2009-06-03, 06:14
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
+1
Jag står bakom dig!

Hepp.
Citera
2009-06-03, 06:16
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Och så den jävla dåliga barndomen också...
Försöker bara hjälpa människor utan att förnedra dom.

Anser dock att barndomen har en stor betydelse när det gäller sköra kvinnor som växt upp i "en störd miljö" och de som dras till sådana rötägg till män.
Citera
2009-06-03, 06:30
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Försöker bara hjälpa människor utan att förnedra dom.

Du förnedrar dem genom att påstå att de inte vet vad de gör och att det är ditt ansvar att rätta till deras sexuella preferenser åt "rätt" håll.

Citat:
Anser dock att barndomen har en stor betydelse när det gäller sköra kvinnor som växt upp i "en störd miljö" och de som dras till sådana rötägg till män.

Du vet uppenbarligen inget om sexualitet så uttala dig inte om vad som ligger bakom människors sexuella preferenser.
Citera
2009-06-03, 06:51
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Du förnedrar dem genom att påstå att de inte vet vad de gör och att det är ditt ansvar att rätta till deras sexuella preferenser åt "rätt" håll.
Du vet uppenbarligen inget om sexualitet så uttala dig inte om vad som ligger bakom människors sexuella preferenser.
Skulle tro att det finns en hel del "skadade själar" bland de människor du åsyftar.

Vad vet du om homosexualitet??
Låt höra?
Citera
2009-06-03, 07:29
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Citat:
För att fatta mig kort: Jag har märkt att typ varenda jävla brud är undergiven. Verkar som att alla verkar vilja bli knullade "hårt", och en vanlig fantasi verkar vara att bli våldtagen.

Dummaste jag har hört! Nästan alla kvinnor jag har haft sex med har velat ha det mjukt och fint vilket är tur för mig, jag är en mjuk älskare som hatar "hårda tag" och liknande dumheter.
När jag träffar en kvinna jag gillar vill jag var snäll mot henne, inte elak. Inte skada henne.
Citera
2009-06-03, 07:36
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Dummaste jag har hört! Nästan alla kvinnor jag har haft sex med har velat ha det mjukt och fint vilket är tur för mig, jag är en mjuk älskare som hatar "hårda tag" och liknande dumheter.
När jag träffar en kvinna jag gillar vill jag var snäll mot henne, inte elak. Inte skada henne.

På vilket sätt skadar du en kvinna om du ger henne lite smisk när hon njuter av det? Tvärtom ger du ju henne njutning på det sätt hon vill. En ömhetsbetygelse så god som någon. Sluta idiotförklara människor utifrån egna hetero/kristdemokratiskanormativa inlärda uppfattningar.
Citera
2009-06-03, 10:16
Medlem
playmates avatar
Varför är hårt sex förnedrande?
Citera
2009-06-03, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Varför är hårt sex förnedrande?

För att alla feminister inte kan acceptera att folk tycker om olika saker. Alla ska rätta sig efter deras livsåskådning.
Citera
2009-06-03, 12:00
Medlem
Citat:
Nej, det är det inte.

Fruktansvärt tröttsamt är det när människor försöker göra en uppdelning av "fin" och "ful" dominans/undergivenhet. Att förnedra en människa är en del av att dominera människan. En människa med för gott självförtroende går inte att dominera, det är där förnedringen kommer in i bilden. Att ta stryptag på någon och att kalla personen för nedsättande saker är två olika sätt att få ut en önskad effekt = underkastelse.

Det är det visst.
Förnedring handlar dominans, men dominans behöver inte innebära förnedring.
Alla som faniserar om hårda tag vill inte bli kallade nedsättande saker.
Citera
2009-06-03, 12:09
Medlem
OnT: Nej, alla tjejer vill inte bli förnedrande och bli hårt påsatta. Precis som alla killar inte vill leka våldäkt. När ska ni fatta att alla människor, speciellt kvinnor, inte fungerar likadant? Fåntrattar.
Citera
2009-06-03, 12:10
Medlem
En sak jag funderar på är, borde man reda ut allt sånt här innan man har sex?

"Ok så du vill att jag kissar på dig - check , men jag får inte kalla dig slampa - check, örfilar går bra ibland beroende på ditt humör men jag ska fråga först - check, jaha gumman då knullar vi då eller?"

I am so confused. Och om någon säger "lyhörd" så skriker jag
Citera
2009-06-03, 12:12
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leoni
dominans behöver inte innebära förnedring.

Det har jag aldrig påstått heller. Gå och sug på en gagball.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in