2009-09-25, 19:44
Medlem
lukashs avatar
Vilket jävla namn på en gänggruppering, Lejonkungen, Simba osv here we come!

Har dom yrkeskriminella ingen självaktning mera?
Citera
2009-09-28, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zetronix
Ny etablerat gäng som tydligen fått spel på andra gäng som black cobra osv.

Detta är ett gäng skapat av avhoppare från andra gäng, Ex HA medlemmar etc.

Tydligen har dom väl fått spel på att gäng från utlandet ska etablera sig i Sverige, därav en sorts sanering.

Hur kan du ändra dina inlägg från osäkra kommentarer (läs ovan) till mer konstiga påstående som "hintar" att du är medlem i denna falang??
Citera
2009-10-01, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Hur kan du ändra dina inlägg från osäkra kommentarer (läs ovan) till mer konstiga påstående som "hintar" att du är medlem i denna falang??

jag hade gärna berättat mer för nyfikna seriösa forum användare..

Tyvärr så är det mer lekstuga och oseriösa inlägg i denna tråd.
Citera
2009-10-01, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zetronix
jag hade gärna berättat mer för nyfikna seriösa forum användare..

Tyvärr så är det mer lekstuga och oseriösa inlägg i denna tråd.

Du tror inte att du själv har en del i den biten?

DU har själv kommit med en del högst tveksamma inlägg.
Svara ärligt på frågan istället.

Gillade framför allt när en andvändare skrev att han hade hört vad som låg bakom kidnappnignen och du utan att veta vilka som han hade hört gick ut och sa att han hade fel

Nä du, antagligen får du trädafram och presenterar dig som en värdig medlem, eller kanske en "pussycat", för något lejon verkar du då inte vara
Citera
2009-10-02, 00:23
Medlem
drdunders avatar
Citat:

Gillade framför allt när en andvändare skrev att han hade hört vad som låg bakom kidnappnignen och du utan att veta vilka som han hade hört gick ut och sa att han hade fel

Nä du, antagligen får du trädafram och presenterar dig som en värdig medlem, eller kanske en "pussycat", för något lejon verkar du då inte vara

det bästa med hela kidnappningen är att killen som blev ``masserad`` mycket väl vet vem som gjorde det och varför.... men verkar inte våga berätta det för sina ``bröder``....
Citera
2009-10-02, 00:29
Medlem
drdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Ledaren för Lion Family är Lamin, en svart kille som kör runt i en svart Mercedes AMG cab med svarta fälgar. Kallas även Lamin Kronofogden då han var indrivare till Hells Angels, har sitt eget gäng nu och har araber och andra som sina springpojkar bland annat.

nej han är inte ledare, han är en springgrabb till **** som är pungkulorna i denna sammansättning pga sin släkt, utan honom hade alla kört över lion family...ang L****s karriär för 81 blev den ju inte så lyckad heller....eller när han blev kidnappad själv för ngt år sen....
Citera
2009-10-02, 03:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drdunder
nej han är inte ledare, han är en springgrabb till **** som är pungkulorna i denna sammansättning pga sin släkt, utan honom hade alla kört över lion family...ang L****s karriär för 81 blev den ju inte så lyckad heller....eller när han blev kidnappad själv för ngt år sen....

men vad har killen gjort för att få massage då? å varför blev L blivit kidnappad?
Citera
2009-10-07, 02:52
Medlem
CocZs avatar
Är du en svartskalle i Sverige så måste du absolut bli medlem i någon niggerfalang med andra likartade apor.

Låt oss gissa nästa invandrargäng! Jag chansar på "The Donkey's" eller "Crime Partners, CP"

Svårt att lista ut varifrån alla namn kommer. De måste ju vara sådär tufft och skrämmande, precis så som "Lejonfamiljen" är. Grauuuurr!
Citera
2009-10-07, 17:56
Medlem
X-tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocZ
Är du en svartskalle i Sverige så måste du absolut bli medlem i någon niggerfalang med andra likartade apor.

Låt oss gissa nästa invandrargäng! Jag chansar på "The Donkey's" eller "Crime Partners, CP"

Svårt att lista ut varifrån alla namn kommer. De måste ju vara sådär tufft och skrämmande, precis så som "Lejonfamiljen" är. Grauuuurr!

Eller vad sägs om Hells Angels, Bandidos och Brödrarskapet Wolfpack alla gäng i sverige har ju fåniga namn, förutom balkansyndikaten och dem från östeuropa som faktiskt tjänar cash medan andra säljer tröjor och har hemsidor.
Citera
2009-10-12, 00:07
Medlem
Någon som kan uppdatera om lejonkungarna gjort något åt kidnappnignen? Eller det var bara tomt snack efter att de fick lite dask på rumpan av ett gäng lite tyngre grabbar?

Detta är intressant, ni som skriver om att ni är ganska insatta kan väl uppdatera oss!
Citera
2009-10-12, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalvin
Någon som kan uppdatera om lejonkungarna gjort något åt kidnappnignen? Eller det var bara tomt snack efter att de fick lite dask på rumpan av ett gäng lite tyngre grabbar?

Detta är intressant, ni som skriver om att ni är ganska insatta kan väl uppdatera oss!

Det kommer ska du se
Citera
2009-10-12, 03:02
Medlem
Citat:

Hur skulle jag ha kommit med oseriösa inlägg?

Citat:

För att han sa att lejonen hade skitit i det blå skåpet om det var rätt det han hade hört,

Citat:

Ta mig för vad du vill! men jag skriver bara det jag vet
många här som tror sig veta men dem flesta vet inte ett skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in