2023-05-11, 21:44
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Men herregud, är du i rätt tråd eller? Har du några funktionshinder? Mer än vanligt på fb liksom?

Du gillar väll det där fascistlandet. Du verkar digga deras främlingsfientlighet och dess hundmat. Nä då. Jag är fullt normal. Är du?
Citera
2023-05-11, 21:48
Medlem
Ilimitados avatar
Alltså, det finns ju en anledning till varför Italien inte har haft en storhetstid på drygt 2000 år sedan romarriket föll. Det är befolkningen i ett land som gör skillnaden.
Citera
2023-06-24, 23:35
Bannlyst
Har ni sett italienska kvinnor på italiensk tv? Sett lite på Youtube och måste bara säga att de är lite annorlunda jämfört med andra haha! Fyfan vilket pack. Och det gäller alla ni eurotrash här på flashback också ni är ett riktigt pack tvi! Fuck off från Sverige
Citera
2023-06-25, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
När jag var i Italien med min flickvän noterade jag att dom inte har någon form av respekt för att en kvinna är upptagen, även fast man som pojkvän är med.

Aldrig sett maken till ohövlighet när man går omkring i deras land. Dom visslar och är oförskämda så in i helvete när det gäller svenska kvinnor.

Min tjej berättade att det inte gick att gå ut där när hon var där sist, då hon och hennes bror var där, utan att italienarna betedde sig på det mest vidriga äckliga sättet man kan tänka sig.
Dom var tvungna att bli kompis med en amerikansk jätteneger för att kunna freda sig mot dom svinaktiga italienarna.

Har även sett samma tendenser i Tunisien.
Har dom ingen känsla för vett och etikett i dessa länder?

Roligt att vissa amerikaner har sett samma tendenser bland Italienare.
http://www.youtube.com/watch?v=32wC5pC5LBQ
(Ursäktar för det dåliga klippet, men hittar inget bättre)

Det är skillnad på norra och södra Italien stor skillnad t.o.m.

Norra Italien på semesterplatser för europeiska människor likt Rimini där har jag upplevt det, det har varit en del sjuka saker som skett! Har sett hur yngre män stannar bilar och slår tjejer på käften för att dom inte accepterade männens tillrop exempelvis!

Södra Italien där verkar dom istället koncentrera sig på pengar! ragg = råna är melodin! Nja det finns såklart bra människor där också men södra Italien så är nog 90% skit lite tvärtom i norra!
Citera
2023-08-01, 18:41
Bannlyst
Finns inget värre än de där jävla spaggarna och deras skitland. Spyr på allt som är italienskt. Borde vara lagligt att utrota dom här i Sverige. Ett fascistiskt jävla skräpfolk är de!

Europas avskum HELT KLART! Ut med dom!
Citera
2023-08-01, 18:46
Medlem
KingHisss avatar
Om du är etnisk Svensk så finns svaret i just det. Om din tjej också är det så finns svaret där också.

Jag råkar inte ut för sånt. Jag lyser av en skräck, Spaggisarna ser det. Det sitter i blicken. Sen visar min kvinna att hon är mig lojal att deras försök uppskattas men hon vill inte ha spaggetikuk.

Din tjej flörtat nog en del och du ustrålar nog lite "skulle gärna titta på när ni knullar henne" attityd.
Citera
2023-08-01, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
När jag var i Italien med min flickvän noterade jag att dom inte har någon form av respekt för att en kvinna är upptagen, även fast man som pojkvän är med.

Aldrig sett maken till ohövlighet när man går omkring i deras land. Dom visslar och är oförskämda så in i helvete när det gäller svenska kvinnor.

Min tjej berättade att det inte gick att gå ut där när hon var där sist, då hon och hennes bror var där, utan att italienarna betedde sig på det mest vidriga äckliga sättet man kan tänka sig.
Dom var tvungna att bli kompis med en amerikansk jätteneger för att kunna freda sig mot dom svinaktiga italienarna.

Har även sett samma tendenser i Tunisien.
Har dom ingen känsla för vett och etikett i dessa länder?

Roligt att vissa amerikaner har sett samma tendenser bland Italienare.
http://www.youtube.com/watch?v=32wC5pC5LBQ
(Ursäktar för det dåliga klippet, men hittar inget bättre)
Jag är halv italiensk din kvinna behöver riktig k
Nej men ska man gå i Italien ska man inte gå lättklädda dom ser mycket lättklädda på tv så dom är hungriga på kött.
Citera
2025-07-29, 17:41
Bannlyst
Italienare är ofta otrevliga och beter sig ociviliserat. Kan inte engelska heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in