår att de vill träffa sitt barnbarn. Förstår inte varför fd sambon kan ställa upp
på att dottern träffar mormor och morfar.

Ser att det var någon som frågade efter fd sambons namn. Jag vet det, men det finns
ingen anledning att skriva det här. Vill man veta namnet, finns det olika sätt att få fram
det på.
Citera
2012-05-08, 18:54
Medlem
Giftpennans avatar
Citat:
Hörde för några år sedan att han ska ha hotat en kvinna med att hon skulle gå samma väg som Eva-Marie om hon inte passade sig.

Har denna kvinna hört av sig till polisen? Jag vet att han var gift med en kvinna bara några år efter mordet på E-M. Var det denna kvinna som blev hotad om att gå samma väg som E-M?

Eller är det ett rykte? För rykten ska man inte tro på, utan att ta reda på fakta.
Citera
2012-05-11, 16:54
Medlem
Citat:
Har denna kvinna hört av sig till polisen? Jag vet att han var gift med en kvinna bara några år efter mordet på E-M. Var det denna kvinna som blev hotad om att gå samma väg som E-M?

Eller är det ett rykte? För rykten ska man inte tro på, utan att ta reda på fakta.

Ja
Nej
Det är inget rykte

Tack för din info.
Citera
2012-05-20, 17:51
Medlem
Giftpennans avatar
Citat:
Det är inget rykte

Tänkte på det, vad hände med cykelmannen? Den personen är väl svensk, om jag tolkar media rätt.

Hade inte E-M en ny kille på gång, när detta inträffade? (2004) Har inte hört så mycket om den nye killen nämligen.

Tack Ascheberg för att du bekräftade att det inte var ett rykte.
Citera
2012-05-20, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobrov

Rättning
BOś Barnbarn är född 2001
Citera
2012-05-25, 09:19
Medlem
Giftpennans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobrov

Citat:
Ursprungligen postat av hennke
Rättning
BOś Barnbarn är född 2001

Hennke bobrov menar med BO=BROTTSOFFRETS dotter, vilket är korrekt.
E-M:s pappa heter Bo, så visst är din rättning korrekt, men lite långdragen på ett vis. Exempel: jag är farfars barnbarn, vilket också stämmer.
Citera
2012-05-27, 09:40
Medlem
Citat:
Tänkte på det, vad hände med cykelmannen? Den personen är väl svensk, om jag tolkar media rätt.

Hade inte E-M en ny kille på gång, när detta inträffade? (2004) Har inte hört så mycket om den nye killen nämligen.

Tack Ascheberg för att du bekräftade att det inte var ett rykte.

Nej det är först här i tråden jag hört talas om denna nya dejt.
Citera
2012-07-31, 15:57
Medlem
Giftpennans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Jag undrar ang. hennes nye pojkvän: Har han någonsin varit misstänkt för detta? Hade han alibi? Hade ex-ambon alibi?

Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Har inte hört något om hennes nya pojkvän. Han måste haft ett alibi, annars borde det stått något eller så borde man hört något.
Ex-sambon hade ganska svagt alibi vad jag läst i tråden.

Fallet är svårt att lösa men ändå inte,om ni förstår vad jag menar.

Mördaren finns i hennes bekantskapskrets och det finns säkert personer som vet/anar vem som gjort detta.

Antingen hade hon/hade haft en kärleksrelation med mördaren eller så är det en henne väldigt,väldigt närstående person.

Ibland får jag en känsla av att polisen vet vem/vilka som är inblandade och hur det hela har gått till, men att det brister på teknisk bevisning.

Över 8 år har gått nu - låt sanningen komma fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in