Citat:
Ursprungligen postat av Buffelo Ball
Handlar TS fråga om att kunna radera inläggen?
Citat:
Var hittar du belägg för att TS menar att inläggen skall raderas?
Det är ju faktiskt sant att det inte finns men å andra sidan så var det faktiskt så jag menade. Jag lovar
Min tanke var att det skulle bli svårare att koppla ihop ett konto med en IRL person.
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Det konstiga med trådstarter av denna typ med en frågeställning som besvarats x antal gånger är att man förmodligen inte inser den hårdgranskning av ens inlägg som kommer att ske i samband med att man startar tråden.
Varsågod, du kan väl skicka mig ett pm om du hittar något kul
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Det säger väl sig självt att man inte kan radera sitt konto i meningen att man tar bort alla sina inlägg. Det behöver väl ingen, varken moderatorer eller vanliga dödliga förklara för någon? Att däremot kunna radera all osynlig information på sitt konto och totalt eliminera chansen att FB sparar någon IP-adress som kan kopplas till kontot låter väl i och för sig vettigt.
Det var väl syftet med varför jag skrev det jag gjorde.
Citat:
Så TS ställer en fråga som andra säger att det inte finns något behov av

Det är väl en ganska bra sammanfattning av tråden ja, grejen är väl att det finns en del människor som vill raderas blandannat de trådstarterna jag referade till.
Det var inte så att jag hade behov av det själv, vad jag undrade
varför
eftersom jag inte tyckte att det gammla skälet som står i F.A.Q inte är korrekt längre.
Citat:
Snacka om att ni idiotförklarar TS och TS behov! Är ni hjärntvättade eller va fan är det för fel på er som rapar upp samma svar om och om igen?
Jag känner mig faktiskt inte idiotförklarad, de tar avstånd från funktionen det är allt. Själv tycker jag att det är en ganska bra och saklig tråd villket man inte ser så ofta på FB.