Vet inte om detta är en skräptråd eller inte, men det hade varit kul att se hur många Fb-besökare det hänger på facebook. Man behöver ju inte skriva ut sitt riktiga namn bara ja och nej.
För att tråden ska har disskutionsunderlag kan man ju även prata om deras service och så vidare. :P
ps, vad vet jag. jag är bara bäng
edit; stavfel
Senast redigerad av MamBaa 2009-06-03 kl. 17:49.
Vet inte om detta är en skräptråd eller inte, men det hade varit kul att se hur många Fb-besökare det hänger på facebook. Man behöver ju inte skriva ut sitt riktiga namn bara ja och nej.
Listtråd mao.
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
För att tråden ska har disskutionsunderlag kan man ju även prata om deras service och så vidare. :P
Disskutionsunderlaget kan även vara om man tycker det är ett bra sätt att nå ut till eventuella konsumenter eller om man tycker att det är omoraliskt?
Allmäna åsikter och kommentarer helt enkelt.
peace
Sen kan vi lägga till att Facebook är helt värdelöst innan tråden slängs.
Utveckla gärna värdelöst?
Det är en utmärkt sida för mig så jag pallar hålla kontakten med polare runt om i världen, som jag annars skulle prata med allt mer sällan. Detta är en av många goda egenskaper med facebook.
Utveckla gärna värdelöst?
Det är en utmärkt sida för mig så jag pallar hålla kontakten med polare runt om i världen, som jag annars skulle prata med allt mer sällan. Detta är en av många goda egenskaper med facebook.
Bra att du gillar det, själv tycker jag helt enkelt att det är ett mycket tråkigt tidsfördriv.
Sen tycker jag det är skillnad på vänner och ett företag, men det är kanske det är så det funkar på Facebook. Inte så insatt och har inget intresse av och bli det heller.
Blir du aldrig trött på att skylla dina olika uttalanden på att du är bäng?
haha jag kommer aldrig att tröttna på det.
Men förstår att ni lätt gör det. Kanske kan försöka sluta att skylta med då så ofta, blir tillslut svårt att ta mig på allvar I guess.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!