Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-08-01, 03:45
Medlem
StephanSthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thoring89
Ofc, menar inte att man ska stänga dörren. Tror bara att förnedring och hårt sex är mer vanligt och gångbart i ONS/KK förhållanden.

Är benägen att hålla med..

Lev väl Stud!
Citera
2010-08-01, 11:14
Medlem
askungens avatar
eftersom vi tjejer måste bestämma, styra o ställa vad gäller allt annat i ett förhållande så kanske vi för en gång skull vill ha nån som e lite bestämd.
men NEJ alla tjejer vill inte bli förnedrade. inte jag iaf
Citera
2010-08-01, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
eftersom vi tjejer måste bestämma, styra o ställa vad gäller allt annat i ett förhållande så kanske vi för en gång skull vill ha nån som e lite bestämd.
men NEJ alla tjejer vill inte bli förnedrade. inte jag iaf

Inte jag heller. Det är nog ett fåtal som har en uppriktig önskan att bli förnedrad. Men det finns tjejer som lever självdestruktivt, som skär sig, som har så dålig självkänsla att de inte tror de är värda annat än förnedring.
Killarna på det här forumet är knappast representativa för manssläktet, så påståenden om att de flesta tjejer vill bli förnedrade ska vi akta oss för att tro på. Det är önskedrömmar från porrskadade män.
Citera
2010-08-01, 11:34
Medlem
Torvaldinas avatar
Tjej som svarar då:

Jag har en vän som rent älskar att totalförnedra SITT ligg, att ha honom på alla 4a efter en psykiskt dominans o där få ge på han så in i h....e är hennes bästa.

Sen har jag en annan vän som är helt tvärtom, ju blåare hon är på armarna och över röven efter sexet, desto bättre.... Hon vill inte ha möjligheten att kunna säga till om nåt, varken fysiskt eller psykiskt, då tänder hon som mest.

En tredje vän vill bara ha vanligt, hårdare sex. Hon hatar hångel, sensuella händer utan vill bara få rent bli påsatt mot en vägg, hårt! Men inge våld eller liknande...

O så jag då. Som blir livrädd när någon visar tecken på att förnedra mig... Gillar inte ens vanlig undergivenhet, om det inte handlar om ren kärlek, närhet och trygghet att få ligga i hans famn när vi har sex. Men det tröttnar jag snart på också. Jag gillar ha kommandot, bestämma och styra hur det ska vara helt enkelt...

Nån som blev klokare?
Citera
2010-08-01, 11:35
Medlem
askungens avatar
tror däremot att många (även jag själv) har lekt med tanken på att bli förnedrade.
men för den sakens skull behöver man inte vilja ha det irl.

det finns väl ibland en anledning till att det heter just fantasi!
Citera
2010-08-01, 11:44
Medlem
Torvaldinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
tror däremot att många (även jag själv) har lekt med tanken på att bli förnedrade.
men för den sakens skull behöver man inte vilja ha det irl.

det finns väl ibland en anledning till att det heter just fantasi!

Absolut, en fantasi tillsammans med min sambo som inte har egentligen någon verkligehetsanknytning kan vara så satans hett!! O då kan det ju handla om totalförnedring, fast utan våldsbiten när det gäller mig.
Citera
2010-08-01, 17:24
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
Personligen tror jag det beror på att de gamla könsrollerna sitter kvar undermedvetet hos dom och de tänder på att mannen gör som han vill med dom.

Tycker absolut att du har en poäng där!

Vad gäller cybersex så har jag märkt att de flesta tjejer jag snackat med är undergivna, ja säkert 98-99%! Kan det vara så att de verkligen visar sin sanna sida eller använder de som många andra nätet för att ge en helt annan bild av sig själva?
Citera
2010-08-01, 20:13
Medlem
Att bli förnedrad som tjej i ett samlag måste väl ändå vara bättre?
Att bli spottad på och få lite stryk är väl bara upphetsande?
Tycker i varje fall jag att det är
Citera
2010-08-01, 21:21
Medlem
Roxanas avatar
Själv är jag åt båda hållen; 2 ytterligheter.
Å ena sidan tänder jag grymt på rapeplay, ageplay, bli dragen i håret, nerslängd på sängen, sönderslitna trosor, bli kallad slyna, hora, slampa osv.
Å andra sidan gillar jag att binda killen, sätta på honom med strap on, spanka honom ordentligt,gaga honom eller ta ett stadigt strypgrepp med båda händerna på honom medans jag rider osv.

MEN även om jag periodvis gillar hårda tag så betyder det icke att jag vill ha en badboy 24/7. Han kan få vara badboy i sovrummet, thats it.
Citera
2010-08-01, 21:39
Citat:
Ursprungligen postat av modsan
Det är väldigt stor skillnad på att ha fantasier, och att faktiskt vilja praktisera dem när det kommer till kritan. Och instämmer med de två föregående talarna. Väldigt stor skillnad på att vara något undergiven och att bli förnedrad. De flesta tjejerna tycker nog det är sexigt om killen kan ta kontrollen, om detta sker genom ett lätt drag i håret, handflata på skinkan eller lite extra hårda stötar varierar väl - men det faktum att killen tar för sig och för samlaget ser nog många som ett plus. Men att förväxla det med att tjejen vill bli förnedrad känns helt fel.

klokt
Citera
2010-08-01, 22:16
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC
Killarna på det här forumet är knappast representativa för manssläktet, så påståenden om att de flesta tjejer vill bli förnedrade ska vi akta oss för att tro på. Det är önskedrömmar från porrskadade män.
Mjo man blir ju lite mörkrädd när man tittar in i trådarna här ibland.
Själv har jag aldrig stött på en kvinna som bett mig att förnedra henne.
Skulle jag råka i den situationen vete fan vad jag skulle göra, man vill ju vara till lags men samtidigt ligger det inte i min natur att vara elak mot kvinnor(även om det bara är rollspel).
Citera
2010-08-01, 22:50
Medlem
okej överdriv inte med att alla tjejer e så :P fiins dom som inte ens vill ha sex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in