2010-08-19, 16:33
Medlem
hakdhakdhakds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiiitrO
Kan någon förklara hur man ska göra när man ska öppna portar med anonine??
Måste man ta anonines ip när man öppnar porten eller vad?

Alla portar över 1024 är öppna när du kör via anonine..
Citera
2010-08-19, 19:44
Medlem
NiiitrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakdhakdhakd
Alla portar över 1024 är öppna när du kör via anonine..

Ja, men jag mena vilken ip man ska skriva in som ip när man öppnar porten i router.
Citera
2010-08-19, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiiitrO
Ja, men jag mena vilken ip man ska skriva in som ip när man öppnar porten i router.

Sin lokala, som alltid.
Citera
2010-08-19, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilverFrost
Jo visst men något måste de ju spara... tex om man skulle missbruka tjänsten.
Annars skulle de ju inte kunna stänga av konton för de som missbrukar tjästen.

Sparar anonine loggar då ska jag omedelbart sluta använda tjänsten o rekomendera mina vänner att göra samma sak. Dom gör ju reklam för att dom inte sparar några loggar. Om detta är sant så är det riktigt uselt av dom.

jag betalar för tjänsten eftersom jag fått uppfattningen att dom inte sparar loggar. Förjävligt rent ut sagt av anonine att göra så om det stämmer.

Om jag betalar för en vpn tjänst som påstår att dom inte sparar några loggar så ska det verkligen vara absolut ingenting dom sparar,annars får dom skriva på hemsidan att dom sparar loggar,så man vet.
Senast redigerad av Devilman23 2010-08-19 kl. 21:04.
Citera
2010-08-19, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devilman23
Sparar anonine loggar då ska jag omedelbart sluta använda tjänsten o rekomendera mina vänner att göra samma sak. Dom gör ju reklam för att dom inte sparar några loggar. Om detta är sant så är det riktigt uselt av dom.

Jag vet inte, alltså... hur stänger de annars av kunder som missbrukar tjänsten?
De måste ju få reda på själva missbruket av tjänsten om det sker.

Kange nån annan kan förklara lite mera? Hur det funkar med loggar osv från VPN leverantörer?
Citera
2010-08-19, 22:22
Medlem
Doctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverFrost
Jag vet inte, alltså... hur stänger de annars av kunder som missbrukar tjänsten?
De måste ju få reda på själva missbruket av tjänsten om det sker.

Kange nån annan kan förklara lite mera? Hur det funkar med loggar osv från VPN leverantörer?

Om du tror på dem när de säger att de inte loggar nåt så innebär det också att de inte kan stänga av någon för missbruk av tjänsten eftersom ingen vet vad du har gjort. All den texten om avstängning är bara juridiskt mumbo-jumbo som måste stå där för att friskriva dem från ansvar.

Om du inte litar på dem och tror att de loggar i alla fall, då är det väl bäst att använda någon annan vpn-leverantör som du litar på.
Citera
2010-08-19, 22:35
Medlem
NiiitrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShazaM
Sin lokala, som alltid.
Funkar inte har 51129 i utorrent.
Citera
2010-08-20, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag har alltid använt Anonine på FB och alla andra platser. Det har aldrig varit tal om att bli bannad.

http://www.fairshopping.se/, här är Anonines IP:n bannade. Har dessutom påtalat detta men ingen respons.

Dags att välja en annan VPN?
Citera
2010-08-27, 16:34
Medlem
Kan inte ansluta till Anonine och får 691-fel, trots att jag kommer in på deras sida med samma namn och lösenord. Supporten svarar inte, vad ska jag göra?

EDIT: Har tid kvar!
Citera
2010-08-27, 16:49
Medlem
Daniellows avatar
Varför kan jag inte beställa ny tid? Får ett sms tillbaka med texten "meddelandet är felaktigt för den tjänst du vill nå, vänligen kontrollera.......bla bla." Jag har kontrollerat minst 10 ggr så jag skrivit rätt.

Något som har liknande problem eller vet vad jag gör fel?

(mailat supporten men det tar ju sin lilla tid)
Citera
2010-08-27, 16:51
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniellow
Varför kan jag inte beställa ny tid? Får ett sms tillbaka med texten "meddelandet är felaktigt för den tjänst du vill nå, vänligen kontrollera.......bla bla." Jag har kontrollerat minst 10 ggr så jag skrivit rätt.

Något som har liknande problem eller vet vad jag gör fel?

(mailat supporten men det tar ju sin lilla tid)

Har använt tjänsten sedan starten och det har alltid blivit rätt. Måste vara ett mycket tillfälligt fel.
Citera
2010-08-27, 17:03
Medlem
Daniellows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Har använt tjänsten sedan starten och det har alltid blivit rätt. Måste vara ett mycket tillfälligt fel.

Har haft detta problem i 2 dagar nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in