2009-06-06, 08:56
Medlem
lsas avatar
Ärligt talat...
Gängen behöver skaffa sig en copywriter eller nåt.
De kan VERKLIGEN inte hitta på bra namn till sina gäng.

Det låter ju fan som någon disney film.
Citera
2009-06-06, 08:58
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Ja, ett löjets skimmer sänks över dom "nya" gängen som kommer nu för tiden.
Bara jävla snorungar som försöker komma "upp" sig.

Jag undrar hur det lät på fritidsgården när dom spånade fram namnet.
Varje tuffing fick väl välja sitt bästaste bästa tufford och sen satte dom tillsammans med. Mitt gäng ska heta Epic mega niggerdicks bakåtvolt från tian.
Citera
2009-06-07, 06:59
Medlem
Black Widows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Vad är det här för nytt gäng då, nån som känner till nåt mer om dom..
Tydligen enl hallandsposten..En 22-åring och en 24-åring från Malmö, en 26-åring från Halmstad och en 28-åring från Bjuv. Varav 26 åringen från Halmstad sitter häktad
Citera
2009-06-24, 13:37
Medlem
Ny etablerat gäng som tydligen fått spel på andra gäng som black cobra osv.

Detta är ett gäng skapat av avhoppare från andra gäng, Ex HA medlemmar etc.

Tydligen har dom väl fått spel på att gäng från utlandet ska etablera sig i Sverige, därav en sorts sanering.
Citera
2009-07-07, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zetronix

Tydligen har dom väl fått spel på att gäng från utlandet ska etablera sig i Sverige, därav en sorts sanering.

berätta mer om du vet...har inte sett dom eller hört något om dom förren fram tills 2 veckor sen.
Citera
2009-07-07, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zetronix

Har väldigt svårt att tro att avhoppade HA medlemmar skulle ingå i detta exotiskagäng
Citera
2009-07-08, 13:45
Bannlyst
mne alltså, är det verkligen ingen som sitter inne på info om detta gäng???
Citera
2009-07-08, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Har väldigt svårt att tro att avhoppade HA medlemmar skulle ingå i detta exotiskagäng

det va en del HA/AK81 medlemmar både från sverige och danmark på en begravning för nån dag sen och även folk som vatt indrivare o.s.v till HA o.s.v vet ej vilka som vatt fullvärdiga men som stod i lions tröjor så skulle nog tro de...stod ett par bland tröjorna som suttit för mord o.s.v så de e inga nya småpojkar som e här för o leka skulle jag tro... vill inte säga för mycket heller men de återstår o se vad som händer, de börjar bli rätt många tunga snubbar där iallafall och med väldigt tunga vänner om de e som jag fattat de...
Citera
2009-07-08, 15:07
Medlem
pang olufsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
hahahaha du sa det !!
Eller så har grapparna nere i südsverige aldrig hör talas om dom här.
Gängjacka
Citera
2009-07-08, 16:15
Medlem
Såg också ett gäng HA tillsammans med Lion Family vid en begravning. Detta var i måndags nere vid gamla Malmö stadion precis innan jag skulle köpa biljett till matchen.

Har sett vissa av dem från Lion Family tidigare också. Vet om att minst 2 av dem är dömda mördare då jag har bott i samma kvarter som dem. Då ingick de i kretsarna kring HA iaf. Har även sett Lion family killar ihop med folk från Black cobras nere på möllan ett flertal gånger.
Citera
2009-07-09, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalinist
Såg också ett gäng HA tillsammans med Lion Family vid en begravning. Detta var i måndags nere vid gamla Malmö stadion precis innan jag skulle köpa biljett till matchen.

Har sett vissa av dem från Lion Family tidigare också. Vet om att minst 2 av dem är dömda mördare då jag har bott i samma kvarter som dem. Då ingick de i kretsarna kring HA iaf. Har även sett Lion family killar ihop med folk från Black cobras nere på möllan ett flertal gånger.

stämmer de va ca 40-50 lions tröjor inne på begravningen och de minst en av dom som suttit för dubbelmord iallafall så de e inga småpojkar som folk verkar tro.. eller att dom heter "Lions Family Warlords Malmö" i en mening..det är

Lions Family
Loggan
Warlords malmö

så de sista e mer ett statement än namnet på gänget...
Citera
2009-07-13, 02:28
Medlem
Det är väldigt kul att folk bakom skärmen kan skratta åt något.

Detta gänget är inget skoj, finns bara tunga namn och grabbar bakom gänget.

och det växer så det knakar....

Lions har dock även en under grupp som heter young lions.

Black cobra osv har inget med lions att göra, mer än att någon affär skulle göras upp.. Black cobra har inget att komma med.

Mer berättar jag inte.

men man bör akta sig från dessa killar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in