• 1
  • 2
2003-11-12, 22:26
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Denna ngot sjuka, perverterade gubben Max Hardcore r nog fan den vrsta kvinnorfrnedraren ngonsin.. Mr lite illa av gubben. Men jag letar efter riktigt ckliga saker han gjort. Typ saker man nstan kan garva t. Har hrt om en "Coca Cola" scen dr en tjej dricker cola ur en annan tjejes rv med sugrr.. Ja sdanna saker som Exet.nu har, Porr man bara kan skratta t nr man ser.
Ngon som har tips p ngra andra klipp av samma typ?
Citera
2003-11-13, 01:33
Medlem
TomBombadills avatar
Max r min smkukade Idol!
Citera
2003-11-13, 09:04
Medlem
Darnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Denna ngot sjuka, perverterade gubben Max Hardcore r nog fan den vrsta kvinnorfrnedraren ngonsin.. Mr lite illa av gubben. Men jag letar efter riktigt ckliga saker han gjort. Typ saker man nstan kan garva t. Har hrt om en "Coca Cola" scen dr en tjej dricker cola ur en annan tjejes rv med sugrr.. Ja sdanna saker som Exet.nu har, Porr man bara kan skratta t nr man ser.

Tja, han gillar att kra deep throat p tjejerna tills de krks.
Citera
2003-11-14, 00:14
Medlem
_R_s avatar
Citat:

Cola har jag aldrig sett att dom druckit? Dremot sg jag senast idag nr han la satsen i ett rr som han stuckit upp i rven p en brud. Sen hllde han p med vatten och lt henne dricka upp det med sugrr...

Annars brukar han mest lta de dricka piss ur sin egen rv...

Vidrig kille det dr...
Citera
2003-11-14, 02:36
Bannlyst
han r ckligt psykist strd, och en cklig pedofil som r helt jvla sjuk.
han r en pedofil som borde hngas och s skulle folk g frbi och spotta, kasta stenar p cklet
Citera
2003-11-14, 06:28
Medlem
.:] ber [:.s avatar
borde denna inte ligga under sexdebatt?
Citera
2003-11-15, 01:30
Medlem
appelQs avatar
han e fan vidrig... ser ut som 80r ocks =S
Citera
2003-11-15, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DAKiNG
han r ckligt psykist strd, och en cklig pedofil som r helt jvla sjuk.
han r en pedofil som borde hngas och s skulle folk g frbi och spotta, kasta stenar p cklet

Du har ftt ordet pedofil p hjrnan, va? Det knns lite som nr en liten unge fr frsta gngen kommer p att man kan sga bajs...

// Roger P.
Citera
2003-11-15, 10:38
Medlem
"Daddy no, daddy no, don't fuck me daddy... *paus*... oh yeah daddy, fuck me daddy!"

[leifi] Stackars strda gobbe [/leifi]
Citera
2003-11-15, 13:42
Medlem
Schaffers avatar
Citat:

Jag frstr inte vad du pratar om. Det r ju tjejerna som gr alla ckliga grejer. De tar dessutom betalt fr det.

/Schaffer
Citera
2003-11-15, 20:31
Awaiting Email Confirmation
Nr ni sger att han lter dom dricka hans piss ifrn rven, r det ifrn deras egen rv eller ifrn hans?...

Om egen: hur gr man det?..

Om hans: hur pissar han sig sjlv i rven?
Citera
2003-11-15, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrUnDiG
Nr ni sger att han lter dom dricka hans piss ifrn rven, r det ifrn deras egen rv eller ifrn hans?...

Om egen: hur gr man det?..

Om hans: hur pissar han sig sjlv i rven?

Han har sina anordningar...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in