Jag och en polare tog 2st var (beställde ifrån gs.se) vi hade väl inte ätit på ca 2-3 timmar, tuggar sönder dem i munnen (FY FAN VILKEN SMAK) men efter ca 30-40 min så börjar båda två få rysningar i hela kroppen, sen slog det till lite (inget märkbart nästan) så kände jag att jag vart lite piggare. Sedan efter kanske 1-2 timmar så är jag ganska mycket på hugget (kan även vara alkoholen vi drack) men ögonen vart helt öppnade, så vi sticker ner på stan och njuter lite, känner mig ganska speedad. När jag satt mig ner så satt jag bara och skakade och frös som en jävla dåre (både inomhus och utomhus). Sedan så röker vi lite svart afghan och då jävlar, sjukt jävla speedad (har ju ej testat koffeintabletter eller E så kan ju icke jämföra hur sorts speedad man vart) men satt bara och spasmade med benen och fick gå upp ifrån stolen på mcdonalds då och då för att dansa och bli av med mina spasmer, sen lite senare så vid 02.00 ungefär så var jag på väg och talade samtidigt i telefonen, men pratade knappt med personen i telefonen utan jag sov men var ändå vaken, jag pratade med mig själv i nästan 10-20 minuter utan att märka något, jag talade till mig själv i gåtor.
(Detta blev en dålig triprapport, men summan av allt så faktiskt funkar diablo om man vill bli pigg, men sen kan det vart mycket med alkoholen också, men kommer helt klart köpa igen och testa utan alkohol)