Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Är det inte någon som har något saftigt skvaller om denna äckliga människa?
Jag hatar verkligen metro som framställer denna tafatta "Kitty Jutbring"-kopia som någon form av språkrör för oss 80-talister.
Hur kan en bortskämd lantisunge med ADHD, urusel klädsmak och blåsta åsikter representera min generation? Bring on the hate people.
Ursäkta om det här blir lite osammanhängande, jag ligger hemma med feber.
Jag känner inte till henne mer än att hon uppenbarligen vill höja svältlönen som "journalist" (haha) på Metro och per klick-betald bokstavssyndrom-bloggare genom att få några klick fr oss FB:are. Och det kan vi väl bjuda en människa med såna uppenbara mindervärdeskomplex på? Vi besparar dem besväret att så analt korslänka varann hit och dit för att höja arvodet.
Utan att ha orkat scrolla ner mer än två-tre inlägg så lyser lantis- och mindervärskomplexet fram genom att håna "Svenne-Banan" som får dricka folköl i helgen - själv är hon ju elit lixom och dricker eko-märkt palmhjärtevin framstampat och munjäst av någon obskyr stam i Polyneseien? Direktimporterat till Sverige med hjälp av vindkraft.
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10028522
Vart kommer alla såna här post-post-pubertala FI/PK-fjantar ifrån? Vart är medialandskapet på väg?
Frågorna hopar sig...