2009-06-05, 13:30
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Kidnappargänget är kopplat till ett gäng kriminella som försöker identifiera sig med gängtröjor och namnet "Lions Family Warlords Malmö".
- Snart gör väl alla anspråk på att vara med i nåt gäng, kommenterar åklagare Stefan Gradler.
- Jag vill inte kommentera varför polisen visste att det var kidnappning på gång, säger han också.
Kända sedan tidigare

Det mest sannolika är att polisen redan spanade på de inblandade. De är kända för tidigare brottslighet. Andra medlemmar i "lejonfamiljen" var redan för 14 dagar sedan inblandade i en utpressningshistoria kring en bilaffär.
http://www.kvp.se/nyheter/1.1595636/kidnappad-man-torterad-i-bilen
Vad är det här för nytt gäng då, nån som känner till nåt mer om dom..
Citera
2009-06-05, 13:32
Medlem
Tragisk utveckling i Sverige, snart får man fly till en Favela i Brasilien för att få lugn och ro Tack Måna Muslim för allt skit ditt parti har gjort vårat land...
Citera
2009-06-05, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Vad är det här för nytt gäng då, nån som känner till nåt mer om dom..

En av dom är fd chosen one eller mycket conected med dem. Och en annan har varit HA supporter INTE medlem. Resten vet jag inte så mycket om.....
Citera
2009-06-05, 14:22
Medlem
Pallevantes avatar
Varför låter alla malmögäng som elaka dojos i karate kid? Lions family warlords liksom. Vafan? Inte stenhårt direkt. Samma gäller black cobras och vad dom andra nu heter.
Citera
2009-06-05, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aliza
En av dom är fd chosen one eller mycket conected med dem. Och en annan har varit HA supporter INTE medlem. Resten vet jag inte så mycket om.....

L*m*n K*l**y var med i chosen ones om det är han du menar. Vad hände, utslängd eller?
Citera
2009-06-05, 15:02
Medlem
Stod inte så mycket i tidningen, är det någon som vet mer om kidnappningen? Tog dom bara nån random kille, eller fanns det nån koppling till gänget innan?

Skumt att polisen kunde dyka upp precis när lösen skulle överlämnas. Låter som om morsan kontaktat polisen, men polisen för att skydda henne går ut och säger att dom hade haft gänget under uppsikt.
Citera
2009-06-05, 16:52
Medlem
Är det samma gäng som gav sig på en annan kille på ICE på Bergsgatan i förra veckan?

Jag undrar också vem som ringde polisen. Borde vara mamman eller nån annan närstående.
Citera
2009-06-05, 16:57
Bannlyst
Invandrare i farten igen. Snart kommer vanligt hederligt folk att börja ge igen. Det här vansinnet kan inte fortsätta.

Hoppas Mona Muslim är nöjd.
Citera
2009-06-05, 18:03
Medlem
slickeballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas
Invandrare i farten igen. Snart kommer vanligt hederligt folk att börja ge igen. Det här vansinnet kan inte fortsätta.

Hoppas Mona Muslim är nöjd.

Jadu, jag hoppas och tror att vanligt hederligt folk har vett nog att hålla sig så långt borta från dessa grovt kriminella individer som det bara går och även i fortsättningen överlåter "ge igen" sysslan åt polisen. Tror det blir bäst så.
Citera
2009-06-05, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korv20000
L*m*n K*l**y var med i chosen ones om det är han du menar. Vad hände, utslängd eller?

vet ej
Senast redigerad av aliza 2009-06-05 kl. 18:54.
Citera
2009-06-05, 19:10
Bannlyst
Snälla, vad är det för tomat nu i farten igen, med ett ännu mer patetiskare namn. Vad kommer härnäst! Maffia, knappast, snarare losers som tittat på Sopranos för mkt. Mesarna har inte ens vågat fimpa någon än.

Sverige är ett paradis för brottslingar. HAde detta hänt i ett annat land så hade dessa hobbygangstrar suttit inpärrade resten av livet i en helveteshåla där blivit torterade långsamt av rikiga härdade kriminella. Men de kanske är riktiga gangstrar snart, tacka vet jag sossarna!

Ändå röstar svensken på sossarna än idag.
Citera
2009-06-05, 23:47
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Varför låter alla malmögäng som elaka dojos i karate kid? Lions family warlords liksom. Vafan? Inte stenhårt direkt. Samma gäller black cobras och vad dom andra nu heter.

Ja, ett löjets skimmer sänks över dom "nya" gängen som kommer nu för tiden.
Bara jävla snorungar som försöker komma "upp" sig.

Jag undrar hur det lät på fritidsgården när dom spånade fram namnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in