2009-06-08, 01:16
Medlem
Tattarhunters avatar
tänk på va du röker när en polare va här hos mig så rökte (hon) typ 3-4 rullade spice artic energy o 1-2 diablo piller och hon måde bra den kvällen men dagen efter så spydde hon på tåg och buss sen när hon kom hem fortsatte det hela natten.
Citera
2009-06-08, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
tänk på va du röker när en polare va här hos mig så rökte (hon) typ 3-4 rullade spice artic energy o 1-2 diablo piller och hon måde bra den kvällen men dagen efter så spydde hon på tåg och buss sen när hon kom hem fortsatte det hela natten.

Oj då, nja jag hoppas det inte blir så för jag ska ned och pissa på beroendecentrum eller vad det heter imorrn..
Citera
2009-06-08, 12:09
Medlem
Jag känner inte av något illamående.

Mår som vanligt:P

Enda dom här pillren verkar göra är att lätt boosta annat, i sig själva är de nära nog verkningslösa.
Och ger fruktansvärda mängder gas i magen
Citera
2009-06-08, 18:59
Bannlyst
Lustigt att logon ser näst intill exakt ut som spelets.
Citera
2009-06-08, 20:35
Medlem
Det är mer drag i en fishermans friend än vad det är i Diablo. "Strong as hell" är verkligen årtusendets överdrift
Citera
2009-06-08, 22:23
Medlem
Tattarhunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inzaider
Det är mer drag i en fishermans friend än vad det är i Diablo. "Strong as hell" är verkligen årtusendets överdrift

haha så ska det låta
Citera
2009-06-09, 00:06
Medlem
Aamons avatar
Tänkte beställa ren BZP istället verkar va det jag letar efter. Man blir pigg o glad kan dricka sprit utan att bli så hängig o sunkig som jag lätt blir när jag dricker (Är väldigt lättpåverkad) 3 starköl o jag är full Så tror ni att jag blir nöjd med BZP eller?
Citera
2009-06-09, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Gjorde det förut, ledsnade på att försöka avgöra om det var placebo eller ej.
Nyss så ledsnade jag att vänta på att något skulle hända även efter den andra.

Då mekade jag upp en spliff med ungefär 90% mojo, ni vet rökmixen.

Och nu jävlar, nu händer det grejjer.. jag har rökt mojo och faktiskt nästan alla de andra vanliga rökmixarna och kan säga som såhär..

Såhär brukar inte ruset på mojo vara, mitt rus är just nu väääldigt psykadeliskt och jag kan känna musiken penetrera min kropp för att förvandlas till iskristaller..

Mitt "vanliga" mojo-rus är ungefär som en stark afterglove av SD eller nått, inte alls likt.

Nu isar magen och jag flyter med längs floden av vatten där i som jag drack förut..
hmm

skriver nog mer imorgon..
känns för flum å skriva nu.. svårt av h-vete att fokusera också..

Är det bara jag som tyckte det här lät intressant? Är det någon som vet om dom innehåller bzp eller för jag sitter på en hel del sånt och det hade varit kul och blanda dom två då. Jag är inte jätteförtjust i bzp men om det blir en kul blandning med cb eller någon rökmix så kanske det är värt att testa...
Citera
2009-06-09, 21:10
Medlem
nordztroms avatar
Om du är rädd för en avtändning. så skulle ja inte rekomenderra rc dråger.
Neh ja skulle recomendera kat.
som amfetamin i russ fast avtändningen är bara brist på sömn som sagt.
nackdellarna är ju iåförsig
att du är tvungen att tugga i dig en hel buket för att bli hög.
"vilket smakar mindre goot"
och att det är olagligt
Citera
2009-06-09, 22:29
Medlem
Aamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordztrom
Om du är rädd för en avtändning. så skulle ja inte rekomenderra rc dråger.
Neh ja skulle recomendera kat.
som amfetamin i russ fast avtändningen är bara brist på sömn som sagt.
nackdellarna är ju iåförsig
att du är tvungen att tugga i dig en hel buket för att bli hög.
"vilket smakar mindre goot"
och att det är olagligt

Ja jag letar just efter något som påminner om tjack. Som jag sa så mår jag riktigt jävla nä nu går jag o lägger mig på spåret dåligt dagen efter av tjack. Ingen anna drog får mig att må så skit tex mdma mår jag aldrig dåligt av dagen efter lite sleden bara. men det här med AV är ju jävligt individuellt risk finns ju att jag mår skit av bzp oså men tästar man inte så vet man ej.

Har hör mycket blandade åsikter om bzp något som vill skriva några ord om varför ruset är bra alternativ dåligt?
Citera
2009-06-09, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aamon
Ja jag letar just efter något som påminner om tjack. Som jag sa så mår jag riktigt jävla nä nu går jag o lägger mig på spåret dåligt dagen efter av tjack. Ingen anna drog får mig att må så skit tex mdma mår jag aldrig dåligt av dagen efter lite sleden bara. men det här med AV är ju jävligt individuellt risk finns ju att jag mår skit av bzp oså men tästar man inte så vet man ej.

Har hör mycket blandade åsikter om bzp något som vill skriva några ord om varför ruset är bra alternativ dåligt?

Jag har spytt ett par gånger på bzp därför är jag ingen större fan. Tycker inte att det påminner om tjack heller, jag blir inte så speedad eller tjötig man blir på tjack. Mer bara lite go :P
Citera
2009-06-09, 23:27
Medlem
Aamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Jag har spytt ett par gånger på bzp därför är jag ingen större fan. Tycker inte att det påminner om tjack heller, jag blir inte så speedad eller tjötig man blir på tjack. Mer bara lite go :P

Har hör att det är fler som spyr av bzp, spy är ju inte så trevligt . Jag blir aldrig så speedad av tjack social trevlig go och glad är väl hur jag blir just dom egenskaperna jag letar efter. Jag förväntar mig inget monster rus av bzp bara krydda upp kvällen lite speciellt om sprit är inblandat då jag ofta blir dåsig o seg av alcohol.
Men tack för svaret kom gärna med fler åsikter/upplevelser om/av bzp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in