ursäkta att jag uppar hära,, men jag har faktiskt varit o härjat i masmos tunnelbanestation mycket i mina unga dagar
Går man in i tunnelbanan så har du en lång gång tills du kommer fram till glasdörrarna på vänster sida in mot spärrarna.. men rakt fram, (nu är där en kiosk öppen där igen sedan en 10 år tillbax)
Där bakom går en lååånh tramma upp,, gjutna trappsteg + några handleder.. Men när du kommer upp till slutet av trappan så har du en vägg. kommer inte ihåg om den är av plåt eller betong.. Fins en ca 600x600 dörr som är igenbommad.. Men på andra sidan så slutar trappan, och där är bara ett enormt ursprängt hål, met staket runtom.. man kan även gå upp i skogen och ta sig ner i hålet, men då kommer du ju bara som sagt till den igenbommade dörren
En bit från den ursprängda gropen i skogen finns hisschaktets topp.. vet inte om det är samma hisschakt som det som är i bruk idag, tvivlar på det.. utan jag tror detta är ett separat.. men det är såklart lockat,, kommer dock inte ihåg om det finns en lucka.. Finns också en mast brevid hisschaktet.