2009-06-03, 14:26
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Vi kanske missuppfattar varandra.
Mycket troligt, ja. Du kan självfallet bli avstängd, men aldrig raderad. Lagt kort ligger, så att säga.
Citera
2009-06-03, 22:25
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Mycket troligt, ja. Du kan självfallet bli avstängd, men aldrig raderad. Lagt kort ligger, så att säga.

Då kanske frågan egentligen borde formuleras som: Varför kan man inte stänga av sitt konto eller avaktivera sitt konto?
Citera
2009-06-03, 22:28
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffelo Ball
Då kanske frågan egentligen borde formuleras som: Varför kan man inte stänga av sitt konto eller avaktivera sitt konto?
Men det kan du ju? Det är ju bara att banna ut sig själv eller be en admin om att få bli avstängd.
Varför man inte kan raderas finns förklarat redan i tråden många gånger.
Citera
2009-06-03, 22:59
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Men det kan du ju? Det är ju bara att banna ut sig själv eller be en admin om att få bli avstängd.
Varför man inte kan raderas finns förklarat redan i tråden många gånger.

Jag tror att TS menade: Varför kan man inte stänga av sitt konto SJÄLV!

Svaren i tråden handlar om att alla ens inlägg skulle raderas ifall ens konto raderades.

Men om admin kan stänga av kontot utan att inläggen raderas, så kan man ju undra varför man inte kan stänga av sig själv?
Citera
2009-06-03, 23:00
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Men om admin kan stänga av kontot utan att inläggen raderas, så kan man ju undra varför man inte kan stänga av sig själv?
Det kan man ju, för sjuttioelfte gången! Banna ut sig själv medels piratkort eller bp, eller byta lösenord till något sammelsurium!
Citera
2009-06-03, 23:03
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Jag tror att TS menade: Varför kan man inte stänga av sitt konto SJÄLV!

Svaren i tråden handlar om att alla ens inlägg skulle raderas ifall ens konto raderades.

Varför heter färgen svart, svart? DET BARA ÄR SÅ!!

Herregud.. Läs tråden.
Citera
2009-06-03, 23:08
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Det kan man ju, för sjuttioelfte gången! Banna ut sig själv medels piratkort eller bp, eller byta lösenord till något sammelsurium!

Men för i helvete! Hur svårt kan det vara att fatta att jag menar en funktion där man själv klickar på en länk som innebär att man stängs av.

Inte genom att begå något regelbrott. Enbart genom ett eget beslut som innebär att man därefter står som en "Avstängd" medlem!
Citera
2009-06-03, 23:10
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Men för i helvete! Hur svårt kan det vara att fatta att jag menar en funktion där man själv klickar på en länk som innebär att man stängs av.

Inte genom att begå något regelbrott. Enbart genom ett eget beslut som innebär att man därefter står som en "Avstängd" medlem!
Men för i helvete! Fatta att man gör det genom att banna ut sig genom ett tungt regelbrott! Inte fan behövs det någon länk för det.
Citera
2009-06-03, 23:10
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Varför heter färgen svart, svart? DET BARA ÄR SÅ!!

Herregud.. Läs tråden.

Jag har läst tråden! Just därför ställer jag min fråga!

Ditt idiotiska svar klarar jag mig utan! "Det bara är så". Va fan! Är du politiker?
Citera
2009-06-03, 23:11
Medlem
SweTechs avatar
Citat:

Det finns ingen sån knapp, det finns ingen användning för en sån knapp och det finns inget behov för en sån knapp.

Vill du på eget bevåg utan att bryta mot några regler så sätter du helt enkelt ett nytt lösen som är helt random samt byter din regmail.

Det svaret har skrivits i tråden minst 3-4 gånger nu.
Citera
2009-06-03, 23:14
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Men för i helvete! Fatta att man gör det genom att banna ut sig genom ett tungt regelbrott! Inte fan behövs det någon länk för det.

Då är vi tillbaka i ruta ett! Alla vet att man blir bannad eller avstängd om man begår regelbrott.

Men jag tror inte att TS fråga handlar om det?

Varför rapar alla samma svar om och om igen?
Citera
2009-06-03, 23:15
Medlem
epost72s avatar
Det konstiga med trådstarter av denna typ med en frågeställning som besvarats x antal gånger är att man förmodligen inte inser den hårdgranskning av ens inlägg som kommer att ske i samband med att man startar tråden.

Ett diskret PM till valfri moderator så är saken ordnad, inläggen finns kvar, men man har iaf inte annonserat om sin vilja att utträda ur forumet.

Det blir eventuellt en liten notis i "varningar och bannlysningar"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in