2009-06-02, 03:07
Medlem
Pokies avatar
Tja, lider av sjuk socialfobi, har sabbat 5år i skolan pga det.

Tänkte höra om man kan få xanor eller något liknande så man klarar av att gå i skolan?
Citera
2009-06-02, 03:11
Medlem
Pokies avatar
Har fått tips av polare att variera mellan xanor, oxycontin o tramadol.

Men dem har mycket högre tolerans än mig, hade fet tolerans mot ganska mycket förut men nu är jag nere på 0
Citera
2009-06-02, 03:16
Medlem
Veds avatar
Denna ska ligga i Övriga droger. Och det är inte det lättaste att få utskrivet Xanor, först får man utskrivet Sobril, Stesolid osv (OM man har tur).
Citera
2009-06-02, 03:22
Medlem
Pokies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ved
Denna ska ligga i Övriga droger. Och det är inte det lättaste att få utskrivet Xanor, först får man utskrivet Sobril, Stesolid osv (OM man har tur).

Ahaa..

Jag har gått utanför dörren 4gånger på 3 månader, så sjuk är min socialfobi!
Citera
2009-06-02, 03:25
Medlem
b0gfettos avatar
Varför skulle du äta oxycontin mot det för? Vet dom ens vad dessa läkemedel är för några?
Xanor låter vettigt ja, eller Stesolid. Vad säger din läkare som du förmodligen gått hos?
Citera
2009-06-02, 03:26
Medlem
Pokies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Varför skulle du äta oxycontin mot det för? Vet dom ens vad dessa läkemedel är för några?
Xanor låter vettigt ja, eller Stesolid. Vad säger din läkare som du förmodligen gått hos?

Jo oxycontin är väl inte det bästa, men en polare käkade det o mådde asbra o kunde prata med folk hur som helst..
Sist jag var hos en läkare var för ca 1 år sen när jag hoppade av skolan, då sa han att jag skulle få börja en kur med anti depp kur, men man kunde inte dricka alkohol så jag sket i det men nu har jag kommit in på min dröm linje o vill klara hela utbildningen..
Senast redigerad av Pokie 2009-06-02 kl. 03:28.
Citera
2009-06-02, 03:28
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokie
Tja, lider av sjuk socialfobi, har sabbat 5år i skolan pga det.

Tänkte höra om man kan få xanor eller något liknande så man klarar av att gå i skolan?

Xanor är ingen opiat/opioid så du är i helt fel forum. Men visst hjälper det mot social fobi, ångest osv... men det är väldigt svårt att få utskrivet för dom flesta personer. Räkna med att du kommer få gå igenom en jäävla massa mediciner innan det ens kan komma på frågan att du får lite Xanor utskrivet.

Om du överdriver dina problem extremt mycket och är tålmodig och ligger i som fan så kanske du har en chans MEN du minskar dina chanser rejält om du ber om xanor direkt.

Du kommer troligtvis få gå igenom dessa mediciner först: Atarax, sen kommer dom föreslå någon SSRI t ex Citalopram, efter att det gått några månader och du återigen påpekar att detta inte hjälper alls på något sätt kanske dom kommer föreslå Lyrica. När du sen i sin tur säger att detta inte funkar KANSKE du till slut kan bli erbjuden en svag benzo som sobril t ex, efter det kanske du kan få diazepam och kvarstår dina problem fortfarande efter detta så kanske kanske kanske du kan bli erbjuden Xanor om du har en snäll läkare.
Citera
2009-06-02, 03:30
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto

tja opioider är ju effektmässigt helt oslagbara när det gäller social fobi, depperision, panikångest osv men det finns inte en chans i världen att någon skulle få oxy utskrivet för dom symptomen.
Citera
2009-06-02, 03:31
Medlem
Pokies avatar
Ahaa, hoppas nån snäll själ kan flytta denna då.

Visste att det skulle bli svårt att få det utskrivet, men inte att det var så mycket olika saker man fick prova först.
Citera
2009-06-02, 03:31
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Jo oxycontin är väl inte det bästa, men en polare käkade det o mådde asbra o kunde prata med folk hur som helst..
Sist jag var hos en läkare var för ca 1 år sen när jag hoppade av skolan, då sa han att jag skulle få börja en kur med anti depp kur, men man kunde inte dricka alkohol så jag sket i det men nu har jag kommit in på min dröm linje o vill klara hela utbildningen..

Det är inga problem att äta antidepp och dricka alkohol eller andra droger. Det är bara läkarskitsnack.

Sorry för trippelposten förresten.
Citera
2009-06-02, 03:33
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:

Självklart så mådde han bra, det gör du på heroin också. Testa att föreslå dina mediciner du blivit föreslagen till en läkare så får du se hur lång tid det tar innan du blir utskrattad.
Vilka antidepp kan du inte dricka alkohol på enligt dig?

Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
tja opioider är ju effektmässigt helt oslagbara när det gäller social fobi, depperision, panikångest osv men det finns inte en chans i världen att någon skulle få oxy utskrivet för dom symptomen.

Då TS påstår sig vilja ha ut dom för riktiga problem så verkar dom medicinerna idiotiska och omöjligt att få ut hos läkaren, förutom Xanor efter några besök hos kurator och diverse mediciner att testa innan.
Citera
2009-06-02, 03:34
Medlem
Pokies avatar
Ahaa! fan va nice, är nämligen en riktig öl älskare..

Men har en annan polare som har lika sjuk socialfobi som mig, o han fick tabletter på en gång som han skulle käka varje dag tills "kuren" var slut, men en vecka senare fick han Xanor som han skulle ta vid speciellt svåra tillfällen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in