Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2010-08-01, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC
Inte jag heller. Det är nog ett fåtal som har en uppriktig önskan att bli förnedrad. Men det finns tjejer som lever självdestruktivt, som skär sig, som har så dålig självkänsla att de inte tror de är värda annat än förnedring.
Killarna på det här forumet är knappast representativa för manssläktet, så påståenden om att de flesta tjejer vill bli förnedrade ska vi akta oss för att tro på. Det är önskedrömmar från porrskadade män.

fel,

...Killarna på det här forumet är starkt representativa för manssläktet, bara så du vet kvinna, hållkäften och sug min kuk nu........ motsägelsefullt javisst men du ska göra det för jag säger det till dig
Citera
2010-08-01, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yay
Klart alla tjejer gillar o bli förnedrade de blir mer kåta då

så är det, mer behöver inte sägas
Citera
2010-08-04, 07:14
Medlem
invisuss avatar
Dom flesta av tjejerna som jag inlett ett längre sexuellt förhållande med har då varit sugna på dominans iaf, sen har det väll utvecklats i många fall till förnedring, jag är dock noga med att försäkra mig om regler i början så jag kan känna mig lugn.... sen när man som är säker på allt man kan göra och hur långt man kan gå så kör man hårt, sen efter man har haft sex ett tag och känner att man har bra kommunikation så kan man ju köra lite hårdare etc, det är först då sex blir intressant i mina ögon...... Bara lite jobbigt att dom flesta kvinnor är så dåliga på att säga hur dom vill ha det i sängen.....
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in