2025-03-20, 10:09
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Wallin gick all in på att hennes av minnesterapeut (en rent pseudovetenskaplig charlatanverksamhet som orsakat ändlösa rättsövergrepp*) framkallade minnen om Virtanen var verklighet. Hon skall till och med bli minnesframkallare själv, tror jag mig ha förstått av hennes postande.

...

*Guillou av alla människor har skrivit förtjänstfullt om hur det går en röd tråd från häxjakternas framkallade barnminnen via pedofilskandaler och hysterier (t ex styckmordsfallet där det också var framkallade barnminnen i centrum) till metoos motsvarigheter. Thomas Quick var framkallade minnen det också. Överhuvudtaget skall man akta sig för allt i den vägen.
Jag kan tänka mig att hon hängde på minnesterapeuten till 110% - det passar hennes ego perfekt. Kan tänka mig att deras möten gick ut på att de satt och bekräftade varandra - "Du gör sååååå stora framsteg, du har en väl utvecklad empatisk förmåga". "Jaaaa, om bara resten av den toxiska världen kunde hylla mig oftare. Det är de skyldiga mig så som jag blivit utsatt för ALLT!"

I alla fall så är det såklart osunt att Cissi fiskar efter nya medberoende i sitt projekt att betala böter för de som döms för förtal. Jag ansåg att det var osunt att hänga på henne i Gardet med det här är värre då folk redan är i rättstvister. Då ska alltså extroverta sociopaten Cissi lägga sig i med känsloargument förklädda till empati?
Senast redigerad av Ratad 2025-03-20 kl. 10:12.
Citera
2025-03-20, 10:24
Medlem
Sven-Gustafs avatar
När den här kvinnan och hennes make hade köpt ett sommarhus i Hälsingland (tror jag att det var) gick hon genast ut på Instagram och kungjorde högljutt att hon tänkte starta en kvinnojour på orten. Hon skulle alltså dyka upp där som en frälsare och hela världen måste genast få veta det.

Så småningom påpekades att det redan fanns en kvinnojour där. Så var det med det.

Vilken svårt outhärdlig människa hon är.
Citera
2025-03-21, 11:57
Medlem
Har följt denna dam på Instagram ett tag och även om jag håller med henne ibland så tycker jag att hon blir mer och mer aggressiv. Hon verkar inte tycka om att bli emotsagd och jag förstår inte hur hon orkar tycka så mycket som hon gör. Hon borde ta en paus från sociala medier ett tag och lugna ner sig, kanske ägna sig helhjärtat åt studierna och barnen. Tror inte jag skulle vilja umgås med henne i verkligheten, snacka om att hon är en person som skulle kunna sticka kniven i ryggen på en.
Citera
2025-03-22, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
När den här kvinnan och hennes make hade köpt ett sommarhus i Hälsingland (tror jag att det var) gick hon genast ut på Instagram och kungjorde högljutt att hon tänkte starta en kvinnojour på orten. Hon skulle alltså dyka upp där som en frälsare och hela världen måste genast få veta det.

Så småningom påpekades att det redan fanns en kvinnojour där. Så var det med det.

Hon lyckades även stänga ned en standup-klubb eftersom hon skulle starta sin egen, för KVINNOR. Som hon själv gav upp efter typ en vecka, såklart.

Klubben hon stängde ned, var av och för kvinnor ... Hon var enligt de kvinnor som blev nedstängda väldigt hotfull och obehaglig. Hon har absolut noll problem med att köra över andra kvinnor, allt som spelar roll är hur hon framstår som martyr och frälsare i media
Citera
2025-03-23, 02:00
Hennes meriter i livet är att posta på instagram.

Hon är ju som sin svägerska. Sånt där är inte på riktigt det måste hon fatta utan att bli sur.

Killar lever i en annan verklighet. Så j-vla osjälvständig människa. Så har killar inte råd att vara.

Hon har problem med killar. Är hon lesbisk? Stackars hennes man isf.
Citera
2025-05-01, 07:57
Medlem
Jag har inte följt CW så noga de senaste åren men jag såg ett inlägg på instagram idag där hon skriver om ”en av mina terapiklienter”. Är hon terapeut nu eller vad menar hon?
Citera
2025-05-01, 11:29
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Jag har inte följt CW så noga de senaste åren men jag såg ett inlägg på instagram idag där hon skriver om ”en av mina terapiklienter”. Är hon terapeut nu eller vad menar hon?

Herregud min skapare, så vansinnigt i så fall.
Citera
2025-05-02, 14:31
Medlem
Citat:

Enligt senaste Instagram-inlägget pluggar hon till samtalsterapeut.

https://www.instagram.com/p/DJH0mh8OJ6J/
Citera
2025-05-02, 15:23
Medlem
NoTruces avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Enligt senaste Instagram-inlägget pluggar hon till samtalsterapeut.

https://www.instagram.com/p/DJH0mh8OJ6J/

Bör man inte vänta tills man är examinerad terapeut innan man börjar ta sig an klienter?
Citera
2025-05-06, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Bör man inte vänta tills man är examinerad terapeut innan man börjar ta sig an klienter?

Det är nog nån praktik dom har på utbildningen. Man ska inte lita på allt hon skriver.
Citera
2025-05-06, 15:34
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf

Ska hon öppna kvinnojour i Hälsingland så bör hon börja med att anställa en tolk som talar thailändska.
Citera
2025-05-06, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ska hon öppna kvinnojour i Hälsingland så bör hon börja med att anställa en tolk som talar thailändska.
😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in