• 2
  • 3
2009-06-17, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Använder alltid simp. Skiter fullständigt i om jag pratar med min kompis om att käka lunch eller köpa knark, varför skulle jag vilja att snutjävlarna(eller nån annan snokande myndighet) kan se vad jag skriver?

Jag är rätt säker på att polisen idag är rätt bra på att avlyssna chatt-trafik(b.la) så kryptera så mycket ni kan... och spara ALDRIG loggar av knark-konversationer.

ha ha nja...

du tar nojja till en helt ny nivå.

Nu slappnar du av!!

(farbror barbro har ju lösningen åt DIG...)
Citera
2009-06-17, 11:11
Bannlyst
om vissa termer dyker upp för ofta kanske dom kollar dig extra och sedan letar dom vidare när dom fattar att du antagligen inte var så intressant.
om dom enns gör det.
läste att dom anställde 12? nya folk som ska spionera 12!!!! hahah, då är nog inte snacket om att du rökte en go bete eller att du droppa en e så intressant.
Citera
2009-06-17, 11:15
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East-London
ha ha nja...

du tar nojja till en helt ny nivå.

Nu slappnar du av!!

(farbror barbro har ju lösningen åt DIG...)

Vet att jag har väldigt lätt att bli paranoid. Men att det finns myndigheter som går igenom all internettrafik(inte personligen då, dataflödet analyseras av datorer för att hitta intressanta saker) har ju varit "kännt" sen länge men är ju helt ute i det öppa nu med FRA-lagen.

Jag är hellre lite cyberpunk-paranoid när det gäller sånthär än ger herr blå öppna kort om han skulle dyka upp.
Citera
2009-06-17, 17:55
Medlem
Länge funderat över detta, simp uppfyller behovet för mig nu.
Tackar för den tråd.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in