2010-03-23, 00:19
Medlem
De får bli järv väger ca 15 kg och kan sänka en älg (har för mej att den vägde typ så mycket i alla fall )
Citera
2010-03-23, 11:57
Medlem
slugs-Ps avatar
Fjällräven! Extermt fin i sin vinterpäls. Håller på att försvinna från vårt land bara vilket är synd, hade den bara fått 5% av uppmärksamheten från vargen så hade det kanske varit annorlunda.
Citera
2010-03-23, 23:06
Medlem
Nekro.s avatar
Kameler är fräcka med sina pucklar
Dromedarer är ganska coola också
Citera
2010-03-23, 23:37
Medlem
Romano83s avatar
Tigern. Så graciös och mäktig. Dess blotta storlek och färg kan ju få vem som helst att häpna.
Citera
2010-03-23, 23:40
Medlem
Vattenspanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Kameler är fräcka med sina pucklar
Dromedarer är ganska coola också

Fast dom är väl kanske inte direkt utpräglade rovdjur..
Citera
2010-03-23, 23:59
Hajar har alltid fascinerat mig, sen jag var typ 5 år gammal. Minns när jag var med familjen, kanske jag var 6 år gammal på Kanarieöarna o jag fick en käke med blåhajständer. Den var jag stolt över.

Hade gärna velat dyka i bur i vithajsrika vattnen runt Sydafrika.
Citera
2010-03-24, 01:12
Medlem
Zaxxons avatar
Helt klart haj, vithaj för att vara exakt. Med min fobi för hajar råder en slags hat-kärlek.

Passande citat från "Hajen":
"A perfect engine, an eating machine. It's really a miracle of evolution. All this machine does is swim and eat and make little sharks. And that's all."
Citera
2010-03-24, 05:09
Medlem
Gillar de flesta djur, men just björnar har jag alltid tyckt extra mycket om. De är så söta när de är små och så stora och kraftfulla i vuxen ålder. Mer björn i skogen for the win!
Senast redigerad av Wookad 2010-03-24 kl. 05:18.
Citera
2010-03-24, 06:28
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Här är en film där en hyena total förstör ansiktet på en zebra: http://www.youtube.com/watch?v=QnBH2lKDC-4

Vilket är erat favorit rovdjur och varför?

Neeeeeeee stackars Zebrapojeken!!! Usch, livet är bra jävla hårt där på savannen.

Nåja, jag håller med iaf, hyenor är rätt coola. Väldigt stark nacke i förhållande till kroppen, de är fan hårda de där hyenorna.

Lejon är så WT så de gillar jag inte. Eller jo det gör jag, men ändå.
Citera
2010-03-28, 12:07
Medlem
L.A.s avatar
Tigrar, för de har allt: stora, starka, snabba, diskreta och snygga. Späckhuggare är ett annat alldeles för underskattat rovdjur.
Citera
2010-03-28, 15:32
Medlem
dödsknivens avatar
Honungsgrävling var visst redan taget, men jag måste ändå säga det ändå. Jag kan inte komma på nåt hårdare.

Men om vi pratar hajar så är hammarhajen en favorit. Fatta att ha ett tredimensionellt luktsinne... Det är fanimej coolare än någon superskurksuperkraft
Citera
2020-11-02, 11:23
Bannlyst
Siberia Tiger är en av mina favoritdjur.

De är väldigt fina

https://www.google.se/amp/s/api.nati...siberian-tiger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in