Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD
Såg Johan Falk igår, den delen där ett rum var helt inplastat. Visst kan det vara sant men troligare är att Rätz har hittat på mycket också.
Det var under "Operation Paul" detta hände, var en stor härva med amfetamin som gick genom Örebro för att sedan föras vidare till norge och Peter Rätz ordnade en lägenhet där allting gjordes upp och så vidare...
Polisen hade skaffat en lägenhet mitt emot och spanat hela tiden..
Allt står i boken: Peter Rätz nio år som undercoveragent
Tycker förövrigt jävligt synd om människan om jag ska säga mitt..
Han blev utnyttjad av polisen och sen kvarlämnad i hålet....
Visst, han gick med frivilligt men när det sedan går så långt så går det inte att säga tack och adjö nu slutar jag.. Jag ska vara med sambon resten av livet...
Poliserna är fittor när det gäller såna grejer och tänker absolut bara på sig själva..
Dessutom var deras skydd och flyttning av honom det sämsta jag hört...
De skickade ner honom till Eslöv som på den tiden var europas mest tätaste mc-stad eller vad man ska säga, och 1 gång i veckan kom det ner 2 poliser med samma bil varje dag och på samma datum.. De orkade inte med värmen heller så när de gick ut ur bilen drog de på sig sina kavajer så boende runtomkring kunde se att de var poliser/säpo..
Carin Götblad och Leffe Jennekvist: Ni kan suga min balle, ni är de mest osympatiska människorna efter Reinfeldt och Kim Jong-Il