Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-06-03, 03:04
Medlem
Hejhej!

För att fatta mig kort: Jag har märkt att typ varenda jävla brud är undergiven. Verkar som att alla verkar vilja bli knullade "hårt", och en vanlig fantasi verkar vara att bli våldtagen. Har knullat runt en del, men dock bara haft en tjej som jag "utvecklats" med sexuellt, och hon ville ha stryptag, piss och allt annat sjukt. Blir fan mörkrädd.

Finns det tjejer som inte vill bli knullade brutalt, som inte fantiserar om våldtäkt, eller stryptag?

Seså, börja diskutera era erfarenheter. Ni tjejer får gärna ge er syn på saken.

SHooT!
Citera
2009-06-03, 03:07
Medlem
modsans avatar
Det där är väldigt olika. Och att alla tjejer tycker om att bli förnedrande är långt ifrån verkligheten. Många tjejer tycker om det, andra inte. En del gör det nog lite för att de tror att vi killar gillar det, om det är en effekt av porrindustrin eller ej låter jag förbli osagt.
Citera
2009-06-03, 03:19
Medlem
De borde göra en stor undersökning på det. Känns ju som att det ligger på minst 80% iaf antagligen mer. Precis som TS så blev jag förvånad när jag upptäckte det här. Det är tydligen inte koscher att prata om öppet, lite märkligt egentligen i dessa dagar när kvinnor ska vara så jämställda och "ta för sig". Men det kanske rimmar dåligt med feminismen och därför väljer man att inte prata om det.
Senast redigerad av Nightowl 2009-06-03 kl. 03:22.
Citera
2009-06-03, 03:22
Medlem
Det är skillnad på förnedring och undergivenhet också, tänk på det.

Jag tror (baserat på egna erfarenheter och vad kompisar har sagt) att de flesta tjejer är undergivna i sängen. Graden av undergivenhet varierar givetvis, men jag tror att det är relativt få tjejer som inte tycker om att man drar dem lätt i håret, biter dem lite i nacken, tar i lite grann när man handskas med dem och så vidare. Det är undergivenhet och har ingenting med förnedring att göra.

De tjejer som gillar örfilar och att bli spottade på är nog betydligt färre.
Citera
2009-06-03, 03:23
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violater

Jag tror (baserat på egna erfarenheter och vad kompisar har sagt) att de flesta tjejer är undergivna i sängen. Graden av undergivenhet varierar givetvis, men jag tror att det är relativt få tjejer som inte tycker om att man drar dem lätt i håret, biter dem lite i nacken, tar i lite grann när man handskas med dem och så vidare. Det är undergivenhet och har ingenting med förnedring att göra.

Tror du har rätt där. Vidare tror jag att det är bra mycket färre damer som faktiskt vill bli utsatta för förnedring eller för hårt sex även om de fantiserar om det.
Citera
2009-06-03, 03:26
Medlem
Citat:

Fast förnedringen är ju också undergivenhet, bara mer extremt.
Citera
2009-06-03, 03:27
Medlem
modsans avatar
Det är väldigt stor skillnad på att ha fantasier, och att faktiskt vilja praktisera dem när det kommer till kritan. Och instämmer med de två föregående talarna. Väldigt stor skillnad på att vara något undergiven och att bli förnedrad. De flesta tjejerna tycker nog det är sexigt om killen kan ta kontrollen, om detta sker genom ett lätt drag i håret, handflata på skinkan eller lite extra hårda stötar varierar väl - men det faktum att killen tar för sig och för samlaget ser nog många som ett plus. Men att förväxla det med att tjejen vill bli förnedrad känns helt fel.
Citera
2009-06-03, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightowl
Fast förnedringen är ju också undergivenhet, bara mer extremt.

Alla ponnys är hästar. Alla hästar är inte ponnys. Häst och ponny är således inte synonymt.

All förnedring innebär undergivenhet. All undergivenhet innebär inte förnedring. Undergivenhet och förnedring är således inte synonymt.

Det du skriver var lite vad jag menade med mitt förra inlägg. De flesta tjejer gillar lätt undergivenhet. Säg att 98 % av alla tjejer gillar undergivenhet, då kanske 2 % av dessa gillar att bli ordentligt förnedrade. Siffrorna är självklart helt tagna ur luften, bara för att påvisa vad jag menar.
Citera
2009-06-03, 03:31
Medlem
Citat:
Alla ponnys är hästar. Alla hästar är inte ponnys. Häst och ponny är således inte synonymt.

All förnedring innebär undergivenhet. All undergivenhet innebär inte förnedring. Undergivenhet och förnedring är således inte synonymt.

Det du skriver var lite vad jag menade med mitt förra inlägg. De flesta tjejer gillar lätt undergivenhet. Säg att 98 % av alla tjejer gillar undergivenhet, då kanske 2 % av dessa gillar att bli ordentligt förnedrade. Siffrorna är självklart helt tagna ur luften, bara för att påvisa vad jag menar.

Jao men det jag menar är att det är svårt att definiera vad som är förnedring och undergivenhet? Vem ska bestämma det? En tjej som gillar att bli örfilad kanske insisterar bestämt(antagligen) på att hon minsann inte blir förnedrad.
Citera
2009-06-03, 03:33
Medlem
DenLedes avatar
Nej!
Inte enligt min erfarenhet. Men jag tror ju dock att det finns många kvinnor därute som haft en väldigt knepig uppväxt. Kan man rädda dom alla, måste man fråga sig som man?
Antagligen inte tyvärr!
Senast redigerad av DenLede 2009-06-03 kl. 03:38.
Citera
2009-06-03, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightowl
Jao men det jag menar är att det är svårt att definiera vad som är förnedring och undergivenhet? Vem ska bestämma det? En tjej som gillar att bli örfilad kanske insisterar bestämt(antagligen) på att hon minsann inte blir förnedrad.

Absolut! Förnedring är ju egentligen något negativt. Om man inte tycker om att bli spottad på och örfilad känner man sig antagligen förnedrad om detta sker. Blir man däremot upphetsad av det är det ju egentligen inte förnedrande... Jag tycker fortfarande att det kan klassas som förnedringssex, då jag antar att majoriteten anser det vara just detta.

Nu svamlas det iväg lite väl mycket kanske, men jag hade åtminstone tidigare inlägg som behandlade ämnet.
Citera
2009-06-03, 03:51
Moderator
NewDeers avatar
Självklart inte. Lika lite som alla killar vill vara dominanta.
Skärp dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in