• 3
  • 4
2009-06-10, 07:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aamon
Har hör att det är fler som spyr av bzp, spy är ju inte så trevligt . Jag blir aldrig så speedad av tjack social trevlig go och glad är väl hur jag blir just dom egenskaperna jag letar efter. Jag förväntar mig inget monster rus av bzp bara krydda upp kvällen lite speciellt om sprit är inblandat då jag ofta blir dåsig o seg av alcohol.
Men tack för svaret kom gärna med fler åsikter/upplevelser om/av bzp.

Jag har har tagit det till fest några gånger men då har jag druckit också. Men det funkar bra till fest tycker jag. Fast jag kommer inte rikitigt ihåg hur dålig man blir dagen efter, men det är inte lika illa som på tjack iaf det är jag säker på.
Citera
2009-06-10, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Men som någon skrev, helt meningslöst att köpa från greatlife, på gs kostar de som sagt 199 för ett 4pack och greatlife tar 169 för ett 2pack.

Va fan sitter du och säger din jävla skitunge?!?!
Greatlife tar 169:- för ett 4-pack Diablo.
Citera
2009-06-10, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spicenordic

Jag hittar inga 4-pack på deras sida iaf.......
Citera
2009-06-10, 13:42
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spicenordic

jasså det är du som har den sidan med antar jag. varför inte ha allt på samma sida ?? (frågan gäller om mitt antagande är rätt)
Citera
2009-06-10, 15:13
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
jasså det är du som har den sidan med antar jag. varför inte ha allt på samma sida ?? (frågan gäller om mitt antagande är rätt)
Tänkte precis samma sak...
Citera
2009-06-10, 20:58
Medlem
Jag och en polare tog 2st var (beställde ifrån gs.se) vi hade väl inte ätit på ca 2-3 timmar, tuggar sönder dem i munnen (FY FAN VILKEN SMAK) men efter ca 30-40 min så börjar båda två få rysningar i hela kroppen, sen slog det till lite (inget märkbart nästan) så kände jag att jag vart lite piggare. Sedan efter kanske 1-2 timmar så är jag ganska mycket på hugget (kan även vara alkoholen vi drack) men ögonen vart helt öppnade, så vi sticker ner på stan och njuter lite, känner mig ganska speedad. När jag satt mig ner så satt jag bara och skakade och frös som en jävla dåre (både inomhus och utomhus). Sedan så röker vi lite svart afghan och då jävlar, sjukt jävla speedad (har ju ej testat koffeintabletter eller E så kan ju icke jämföra hur sorts speedad man vart) men satt bara och spasmade med benen och fick gå upp ifrån stolen på mcdonalds då och då för att dansa och bli av med mina spasmer, sen lite senare så vid 02.00 ungefär så var jag på väg och talade samtidigt i telefonen, men pratade knappt med personen i telefonen utan jag sov men var ändå vaken, jag pratade med mig själv i nästan 10-20 minuter utan att märka något, jag talade till mig själv i gåtor.

(Detta blev en dålig triprapport, men summan av allt så faktiskt funkar diablo om man vill bli pigg, men sen kan det vart mycket med alkoholen också, men kommer helt klart köpa igen och testa utan alkohol)
Citera
2009-06-10, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krAMIZ-Nils
Jag och en polare tog 2st var (beställde ifrån gs.se) vi hade väl inte ätit på ca 2-3 timmar, tuggar sönder dem i munnen (FY FAN VILKEN SMAK) men efter ca 30-40 min så börjar båda två få rysningar i hela kroppen, sen slog det till lite (inget märkbart nästan) så kände jag att jag vart lite piggare. Sedan efter kanske 1-2 timmar så är jag ganska mycket på hugget (kan även vara alkoholen vi drack) men ögonen vart helt öppnade, så vi sticker ner på stan och njuter lite, känner mig ganska speedad. När jag satt mig ner så satt jag bara och skakade och frös som en jävla dåre (både inomhus och utomhus). Sedan så röker vi lite svart afghan och då jävlar, sjukt jävla speedad (har ju ej testat koffeintabletter eller E så kan ju icke jämföra hur sorts speedad man vart) men satt bara och spasmade med benen och fick gå upp ifrån stolen på mcdonalds då och då för att dansa och bli av med mina spasmer, sen lite senare så vid 02.00 ungefär så var jag på väg och talade samtidigt i telefonen, men pratade knappt med personen i telefonen utan jag sov men var ändå vaken, jag pratade med mig själv i nästan 10-20 minuter utan att märka något, jag talade till mig själv i gåtor.

(Detta blev en dålig triprapport, men summan av allt så faktiskt funkar diablo om man vill bli pigg, men sen kan det vart mycket med alkoholen också, men kommer helt klart köpa igen och testa utan alkohol)

Låter ju typiskt som a2/bzp med det att man sitter och fryser. Det har jag alltid känt när jag tagit det iaf...
Citera
2009-06-11, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Jag hittar inga 4-pack på deras sida iaf.......

Ooops .. Fel av mig .. Jag tittade visst på fel produkt. Undrar om nån snäll moderator här kunde vara vänlig och ta bort mitt inlägg ovan så jag slipper sitta och se ut som en idiot nu..

Dock hade de tydligen justerat priset lite till på Diablo nu ändå så det är inte en enda rad som är korrekt i mitt förra inlägg nu ändå..
Citera
2009-10-20, 04:49
Medlem
Tjaa

Tja jag bestälde hem Diablo bara för tästa hur det var Men kan säga att det inte var värt pengarna jag tog 2 st kände ett litet rus hållde ungefär 1timme så det sög !
Citera
2009-10-20, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chivazz
Tja jag bestälde hem Diablo bara för tästa hur det var Men kan säga att det inte var värt pengarna jag tog 2 st kände ett litet rus hållde ungefär 1timme så det sög !

Nämen usch då, om du varit kapabel att söka innan du beställde hade du nog sparat nån hundralapp
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in