2010-11-02, 21:33
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynamoon
Jag söker ett flash-spel som fanns på blip.se för många år sedan. Det enda jag kommer ihåg är att det var ett plattformsspel där fienderna var gröna maskar (bland annat). Inte mycket att gå på, men finns det någon som vet vilket jag menar?

Inte någon form av Liero då? Fanns inte på blip vad jag vet men det kan va den du menar.
Citera
2010-11-03, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Hej jag söker ett spel där man kan vara en shaman eller shamanskt tema förutom WOW ungefär som jade cocoon ifall ni förstår vad ja menar, kanske ett rpg?
Det finns Populous: The Beginning, ett rts med en shaman som man styr.
Citera
2010-11-03, 02:32
Medlem
Söker ett spel i 16/32 bits stil till pc som går ut på att ett lag ska våldta en kvinna i motståndar laget, man runkar för att få HP. Är ett lan only spel som krävde 8 spelare.

Tack på förhand.
//gaylord
Citera
2010-11-03, 14:31
Medlem
Recycles avatar
Slagsmålspel , typ som Condemned , eller gta 4 så man kan banka skiten ur folk , finns det något jag missat?
Citera
2010-11-03, 14:58
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadlock
Det finns Populous: The Beginning, ett rts med en shaman som man styr.

Är det ett bra spel? SKulle egentligen ha ett nyare
Citera
2010-11-03, 19:00
Medlem
Armons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recycle
Slagsmålspel , typ som Condemned , eller gta 4 så man kan banka skiten ur folk , finns det något jag missat?

I Postal 2 kan man antasta intet ont anande människor med både det ena och det andra. Manhunt kanske faller in under den kategorin också, men det har jag däremot aldrig spelat.
Citera
2010-11-03, 19:03
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armon
I Postal 2 kan man antasta intet ont anande människor med både det ena och det andra. Manhunt kanske faller in under den kategorin också, men det har jag däremot aldrig spelat.

Manhunt 1&2 går ju ut på att mörda folk på de mest brutala sätten. Skulle faktiskt säga tvåan är i särklass
Citera
2010-11-03, 22:44
Medlem
Tjena grabbar! Jag söker ett spel som jag spelade när jag var väldigt liten. tippar på ca 10 år sedan.
Jag har väldigt lite information om spelet och har inte jättestora förväntningar på att hitta det, men här kommer det jag vet.

Man kör runt med alla möjliga sorters bilar. fula, konstiga och helt enkelt påhittade.
man körde på varandra möjligtvis sköt man på varandra. Nu kanske detta låter som ett helt vanligt bilspel men har något jag minns väldigt väl också. En karta/map kördes i paris. run Eifeltornet, och om jag inte minns fel kunde man hoppa från det. En annan karta var en helt vanlig arena där man körde runt och köttade varandra.

Ledsen för den dåliga informationen . må vara hopplöst men jag gav det en chans. Tack på förhud / David
Citera
2010-11-03, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Är det ett bra spel? SKulle egentligen ha ett nyare
Mja, alla har väl olika smak men personligen tycker jag att det är riktigt roligt, alltså 3:an i serien, om du tycker det är gammalt så ska du nog inte ge dig på dom två första.
Citera
2010-11-04, 08:49
Medlem
Recycles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armon

Aa postal 2 har jag spelat och det är jävligt kul
Citera
2010-11-04, 14:01
Medlem
t3x5s avatar
Vet inte om detta är någon tråd där man kan få tips om liknande spel men jag gör ett försök och söker bilspel i stil med Test Drive Unlimited (http://www.youtube.com/watch?v=BmI8REQaotk).

Tack på förhand
Citera
2010-11-04, 15:52
Medlem
Tord_Ywels avatar
Söker ett lite äldre spel till dator, troligen från tidigare delen av 90-talet. Det var ett sidescrolling plattforms spel där man typ var inuti en dator och sköt ihjäl virus eller vad det nu skulle föreställa, har även för mig att gubben hade på sig röd/blå kläder och en röd hjälm. Någon som kan tyda min fantastiska beskrivning och har en aning vad jag pratar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in